Posts by Belik

    lol i have no idea what that mean in hebrew. my demage is low cause my " guc"

    is low :)

    gonna have to find some sebastians aswell.

    and im gonna replace some of my lucius, dont worry

    thx anyway man

    Well, it is quite obvious. Gladiatus is not a fair play game.

    first thing first, you gonna need the buy the best mercenaries you can get.

    secondly, we cant tell you how to beat this guys, becasue we dont know how strong youre mecreneries are.

    upload some screen shots of youre mecreneries and maybe we could help you.


    I'm playing at the israeli server, im 118 right now. All of my merceneries equiped with orange equipment+ some reds here and there. so that is your main goal i gues. you just need to learn the right scrolls and than forge a full set for eace of your merceneries.

    if you dont know what to forge, i can help you with that.


    Take a look at my profile

    its in hebrew so you can use the page translate to understand which scrolls i'm using.


    https://s2-il.gladiatus.gamefo…ex.php?mod=player&p=91235

    dude this game is broken, there is no doubt about it.

    they just dont care what the players think nor wants.

    they riding on a dead horse success . nothing new, so easy to get to max level (training), you just have to play 24/7 and you'll get there.

    everyone is cheating , there is no such ting called "fair play" in gladiatus any more.

    they really need to change things up.

    getting that 30% of rubies is pretty bad idea. because if u want to get to 1st place u gonna need to spend atleast 150 rubies, if not more then that. so there is no point to even try to get that first place.



    i feel like rest of the list is pretty accurate .

    עכשיו בלי צחוק, יש צפי ? מתי המכרז ישוב לקדמותו? בלתי אפשרי לשחק ככה..

    אשכרה שבועיים הוא תקוע, המתכנתים התפטרו או משהו?

    כבר מאתמול בערב, עד עכשיו המכרז על קצר מאוד.

    לפחות אפשר לשדוד קצת אנשים שנתקעים עם זהב

    המשחק מתקדם בצעדים כל כך קטנים. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לשפר ולהוסיף, גיימפורג/ רק צריכים לקחת יוזמה. אלו דברים מאוד פשוטים אשר ישפרו פי כמה וכמה את חויית המשחק הכוללת..


    דבר ראשון, אופציה לגרירת מספר פריטים בבת אחת מהחבילות.

    זה נהיה עסק מתיש כבר לטפל בחבילות

    אני רמה 114, מאוד פעיל. כרגע יש לי 17 עמודים בחבילות.

    בכל עמוד יש כ 15 פריטים. במידה ואני רוצה למכור את כל הערימה הזו, אני צריך אשכרה לגרור כ 255 פריטים

    במידה ואני משחק מהנייד, זה יקח לי בערך 40 דקות למכור הכל. מהמחשב, יקח 20 דקות .

    כשאני אסיים, אני אסיים עם בחילה מכמה שזה מתיש ומעיק.



    הצעה שנייה:

    לשפר את מערכת הפרובינסריום הזו.

    יוצאים המון מצבים שיש רק שחקן אחד לתקוף. כמו כן, אני אתן דוגמא ממני. שחקן , עשר רמות מעליי רואה אותי בזירת הפרובינסריום הזו. אני לעומת זאת לא רואה אותו. הוא שודד לי מאות אלפים בשבוע, כי מי יעשה חבילות ברמה הזו.



    הצעה שלישית:

    להמציא עוד קידומות וסיומות לרמות 90-120.

    המשחק נורא משעמם בשלב זה של המשחק, כולם עושים בדיוק אותו נשק.

    רמה 95 מחשלים גאיוס של רצח

    רמות 108 עוברים סוף סוף לגאיוס של זדוניות, איזה יופי.

    רמות 115 עוברים לגאיוס של גיהנום.

    וכן הלאה וכן הלאה.

    שלא נדבר על הלוציוסים. כל מיש יודע לשחק בצורה טובה, יעשה את אותו הסט של שריונות פחות או יותר, כי יש רק דרך אחת וזה נורא משעמם ככה.

    אימונים- ברמה 115-116 בערך אנשים כבר מגיעים למקסימום בכל הסטטים שלהם. ומשם נשאר הציוד- שגם אותו מסיימים פחות או יותר.

    הנקודה שלי היא שהמשחק נורא אפור. תפתחו לנו עוד נתיבים, שיהיה עניין,.


    גמר חתימה טובה לכולם