Kapımız açık diyon da sıkıntı şöyleki ben biraz büyükçe bir pokemonum kapıdan falan sığamıyom ::D:D:D
Posts by SnorLax
-
-
3 0 0 5
-
Hooop selamlar gördüm geldim
pokemonlar da benim yanıma gelebilir, hertürlü yardımı yaparım dersem yalan olur daha kendime bile yetiştiremediğim çok fazla şey var
Kaldern ve Pavard ile oynama zevkine varmak isterdim bende açıkçası 
-
Bir oyun var. Yönetim ekibi ara sıra videolar atıyor. bu videolarda diyorlar ki mesela
"şu konuda çok istek alıyoruz. fakat şu şu şu sebeplerden dolayı bu isteğinizi gerçekleştiremiyoruz."
"ileriye dönük amaçladığımız şeyler şunlar şunlar"
"şunları çok sevmiştiniz ama şu şu şu sebepten dolayı iptal etme kararı aldık"
"oyunun artık şu yönlerini öne çıkarmak için çalışmalar yapıyoruz"
"bizi muhtemelen bekleyen yenilikler şu şu şu şekilde olabilir" gibisinden.
bizim yönetim de şöyle çıkıp deseki
"kardeşim yeni zindan istiyonuz ama şu sebepten koymuyoz"
" 170 sonrası keşifleri yenemiyorsunuz, şu sebepten dolayı böyle"
"yeni parşömen falan istiyorsunuz, şu şu sebeplerden dolayı getirmiyoruz"
"ileriye yönelik yapmayı planladığımız muhtemel yenilikler şunlardır" vesaire vesaire..
hiç olmazsa adamlar ne yapıyor, neye çalışıyor, oyunu takip ediyorlar mı, bizi düşünüyorlar mı yada neyi düşünüyorlar bi öğrenmiş oluruz, kafamızda kurup durmayız bazı şeyleri. Varmı böyle oyunun gidişatı ile alakalı bir bilgilendirme paylaşımı herhangi bir yerde? varda ben bulamadıysam bi kenara çekilip sessizce utanayım

-
eskilerin yönetimle alakalı söylemlerinin doğruluğunu gün geçtikçe anlamaya başladım
katılanlara başarılar falanda dilemiyorum iyi bayramlar -
-
saat gözükmeli ama ben saldırıyı 00.03 te attım yüklemeyi becerene kadar fotografta 00.22 gözüküyor. iptal mi oldu benim hakkım ?
-
-
şimdi oldu sanırsam kontrol edermisin
-
ben link attım ama doğrumu yanlışmı attım bilmiyorum görünüyormu şuan sizde ?

-
">