Etkinlik boyunca ara ara oyuna girdim ve her attığım mesaja anında karşılık aldım. Sırf birileri hoşnut olsun diye haksız yere ceza vermeyin lütfen. Oynadığı saatler belli, mesajlar ortada. Karşılaştırmalı incelenirse ortaya çıkacaktır. Herhalde 5 dk'da bir keşif atması için bot kuran adam başında beklemez pc'nin ![]()
Posts by *GaLiLeO*
-
-
Bot kullanarak kastığı için adaletin sağlanması gerektiğini düşünüyorum ayrıca. Yöneticilerimiz bu konuda da inanıyorum ki gereğini yapacaktır.
Bence teselli ikramiyesi olarak kalsın kardeşim yazıktır o kadar yıllık izne çıkmış

Haha düşünsene o kadar yakut harca üzerine ban ye. Bir de alacağın bileme kasadan patlasın, üzerine para olarak 20k gelsin, onu da yağmalasınlar. Her şey bunun için miydi?

Ne güldüm ya uzun zamandır 
-
Epeydir foruma yazmıyordum ancak bileme alcam derken 3 ay ban yiyen arkadaşı bizzat tebrik etmek istedim. Başarılarının devamını dilerim haha bu azimle yapamayacağın şey yok

Bot kullanarak kastığı için adaletin sağlanması gerektiğini düşünüyorum ayrıca. Yöneticilerimiz bu konuda da inanıyorum ki gereğini yapacaktır.
-
Merhaba bug olabileceğini düşündüğüm bir şey yaşadım az önce. Elimde 19 tane kırmızı sugilith hammaddesi vardı. Hepsini üzerime aldım ve üreteceğim eşyaya 5 tane atmak istedim. Sonra baktım maddeler işlememiş, yani item üzerinde görünmüyor. Belki sayfa yenilenmemiştir dedim ancak baktım envanterdeki sugilithler azalmış Nereye gitti o zaman bu hammaddeler derken, kasaya baktım ve 10 tane sugilith vardı. Yani 5 tane 10 tane oldu kısaca ve başlangıçta 19 olan 24 olmuş oldu. Böyle bir şeyi başka yaşayan var mı bilmiyorum, belki benim dalgınlığımdır bilemedim.
Buraya yazayım ki benden çıksın iş

-
Display More
Merhaba,
Oyuna mobil olarak girdiğinizde yaşadığınız bir sorun mu var?
Keyifli forumlar.
Olmaz olur mu , en ufak bir ekran dokunuşunda mesela sirkte
3 dikkatci 2 doktorla savaşıyorum.
Bırakın sirki hadi bunu geçelim mobil ekrandan bir müzayede veya bir markete girmek için en az 3-4 sayfa yenilemek gerekiyor
Gereksiz oyun menüsü gereksiz davet alanı; oyuncular için biraz kolaylaştıran yenilikler yapın.
TR takımının hiç mi etkisi yok GF üzerinde
Mevzu bahis sadece sohbet etmekse
Mobilden girenler için alt alta 5-6 satırdan sonra gönder ikonu bile kayboluyor oyunda bunları bir farkedin....
Bunun sadece benim telefonda olduğunu sanıyordum
Çok sinir bozucu, yazdığım şeyleri silip daha kısa yazmaya çalışıyorum veya mesajı bölüyorum. -
intihar saldırısı

-
Apollo kalsın derim yinede çoğunluk ne derse uyarım Anlaşmaların bitmesine 11 gün var benim.
3 ay hiçbir anlaşmayı açmayarak ve oynamayarak katılacağım

Hele kaybol ortadan bak nasıl çemkiriyorum görürsün

Merak etme abla, ara sıra girerim yoksa biliyorum

-
Apollo kalsın derim yinede çoğunluk ne derse uyarım Anlaşmaların bitmesine 11 gün var benim.
3 ay hiçbir anlaşmayı açmayarak ve oynamayarak katılacağım

