Bence bir NPC gelmesi lazım, 3. sayfası boş olacak ve sattığımız zaman item yok olacak direkt. Sat butonu getirmiyorlarsa bari bunu getirsinler.
Posts by Stinson
-
-
Sat butonu gelse de dertler bitse. 250 sayfa kasam var, ayın 4'ünde hepsinin altın olarak çevirilmiş olması lazım ki ekinlikten yararlanayım. Oyunun en sevmediğim kısmı burası. Yukarıda da söylenmiş, 1 yakut/iş elbisesi verip 5-6 tane NPC'nin 3. sayfasını temizlemek varken yakut ile 1 sayfa kiralamanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum.
-
Malzeme gibi üzerine sürüyorsun ve rastgele bonus veriyor 30 dk. boyunca.
-
-
Olu ruhuna saldırmadan once ayakkabını cıkar abla
farkı goreceksin ama kimseye soyleme ozel taktik
digerleri icin baska seyler var

Böyle şeyler varsa bizle de paylaşın lütfen. Yakutsuz oynuyorum, zoru bitiremem diye kolay kostüm dışında bir şey giymiyorum, gına geldi artık.

-
Display MoreDisplay More
Bence aksine yağma durumunu arttıran bir olay olur. Sonuçta para kasanda değil üzerinde olacak. Yağmaya daha müsait.
Butun itemleri satacak kisi kasa yapmasını da bilir.
kimse yagma yemez.
bu olayın gelecek güncellemelerde yapılacağı söylendi (ürün müdürü onay vermiş)
çok uzun zamandır yapılması istenilen birşeydi zaten,çöpleri satmakla uğraşmak insanı hayatından bezdiriyor.
diyelim ki boyle birsey geldi.
3 gun sonra patlayacak 200m kasan ve birsuru satılacak itemlerin var, hepsini sat dediginde altınlar ne olacak?
bunun gibi birsuru sorun yazabilirim.
ben sanki daha once boyle birseyin mumkun olmayacagı ile alakalı bir yazı okumustum ama sgo dan ama liderden.
bekleyip gorelim, gelirse bir kac yuz sayfa itemden kurtulmus olurum ve kimse yagma atamaz artık.
Liderimiz bu bilgiyi verdi 5-10 gün önceki bir mesajında.Sat butonu için onay verildiğine dair (sonradan bir değişiklik olmaz ise) sat butonu gelmesi demek insanların çer çöpü çantaya aktarıp saatlerce satmak için uğraşmasından kurtulmak demek.Özellikle yer altı geldikten sonra yağmanın bir öneminin kaldıgını düsünmüyorum (listede yaptıgı yagma miktarını görüp sevinenler rekor vs peşinde olanlar hariç) 2-3 ayda bir eğitim etkinliği vs geliyor en kötü hertürlü eğitimlerini fullüyorsun.Bu güncelleme ne zaman gelir orası muamma tabi ama diger yapılması beklenen yeniliklerle birlikte biran önce gelse çok iyi olur.
Kesinlikle ben de böyle düşünüyorum. Kolay kostüm vs. varken yeri geliyor 100 küsür sayfa sandık birikiyor. Tek tek çantaya alması ayrı dert, onları satacak yer bulmak ayrı dert. Yağma olayı yeni serverların başı dışında hiçbir yerde kalmadı zaten.
-
Display More
Bence aksine yağma durumunu arttıran bir olay olur. Sonuçta para kasanda değil üzerinde olacak. Yağmaya daha müsait.
Butun itemleri satacak kisi kasa yapmasını da bilir.
kimse yagma yemez.
bu olayın gelecek güncellemelerde yapılacağı söylendi (ürün müdürü onay vermiş)
çok uzun zamandır yapılması istenilen birşeydi zaten,çöpleri satmakla uğraşmak insanı hayatından bezdiriyor.
diyelim ki boyle birsey geldi.
