عندي اقتراح افضل وهو ان يتمكن اللاعب من النتقل لاي سيرفر يريده مقابل الياقوت, هذا موجود بلعبة اكاريام والعديد من اللعائب الاخرى
وهذا ايضا اقتراح ممتاز
مشكوررر اخي الكريم
عندي اقتراح افضل وهو ان يتمكن اللاعب من النتقل لاي سيرفر يريده مقابل الياقوت, هذا موجود بلعبة اكاريام والعديد من اللعائب الاخرى
وهذا ايضا اقتراح ممتاز
مشكوررر اخي الكريم
Display Moreالسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كيفكم شباب ان شاء الله بخير
لم يتبقى من السيرفرات القديمه سوى 3 سيرفرات 8 + 19 + 20
اقتراحى ان يتم دمجهم مع سيرفر 21
لزياده حماس اللعبه والقتال فى الساحات للجائزه
وايضا للصعود فى المستويات بسرعه بالنسبه للسيرفرات القديمه
احب سماع ارائكم وايضا ان كان لديكم اقتراحات اخرى للاستمتاع اكثر
دمتم بخير
وعليكم السلام ورحمة الله
اهلا بالغالي والحبيب
ويااااااريت يتم تنفيذ هذه الفكرة بالفعل س8 يحتاج دمج
انا لي لاعب هناك وبطلت ادخله من بط السيرفر
اتمني ان يتم تنفيذ هذا الاقتراح
![]()
![]()
![]()
فيه طبعا ليش مفيش يعني ههههههههه
الف مليون مباااااااااااااااارك اخي مدحت
للاسف انا مثلك عذب ولا اي لفيفة حصلت هذا الحدث
وبالفعل عملت كل اللي بنعرفه واللي قالو عليه الشباب سابقا دون جدوي للاسف
Display Moreمبارك عليكم الأدوات تستاهلون كل خير
ألف مبروووووووك السلاح الجديد
الله يهنيك به وعقبال باقي الأسلحة
شكراً لسؤالك أخي
الحمد لله خير شوية ضغط في الشغل فقط لا أكثر
إن شاء الله الفترة الجاية اكون متواجد زي الأول
الله يبارك فيك وعقبالك اخي الغالي
والحمد لله انو اطمنت عليك
وربي يعينك علي شغلك ويقويك يارب
واكيد طبعااا شوفتك باللعبة رجعت كالعادة
ههههههههههههه
هههههه لا ما شاء الله عليك معروف من يومك والله بطل تورما ياعذب
بس يجي السلاح الاول عشان نخلص شويه من القديم بينا
ههههههههههههه
والاخ Masked Rider
شايفه غايب من مدة
ان شاء الله يكون المانع خيرا عنده اخي العزيز
هههههه ما شاء الله مباركين عليك
عقبالنا ان شاء الله
بس نجمع الزي هذا زي رع ربك يسهل ونصنع شئ احمر
بيكفي صار مستواي 120 تقريبا ولسه ما معي ولا سلاح احمر
هههههههههههههه
هههههههه
ماهو انت مش عارف ليه حظي حلو
اللي صار فيني بالحدث اللي فات ما صار لحد نهاااائي
صنعت سلاح احمر من البراعة انتونيوس
صنعته 4 مرات احمر ويطلع لي برتقالي
راحت كل الماليكفا الدهبي والموارد الحمرا عليهم
ونسب ممتازة كان اقل واحد فيهم 60% احمر و 40% برتقالي
ومع ذلك كلهم ال 4 طلعو برتقالي
فتقول ايه اخي عذب
اللعبة بتحاول تعوضني شويه علي الموارد
لكن كيف اعوض الماليكيفا الدهبي بقي
ههههههههههههههههه
ربنا يطمنك عذب
كده الواحد بيلعب وهو مرتاح
هههههههههههه
السلام عليكم و جمعة مباركة
انا كمان قطعة واحدة
وعليكم السلام ورحمة الله
هلا قبطان
وبالفعل بعد التقصي وجدت الكل مثلنا قطعة واحدة فقط حصلنا من الزي
يلا لعله خير نحصله كله ان شاء الله بهذا الاسبوع
بس السؤال هو حد حصل اجزاء من الزي
انا حصلت قطعة واحدة فقط للان
كلكم يعني مثلي والا ايه القصة
الان بنكسب الزي زي رع
وبنكسب حجر الشمس ايضا
بنقدر نفعل الحجر بسحبه علي شخصية اللاعب لكي نحصل احد مميزات الزي
وبعد انتهاء حدث النيل هيجي حدث الازياء ان شاء الله
تسلم اخي العزيز للمتابعة
والف شكررر للتوضيح