حتي لو بنقل ذهب ؟
Posts by Perseus
-
-
عندي اللغه الاتنين انجليزي ومش موجود في القايمه عربي خالص .. يا ريت حل
-
كان ليا حساب في سيرفر 21 قعدت فتره مفتحتهوش .. جيت افتحه تاني مش بيفتح بدور في الاحصائيات لقيته موجود بس مش راضي يفتح كبكلمت حد من الدعم مرضاش بس محلش المشكله والحساب كان كبير وحرام ابدأ من الاول تاني الحساب كان باسم perseus