Posts by Gochmen
-
-
No need to wonder. You have to return the bonus rubies.
-
-
-
39un 90% 3.9
Burada 3 hammadde mi gerekliydi 4mü?
Unutmuşuz oyunu

-
bu kez olacak
-
-
-
Kardesim bana kizip uzerimdeki tum itemleri satti. Dimdizlak kaldim
-
2.705
-
Belli bi seviyeden sonra dovecek item kalmayinca boyle oluyomus demek
-
Hayır
-
Hayır
-
Garrosh
Xbox mu ps4 mi ?
-
50% daha fazla keşif ve yenilenmesi olunca merkür kullanıyorum, x5 90 puanı saatsiz bitirmek pek mümkün değil benim açımdan.
-
ittifak savaşı için, 5-6 seviye ortalama fark dışında, başka neler göze alınır bilen varmı ? Itibar veya oyuncu sayısı önemliyse, nekadar farkta savaş gerçekleşebilir ?
-
Sorun ticket yoluyla çözülemiyorsa, başka bir yol yok
-
Forum bunun için nekadar doğru bir yer bilmiyorum, bırakanlar ayda 1 ya girdi ya girmedi. Aslında oyunculara bi email çekme yolu olsa çok iyi olurdu.
-
Güzel olmuş, yada rafta kaldırılan eski konu il birleşimi. Operatorlerim nolcak bizim bu halimiz

-
Sen şimdi s41 kayıt oldun. 300-400 yakut aldın harcadın. Seninle birlikte bunu yapan 20-30 kişi daha vardır... eee sen artık kimsin, s42 açma hazırlıkları başladı.. yeni yatırımlar... sen kimsin ?