فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
ااه بس ممكن مستواه حكمه
.
.
حصلت لفائف جديدة؟؟؟؟
انا اخيرا جبت غراتيوس ![]()
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
ااه بس ممكن مستواه حكمه
.
.
حصلت لفائف جديدة؟؟؟؟
انا اخيرا جبت غراتيوس ![]()
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
فيها هجوم حرج
فيها ضرر ؟
باعتقادي لا
بس هيبة وهجوم حرج
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
فيها هجوم حرج
بالنسبة للموضوع هذا
روح المنتدى الالماني فيه هناك عريضة اعملوا عليها تصويت
الله يعينه
انا قصدي احداث مفاجئة من الشركة
الشهر اللي فات نزلوا مجموعة احداث بدون ما يحكوا عنهم
2400
لحتى الان لا يوجد احداث غير المذكورة فوق
ممكن في احداث مفاجئة والله اعلم
سرعته 5
كنت مفكرها *1![]()
يوم 12 و13 /5
+200% خبرة في الزنازين والساحات
+30% خبرة في البعثات
![]()
![]()
Antaeus
اول ما اشتري ياقوت بغير الاسم
![]()
![]()
![]()
![]()
تمام
عملت طلب انضمام
![]()
![]()
![]()
هههههه اوكي تمام
وانا كمان مغير الاسم ههههه
نورك حبيبي
بس ما شفت اسمك في السيرفر؟
قصدك 24؟؟
ممكن عندي حساب في 25
اليوم بشوف
ومشكور على العرض
ااه والله بعاني لحالي
المشكلة انه جبت كل اللفائف وخسارة انقل ع سيرفر ثاني
انا بلعب في سيرفر بريطاني
بس مستواي قليل وزهقت هناك برضه ![]()
Display Moreقبل القرائة
⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥
صلي علي نبينا ( محمد ) عليه الصلاه والسلام
⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥⪥
ده بتتفول مرة كل يوم
هههههههه والله يا مدحت وكينباتشي انا كل يوم اهاجمكم رد هجمة بس
لا تزعلوا مني ![]()
ان شاء الله
وربنا يوفقك حبيبي
ان شاء الله تكون مهمتك موفقة
لو تعبت من التجميع تعال سيرفر 23 عندي لفائف قوية مخزنة
سيباستيانوس وامبروسيوس وكمان شوية لفائف جحيم حلوة
من نار الهول
من الجناح
من الظلمات
سيباستيانوس
أورسوس
أمبروسيوس تعطي اعلى ضرر في اللعبة