-
Alt tarafı bir oyun için ailevi değerlere hakaret edebilecek kadar alçalan bir insana saygı göstermeyi bırak, merhametli tarafıma gelirse en fazla acırım nokta.
-
Zamanında demiştim ki "nasılsa işinize gelmediği için anlamak istemediğiniz şeyleri tecrübe ederek öğreneceksiniz.." Bunun oyun bilmekle alakası yok, %0 hariç her olasılıK mümkün oyunda

-
Display More
Simülatörcü dememin sebebi şuydu; forumlar da epey okudum simülatör den o çıkıyor bu çıkıyor vs. bu konu da amacım alay etmek falan da değildi. Hesabın leveline göre harika bunu da söyleyebilirim sana. Ben artık saldırı atmayacağım, siz istediğiniz şekilde atabilirsiniz. Sirk olduğunu da biliyorum attığım raporların ayrıca amacım bunu da çarpıtmak değil, hasar yağsız demişsin ya sirkte ki askerlerim de hasar yağı sürülü değil amacım onu kastetmekti. denemen gayet güzel, 24 saatte 5'er kez hakkın var istediğin şekilde dalabilirsin, Ama bence biraz fazla gaza geliyorsun. Bu yönün eksi handikapın. Ben buradayım istediğin şekilde saldırı atabilirsin
Kendini kanıtlaman gereken insanlar olduğu düşüncesine kapılıyorsun, Kapılma yeter.. Hayırlı forumlar kardeşimDisplay MoreQuoteBak bunlar, hasar yağsız olanlardan. Seri kaybedince gelemiyorsun bir daha
Forum'a atarım diye çekiniyorsan çekinme
41 level farktan sopa yemiyorum sonuçta. Her şey mümkün bu oyunda. *GaLiLeO* 
Bir şeyleri kavramak açısından diğerlerinden daha iyi olduğun kesin. Biz de zaten bunu söylüyoruz kaç aydır arkadaşlara ama sen bile gelip simülatörcü vs diye dalga geçmeye çalışiyorsun.
Oyunun eski sürümünü bilen bilir, karizmaya dayalı çift vuruş sistemi değistikten sonra çift vuruş olayı bitti. Devasa eğitim farkı olsa sana %15 rakibine %5 veriyor ve diğer özelliklerle beraber süpriz yenilgiler yaşanıyor. Sen 300 hasar 16k zırh farkıyla, raporda gördüğün eğitim farkıyla kaybetmemi normal buluyor musun gercekten?
Eğer bu farka rağmen kaybetmem benim başarısızlığım ise öyle olsun, mutlu olun biraz
Bu arkadaşa 3 ay oldu sanırım, belki 400 saldırı attım, en az 100 kez canı sıfırlandı. Gel gör ki 2 kere de kaybettim, simülatörde 0.45 oran yazıyor Evet simülatörcü demeye devam edebilirsin, çok umrumda değil zira matematiği seviyorum. Bu oyunun temeli şu an sıkıntılı ve birçok arkadaş da bunu dile getirmiş.Ben 120 lvl hesap dizip sana 400 saldırı atarsam ve yenilirsen oyunu bırakacak mısın? Kazanamazsam ben bırakacağım?
Son olarak paylaştığın son raporlar sirk savaşı? Sanırım ittifak arkadaşlarından olayları çarpıtma açısından bir şeyler öğrenmişsin kısa sürede.Mersener farkı, item farkı vs demeden bir sürü sirk raporunu da paylaşabilirim istersen? Zira Allah'a şükür şans faktörünün en azından arenaya göre biraz daha zayıf olduğu sirkten kendimden düşük bir rakibe peş peşe yenildiğim hiç olmadı
Bir kez kaybettim sadece o da küsüratlarla 
Neticede oyunu anlama açısından diğerlerine göre daha iyisin ama keşke bana karşı polemik yaratmasaydın zira ben seninle ilgili hiçbir şey yazmadım daha önce. Paylaştığım raporlar sen paylaştığın içindir yoksa bakın kendimden yüksek lvli yeniyorum demek için değil. Ben de kendimden 30 lvl yukarısına karşı kazanmıştım (daha yukarısını deneme şansım yok, olsa 50 lvle kadar kazanabileceğimi iddia ediyorum
) Ama bu durum o adamın suçu değil, bunun da bilincindeyim.Hocam bu mesajınızı yeni görüyorum. Öncelikle üslubunuzdaki düzelme ve iyi sözleriniz için teşekkür ederim, ben de bu şekilde karşılık vereceğim. Siz bilmiyorum bu olayların ne kadarına hakimsiniz. Birçok tartışma yaşadık forumda; bu arkadaşlardan birisi bot olmakla itham etti bizi, ticket açıldı öyle bir şey yok. Zaten şüphelensek kendi ittiifağımızdaki adamı bile şikayet ediyoruz, kaldı ki "ben bile böyle bir şeyden ceza alsam ittifaktan atın" diyen bir kurucumuz var. Öbür arkadaş sırf bizden biri bunu silahsız veya birkaç itemle yendiği için sanırım gururuna yediremedi ve ailevi değerlere hakaret ima etti. Bunu dolaylı yollarla yaptığı için ceza almadı. Kendisine sorun anlatsın.
Ben genel yapı olarak hırslı bir insanım belki haklısın son sözlerinde. Kendimi kanıtlamaktan ziyade üzerimden prim yapılmasından hoşlanmıyorum. Bazıları safa yatıp işine gelmeyeni anlamak istemiyor, bunlara da gülüyorum ne yapayım?
En azından birkaç ortak noktada buluşabilmemiz güzel, fikir olarak.Son olarak şunu yazdıktan sonra ilk saldırıma karşılık vermeseydin bari

