السلام عليكم
ليه ميكنش في رنكات في الاحداس البتنزل ويكون في جوايز قيمة لااصحاب المرتبات الاوائل زي باقي الاعاب وليه كل الاعاب في تطور دائم العبة ده والعبة محصلش فيها اي تطوير من حوالي 2 او 3 سنين غير بان يكون في تعديلات في صور الخلفيات بس ممكن اجابة قبل اعتزالي زي باقي الاعبيين