Posts by merokh

هناك خيار الأنتقام اي إعادة رد الهجوم مرة اخري ..

بالأضافة ايضاً ان جميع السيرفرات تظهر بالاقاليم , و لم نتلقي اي مشكلة بخصوص تلك النقطة منذ افتتاح السيرفرات ..

مقولتش مش بيظهروا بيظهروا بس قليل جدا

فين خيار اعادة رد الهجوم ده ؟ مش لاقيه انا فعلا عاوز حاجه زي كده

لازم حل لموضوع ان السيرفرات السريعه اللاعيبه هناك بتهاجمنا 3-4 مرات يوميا ويمكن اكتر وانا مش بيظهرلي اي لاعب منهم وانا في سيرفر بطئ

المفرضو يكون في خانه لاختيار السيرفر تورما والساحه الاقليميه انما مش يجيلي ناس من سيرفر 8 وغيرهم مفتحوش من 2010 واقعد ادعك يوميا واخسر فوق 20 الف دهبه واكسب اقل من 5تلاف انا

ومحدش يقولي انقل لاني مش مستعد ابدأ حساب من الاول خالص المفروضندور لحل يرضي الكل مش كلمه انقل وخلاص لان ده استهبال وخساره للناس في السيرفر البطئ

ايوه تمام كنت بفكر كله بيطلع نفس القوة تسلموا يا شباب ^^

ما انا جربت بالبفنسجي بيطلعي نفس الي كان هيطلع لو عملته بمواد لونها اخضر

أنا أرى نفس السلاح مكرر مرتين اين الفرق ؟

ما انا برضو عندي نفس السؤال رغم انه مطورهوش في ماغوس لان اعلى حاجه هناك بنفسجي

السلام عليكم

هو لما اصنع سلاح برتقالي او احمر في الحداده بتزيد قوة السلاح ؟

ولو زادت بتزيد قد ايه

ده مثال واحد مستخد سلاح احمر من الرقه وايشورين

وده انا مستخدم نفس اللفائف بس اقل منه النص تقريبا

السلام عليكم

احد اعضاء النقابه معي لقيته بيشتكي انه طور سلاح وفضل يومين مطور وبعدين رجع تاني قل

هو مكنش عمل اسكرين للسلاح بس عمل اسكرين في المعارك ان الضرر كان عالي والضرر لما السلاح رجع

مشكلته لسه بيحاول يعمل تسجيل في المنتدى فبعتله الخطوات ولحد ما يسجل ده الموضوع لمعرفة حلول ازاي نرجع السلاح لو ده حصل فعلا لانه تم صرف ذهب كثير في الماغوس

فعلا يا ايمن بس برضو لسه روما قويه على ارضها رغم الظروف

عموما انتهت المباراة 3-0 لصالح الريال

سجل الهدف الاول ايسكو عن طريق فاول ولا اروع وثحقه بالثاني بيل والثالث كان من نصيب ماريانو دياز صاحب الرقم 7 والي أمل انه يقدم الكتير الموسم ده ان شاء الله

المباراة القادمه ريال مدريد × إسبانيول

موعد المباراة : 8:45 بتوقيت مصر و 9:45 بتوقيت السعوديه

بعتذر على التأخير بس حصل في فتره معرفتش ادخل المنتدى

المهم للاسف تعادل الريال في معقل اتليتك بيلباو بهدف مقابل هدف

سجل التعادل للريال ايسكو من كرة رأسيه

وغدا الساعه 9 بتوقيت مصر ان شاء الله و 10 بتوقيت المملكه العربيه السعوديه مباراة الريال امام روما في بطولة الريال المفضله دوري ابطال اوروبا

شباب في مسابقه في المنتدى العالمي للعبه بس المشكله بقالها كذا يوم شغاله ولسه منتبه ليها من امبارح بس لسه فاضل 6 ايام على الاقل والجايزه 10 يورو او 6 او 3 حسب المركز لأي لعبه تبع الشركه

المسابقه عباره عن رموز فرعونيه وهم حاطين كل رمز بحرف انجليزي

المطلوب منك تحول الرموز لحروف وتعرف ايه المطلوب منك

ده لينك المسابقه [CONTEST] TUTANKHAMUN CHALLENGES

بالنسبه لحل اخر سؤال بتاع النهارده : هو بيقول : " quote this post in a new conversation also say three"

يعني اعمل اقتباس لاخر موضوع في المسابقه وابعته ل maeve المسؤوله عن المسابقه في محادثه جديده واكتب وقول رقم 3