"Ben artık saldırı atmayacağım, siz istediğiniz şekilde atabilirsiniz. "
Neyse hayırlı forumlar hocam. En azından aramızdaki polemiğin bittiğine inanıyorum. Oyundan saldır saldırma benim için sorun değil

-
MAF dostum bunlara laf anlatmaya calısma lakin oyundan falan pek anlamazlar.Dalga gec bizim gibi bırak

Arkadas gladiatus tarihine gecti ''kendisinden en yüksek lwl farkı olan oyuncuya yenilme(41) '' rekorunu elinde bulunduruyor

Bundan aylar önce kendinizi rezil etmeye devam edin demistim simdi tekrar ediyorum,tp dısı saldırılara devam arada eglence oluyor bizde böyle


Evet haklısın 16k zırh, 300 hasar ve devasa eğitim farkıyla kaybettiğim için ben bu oyundan anlamıyorum
Ben bu oyundan anlamadığıma göre ittifağınızdaki şu arkadaşlarınız veya abileriniz de sanırım anlamıyorlar.O üstün oyun bilgilerinizi bunlara aktarın öncelikle. Bunlar lvlim veya üzerimde. Eğer dediğiniz kadar bilgiliyseniz oyun konusunda, bu arkadaşlar savaş kaybetmeyecektir. Ondan sonra müthiş oyun bilginize hak verir, seve seve talebeniz olurum