3 gun sonra patlayacak 200m kasan ve birsuru satılacak itemlerin var, hepsini sat dediginde altınlar ne olacak?
bunun gibi birsuru sorun yazabilirim.
ben sanki daha once boyle birseyin mumkun olmayacagı ile alakalı bir yazı okumustum ama sgo dan ama liderden.
bekleyip gorelim, gelirse bir kac yuz sayfa itemden kurtulmus olurum ve kimse yagma atamaz artık.
Yağmanın da çok bir olayı kalmadı zaten. Özellikle 100 lvl sonrasında. Haftalık en baba yağma yapan adam 2m-3m yağma yapabiliyor. Aylık hesaba vurduğunda 10m yapar. 100 lvl'da 10m'i keşiflerle yarım günde kasarsın zaten. O yüzden göz ardı edilebilecek bir detay bence.
-
Display More
Sandıklardaki eşyalara "tamamını sat" gibi bir opsiyon eklemek için çalışmanız var mı? Varsa ne durumda? Gerekirse yakutla yapalım ama gerçekten canımdan bezdim eğitim etkinlikleri sırasında kasa boşaltmaya çalışmaktan.
Oyunun normlarına aykırı bir durum
oyle birsey olursa kimse yagma yemez
bu olayın gelecek güncellemelerde yapılacağı söylendi (ürün müdürü onay vermiş)
çok uzun zamandır yapılması istenilen birşeydi zaten,çöpleri satmakla uğraşmak insanı hayatından bezdiriyor.
Aynı nickte birini daha buldum. İstemsiz tebessüm ettim

-
Sandıklardaki eşyalara "tamamını sat" gibi bir opsiyon eklemek için çalışmanız var mı? Varsa ne durumda? Gerekirse yakutla yapalım ama gerçekten canımdan bezdim eğitim etkinlikleri sırasında kasa boşaltmaya çalışmaktan.
Oyunun normlarına aykırı bir durum
oyle birsey olursa kimse yagma yemez
Bence aksine yağma durumunu arttıran bir olay olur. Sonuçta para kasanda değil üzerinde olacak. Yağmaya daha müsait.
-
İlk gol: Slimani
İlk golün dakikası: 52
İlk sarı kart: Caner
Maç skoru: Fenerbahçe 2-0 Beşiktaş
Galibiyet: Fenerbahçe
-
Display More
İl birleşimi olmayacaksa denk iller arasında il değişimi yapılabiliyor olması lazım. Şuan il 26'da oynuyorum, aktif oyuncu sayısı 4-5. O kadar emek verdikten sonra 0'dan başka ilden de başlamak istemiyorum. Buna bir çare bulunması lazım.
Bir diğer problem de zindan/keşif vs. yerlerden düşen itemlerin HİÇBİRİNİN bir işe yaramıyor olması. Demirhane olmasa ne kullanacağız gerçekten bilmiyorum. 112 lvl zindan bossundan 200 hasarlı silah atıyor, bu düşen itemlerle oyundaki npc'leri kesmenin bir imkanı var mı? Yoksa neden bu kullanışsız itemler turuncu/kırmızı düşmüyor?
usta gene sana eşya düşüyor. Bugün turuncu düşmediği 17 gün Yüzde 20 malefiz ettkinliğinde 20 de 1 malefiz düşüyor. Kırmızı zaten hayal. SEferlerin yüzde 20 sinde reçete yüzde 20 de diğer ıvır zıvırlar düşüyor.
Etkinliklere bir şey demiyorum, belki daha sık yapılabilir ama onun dışında problemim yok. Benim sıkıntım oyunun droplarıyla. Şuan demirhane sağolsun 102 lvl'da 122 lvl zindan bossunu kesebiliyorum ama kendi ve mersenelerimin üzerindeki her şey demirhanede basıldı. Oyun bu kadar kötü dropları neden atıyor? Madem atıyor, bari turuncu/kırmızı düşsün de eritirken işe yarasın. 112 lvl bossundan mavi, 200 hasarlı silah atıyor. Komik.
Düşen eşyaların kalitesi Hermetik Müneccimden bile öncesine dayanıyor, durum böyle olunca tabi işe yaramaz.
