ne yapalım yani. başkalarının başka sorunları var diye "ufak" sorunlarımızı paylaşmayalım mı?
ağlamayın nasıl bir hitaptır. sokaktan kahvehaneden arkadaşın değilim.
ne yapalım yani. başkalarının başka sorunları var diye "ufak" sorunlarımızı paylaşmayalım mı?
ağlamayın nasıl bir hitaptır. sokaktan kahvehaneden arkadaşın değilim.
neden etkinliğe 6 saat kala paylaşılır ki. yakut etkinliği biz fakirlerin ekmek kapısı. x5 serverda 3 defa kostüm yerine 1.5 kostüm giyebileceğim. ayrıca apollodan merküre geçtikten 1 saat sonra paylaşılmış. x1 ve x2 lerin tamamen plansız programsız yakutlu etkinliğe nasıl gireceklerini düşünemiyorum bile
şirket bunu 24 saat öncesinden paylaşamaz mıydı
ya da etkinlik gününü 1 gün öteleyebilirlerdi.
kasıtlı gibime geldi
bak tadım kaçtı ![]()