-
Quote
Bak bunlar, hasar yağsız olanlardan. Seri kaybedince gelemiyorsun bir daha
Forum'a atarım diye çekiniyorsan çekinme
41 level farktan sopa yemiyorum sonuçta. Her şey mümkün bu oyunda. *GaLiLeO* 
Bir şeyleri kavramak açısından diğerlerinden daha iyi olduğun kesin. Biz de zaten bunu söylüyoruz kaç aydır arkadaşlara ama sen bile gelip simülatörcü vs diye dalga geçmeye çalışiyorsun.
Oyunun eski sürümünü bilen bilir, karizmaya dayalı çift vuruş sistemi değistikten sonra çift vuruş olayı bitti. Devasa eğitim farkı olsa sana %15 rakibine %5 veriyor ve diğer özelliklerle beraber süpriz yenilgiler yaşanıyor. Sen 300 hasar 16k zırh farkıyla, raporda gördüğün eğitim farkıyla kaybetmemi normal buluyor musun gercekten?
Eğer bu farka rağmen kaybetmem benim başarısızlığım ise öyle olsun, mutlu olun biraz
Bu arkadaşa 3 ay oldu sanırım, belki 400 saldırı attım, en az 100 kez canı sıfırlandı. Gel gör ki 2 kere de kaybettim, simülatörde 0.45 oran yazıyor Evet simülatörcü demeye devam edebilirsin, çok umrumda değil zira matematiği seviyorum. Bu oyunun temeli şu an sıkıntılı ve birçok arkadaş da bunu dile getirmiş.Ben 120 lvl hesap dizip sana 400 saldırı atarsam ve yenilirsen oyunu bırakacak mısın? Kazanamazsam ben bırakacağım?
Son olarak paylaştığın son raporlar sirk savaşı? Sanırım ittifak arkadaşlarından olayları çarpıtma açısından bir şeyler öğrenmişsin kısa sürede.Mersener farkı, item farkı vs demeden bir sürü sirk raporunu da paylaşabilirim istersen? Zira Allah'a şükür şans faktörünün en azından arenaya göre biraz daha zayıf olduğu sirkten kendimden düşük bir rakibe peş peşe yenildiğim hiç olmadı
Bir kez kaybettim sadece o da küsüratlarla 
Neticede oyunu anlama açısından diğerlerine göre daha iyisin ama keşke bana karşı polemik yaratmasaydın zira ben seninle ilgili hiçbir şey yazmadım daha önce. Paylaştığım raporlar sen paylaştığın içindir yoksa bakın kendimden yüksek lvli yeniyorum demek için değil. Ben de kendimden 30 lvl yukarısına karşı kazanmıştım (daha yukarısını deneme şansım yok, olsa 50 lvle kadar kazanabileceğimi iddia ediyorum
) Ama bu durum o adamın suçu değil, bunun da bilincindeyim. -
her zaman denk gelmez hasar yağından

-
Burdan artık polemiklere pek girmek istemiyorum ama zorla istiyor bazıları bunu..
"Rapor atacağını bilseydim önce ki raporlardan bir arşiv yapardım."
Sözüne aynen katılıyorum, EE biz de biraz başlayalım o zaman değil mi ama ?

Neyse yağların bitmeden saldırı hakkını bitir istersen, daha iyi simüle ederiz

Az laf çok iş diyorum iyi oyunlar diliyorum saygılarımla..
-
-
-
Britanya, Zindan bunu da unutmayalım

Abla britanya yakında bitecek. yeni bir kesif yeri(Balkan-Anatolia) zındanı içinde bir de yeni parsomenler lazım
Bence yenı parşömenler çok önemli, yüksek lvl oyuncular çok zorlanıyor eşya dizerken. Ben bu sebeple 150'yi geçmemeyi planlıyorum

-
Display More
Resimlerde görüldüğü üzere ;
1 turuncu hammadde için 10mor+3 yakut
1 kırmızı hammadde için 10 turuncu+9 yakut istemektedir.
Bu hammadde ve yakut oranları çok fazla hele de 1 tane kırmızı için 9 yakut istemesi bu uygulamayı hiç kullanılabilir bir hale getirmiyor. Neredeyse 2 haftalık cent parasına denk geliyor. Çoğu kişi bunu hiç kullanmıyor bile.
Bu hammadde ve yakut miktarlarının acilen düşürülmesi taraftarıyım.
Örneğin kırmızı için 5 turuncu 5 yakut, turuncu için ise 5 mor 0 yakut olabilir
çoğu kişi değil bence kimse kullanmıyordur bunu
oyundakı en değerli ham madde sanırım cehennem taşıdır ben bir kırmızı cehennem taşı için bile, 10 turuncu ct ve 9 yakut veremem 
-
şunu da şuraya bırakayım knk birileri savaş bize yaradı derken diğerleri ne düşünüyor acaba

