133 level olup hızlı ilde oynayıp normal ilde oynayan 120 levele saldıran abi seni ayakta alkışlıyorum
Posts by Vanhelsing
-
-
X1 e 48 saatte yetmez. 80 saatlik kolye olduğu oluyor

eventten 3-4 gün önce erit hazırda dursun

maalesef o taktik tutmuyor denedik
Artı abi bu ara seni sinirli gördüm gene 5 ledin beni ama arada sistem seni ters köşe yapıyor çok seviniyorum:)mesela neyi denediniz? her etkinlik yaptığımız ve başarılı olan birşey
Şöyle açıklayım abi sana nazarlık ve yüzüklerin malum erime süresi uzun ortalama 18 ile 20 saat etkinlik başlamadan 00:30 gibi bitecek şekilde attık ama sonuç alınmadı tam tersi durumda etkinlik bitimine 30 dk kala erimeye atıp etkinlikten sonra erime süresi bitenler den sonuç aldım ya tabi tamamen şans işi eksik utanç ve Tiberius var onuda diğer etkinliği bekliyeceğşz
-
X1 e 48 saatte yetmez. 80 saatlik kolye olduğu oluyor

eventten 3-4 gün önce erit hazırda dursun

maalesef o taktik tutmuyor denedik
Artı abi bu ara seni sinirli gördüm gene 5 ledin beni ama arada sistem seni ters köşe yapıyor çok seviniyorum:) -
İyi günler Gladiatus ailesi ve değerli adminleri bizim halimiz ne olacak böyle erime etkinliği oluyor toplamda 24 saat bir nazarlık atıyoruz erimeye 18 saat komedi inanın komedi geceden beri 10 eşya erittim sıfır parşömen bir 10 daha eritiriz alacağımız 1 parşömen 1 yıldır sürekli görev etkinliğinde eşya topladım etkinliğe en az 40 eşya ile başladım her defasında ittifak ta üçbeş kişiyiz herkeze eşya dagıtımı yaptım ona rağmen 1 senede hala parşömen açığımız var
Yönetimden ricamız ya etkinlik süresini 48 saat yapılsın yada erime süresine bir çözüm bulunsun inanın elinizdeki turuncu vs olan eşyaları parşömen bulacaz diye eritmeye vaktimiz olmuyor demiri dövme süresinden hiç bahsetmiyorum sizler gene haftalık raporunuza ekleyin bir umut bir çözüm gelir belki -
aga üstünde para taşımanın zararları..
Biz gibi garibanda para ne gezer
Şimdi ben ilk mesajı yazarken gene saldırı yapmış ama sistem ters köşeye yatırmış ekran resmî aldım büyütüp çerçeveyle duvara asıcam okadar yani:) -
Evet bu arkadaşı tanıyorum yeraltından çıkana kadar 6 saldırı yaptı bana günlük bi 15 saldırısını alıyorum yanlız aramızda bi 13 levellik fark kaldı önümüzdeki 5 sene içinde kapatmayı düşünüyorum x1 den anca yetişecez
-
Nisan ayı mini etkinliklerinde malefiz parşömen ve hammadde etkinliklerinin olmamasını protesto ediyorum
-
yorumu beğenmenden anladım hocam
içimden dedim zaten,bu adam bi 5 10 gündür kırmızı alamıyodur kesin diye
haklısın aslında geçiçi hasar verdi kırmızı turuncuda kesildi bu ara derenin yolu değişti kesin
-
selamlar
herkese bol kırmızılı günler

aleyküm selam bir haftadır boş geçiyor drakolik:)
-
Şimdi ana sayfada gördüm Almanya’da paylaşmış ayın 11
bu planlarımı alt üst etti ama

hesaplayalım bakalım...
yarın kasaları çevirsek ayın 11 ne yetişecek

-
ilk etkinlikle bildirim olarak fransız forumunda duyurulur oraya bakarsanız anlarsınız

Kesin mi ayın 11 eğitim indirimi üstad
Şimdi ana sayfada gördüm Almanya’da paylaşmış ayın 11
-
-
Nomer sen daha iyilerini bul inşallah
-
Bir lucius denk getiremedik bunada şükür ilerde erimeye gider faydalı hammadde ler var
-
-
Ben şöyle biraz yazdıklarınızı okudum inanın farklı bir ilde oynadığım halde sizler için üzüldüm oyun bu sizler oyunun dışına çıkıp sahşi mesele haline getirmişsiniz olayı büyük ihtimalle sizler olayın içinde olduğunuzdan durundan haberdar değilsiniz rekabet güzeldir oyuna zevk katar ama sizlerinki rekabetten çok üste çıkmış kendimize dikkat edin böyle giderse sağlığınızdan olucaksınız ben çok eski kayıtlıyım bizim il açıldığında Kelle avcıları ittifakı ile Wushu ittifakı vardı çok büyük rekabet vardı şimdi o insanlardan bir ben bir stone ve amanos kaldı
Sizlerede bir yönden hak vermemek aslında elde değil sizlerin oyuna yetişmesi mümküm değil ben x1 de oynamama rağmen keşiflere yetişemiyorum oyun x5 lerde öyle yere gelmiş duyuyorum 24 saat oynanır hale gelmiş bu olaydan ötürü hırsına yenik düşen arkadaşlarımızda bot sistemine baş vurmuş dolayısıyla yönetim kuralları uygulamış ve görevini yapmıştır bunu çok büyütmenin uzatmanın bir anlamıda yoktur kalp kırmanın hiç maanası yoktur yapmayın abilerim daha dün bir arkadaş bir arkadaşı bot kullanıyor diye matematik hesabı yapıyordu bügün baktığımızda oda aynı işlemi kendi gördü dahası forumdan takip ettiğim herkezin abla dediği insan büyük ihtimalle yardımcı olmak isterken oda cezaya tabi tutulmuş basit bir etkinlikteki gelinen son nokta sonuç hüsran.Bırakalım artık abiler bu başlıkta bunları tartışmayı oyunun eksiklerini konuşalım lütfen serverler arası global market istiyoruz il 16 olarak çok ciddi hammadde sıkıntısı çekiyoruz ikinci olarak yeraltı saldırı süresinin 10 dk olan zamanının en azından 5 dk olmasını istiyoruz sirk ve pro arenalarında x1 olarak renkli nick istiyoruz x5 ler bizi renkten tanıyıp fazla sopalamasınlar diye vs vs -
Senin canın sağolsun abi ne kusuru estafurullah ben öyle bi dert yandım sadece arada bu garibi görmezden gelin diye hepsi bu

-
Bu 112 levelde düşen 3. kırmızı etkinlikte eritip silaha dönüşecek nasip olursa

-
-
Haklısın nomerci yanlız en büyük sıkıntı hammadde toplam onlie sayımız max 8 kişi Bu 8 kişinin 4 dü 150 level üstü 2 kişi biz varız 112 olan diğer üç beş kişi 100 civarı onlarda vakit amaçlı oynuyanlar tutunamazlar hala üstlerinde yeşil itemler var koca 1 yılda 3 kırmızı dayanıklılık gördüm
O kadar kasmama rağmen 150 üstü olan sağolsunlar idare ediyorlar geçtiğimiz etkinlikte üstümüzdekileri eritip farklılarını yapmaya çalıştık elimizdeki bir kaç kırmızıda düşük kırmızı oranlarla şans eseri kırmızı olanlar o sıkıntıları anlatmaya zaman yetmez:) İyi abilerim var wapsaptan kasa istiyoruz en azından şimdilik kasa yapabiliyoruz