Ayrıca size mesaj yazan yabancı Adminlerin de olayı yanlış anladığını şurdan anladım: Sunucu Gallia sunucusu da ortak sunucu ama hala TL ile ödeme yapabiliyorsun. Değişmiş olsaydı ilk önce orası değişirdi. He ama şu var yine dediklerini yapabilirler. yine euro sistemine dönebilirler. O da bir gerçek.
Bunca insan aynı şeyi yazıyor ama adminler yanlış anlıyor. Gerçekten robotik ve iletişimden yoksun bir oyun ya.