Posts by kaptan

    ne yapalım yani. başkalarının başka sorunları var diye "ufak" sorunlarımızı paylaşmayalım mı?

    ağlamayın nasıl bir hitaptır. sokaktan kahvehaneden arkadaşın değilim.

    neden etkinliğe 6 saat kala paylaşılır ki. yakut etkinliği biz fakirlerin ekmek kapısı. x5 serverda 3 defa kostüm yerine 1.5 kostüm giyebileceğim. ayrıca apollodan merküre geçtikten 1 saat sonra paylaşılmış. x1 ve x2 lerin tamamen plansız programsız yakutlu etkinliğe nasıl gireceklerini düşünemiyorum bile


    şirket bunu 24 saat öncesinden paylaşamaz mıydı

    ya da etkinlik gününü 1 gün öteleyebilirlerdi.

    kasıtlı gibime geldi

    bak tadım kaçtı :(

    Ben de bunu buraya bırakayım.

    7 yakut


    Bazen 1- 2 yakutla bitiriyorum bazen 9 - 10 yakutla. Charı çok iyi olan arkadaşlara da sordum durum itemle eğitimle alakalı değil. onların durumu da aynı. yukarıda da örnekleri var zaten