Geliştiriciler bir yenilik yapıyorlar yapmış olmak için, genel çaplı düşünseler daha güzel işler yapabilecekler ama oyundaki eksikleri giderecek kadar bile zar zor düşünüyorlar.
Geçen haftasonu forum güvenlik sebebiyle kapanmıştı, adamlar Twitter'dan yazmışlar ve resmen şunu demek istemişler: Dükkanı kapattık, Pazartesi sorunu çözeceğiz yani o kadar umursamaz durumdalar ki, forumu güvene alıp gitmişlerdi.
Yukarıdaki güvenlik açığını bile zamanında halledemeyen bir takımdan, oyun için geliştirme yapmasını beklemek zamanı gelince mezardaki kemiklerimizi sızlatır.
Amaç yakut satmak zaten, çok bariz ama ben bu oyuna hiç para yatırmadım, kostüm/yakut etkinliği olursa biriktirip harcıyorum. 50 lvl'da kırmızı item atsın demiyorum ama belli bir noktadan sonra yeşil/mavi hatta mor bile çok işlevsiz kalıyor. Oyunun kendi dropları şuan tamamen demirhaneye gidiyor, açık ve net. O yüzden turuncu ve kırmızı droplarının arttırılması lazım. Ben 102 lvl'ım, lvl'ımın yettiği en yüksek zindan ve keşif bosslarını kesiyorum rahatlıkla ama 1 tane bile turuncu alamadım hala. Bu bir bug değil belki ama can sıkıcı, düzeltilmesi gereken bir oyun.
-
İl birleşimi olmayacaksa denk iller arasında il değişimi yapılabiliyor olması lazım. Şuan il 26'da oynuyorum, aktif oyuncu sayısı 4-5. O kadar emek verdikten sonra 0'dan başka ilden de başlamak istemiyorum. Buna bir çare bulunması lazım.
Bir diğer problem de zindan/keşif vs. yerlerden düşen itemlerin HİÇBİRİNİN bir işe yaramıyor olması. Demirhane olmasa ne kullanacağız gerçekten bilmiyorum. 112 lvl zindan bossundan 200 hasarlı silah atıyor, bu düşen itemlerle oyundaki npc'leri kesmenin bir imkanı var mı? Yoksa neden bu kullanışsız itemler turuncu/kırmızı düşmüyor?
usta gene sana eşya düşüyor. Bugün turuncu düşmediği 17 gün Yüzde 20 malefiz ettkinliğinde 20 de 1 malefiz düşüyor. Kırmızı zaten hayal. SEferlerin yüzde 20 sinde reçete yüzde 20 de diğer ıvır zıvırlar düşüyor.
Etkinliklere bir şey demiyorum, belki daha sık yapılabilir ama onun dışında problemim yok. Benim sıkıntım oyunun droplarıyla. Şuan demirhane sağolsun 102 lvl'da 122 lvl zindan bossunu kesebiliyorum ama kendi ve mersenelerimin üzerindeki her şey demirhanede basıldı. Oyun bu kadar kötü dropları neden atıyor? Madem atıyor, bari turuncu/kırmızı düşsün de eritirken işe yarasın. 112 lvl bossundan mavi, 200 hasarlı silah atıyor. Komik.
-
İl birleşimi olmayacaksa denk iller arasında il değişimi yapılabiliyor olması lazım. Şuan il 26'da oynuyorum, aktif oyuncu sayısı 4-5. O kadar emek verdikten sonra 0'dan başka ilden de başlamak istemiyorum. Buna bir çare bulunması lazım.
Bir diğer problem de zindan/keşif vs. yerlerden düşen itemlerin HİÇBİRİNİN bir işe yaramıyor olması. Demirhane olmasa ne kullanacağız gerçekten bilmiyorum. 112 lvl zindan bossundan 200 hasarlı silah atıyor, bu düşen itemlerle oyundaki npc'leri kesmenin bir imkanı var mı? Yoksa neden bu kullanışsız itemler turuncu/kırmızı düşmüyor?
