Posts by Stinson

    Sat butonu gelse de dertler bitse. 250 sayfa kasam var, ayın 4'ünde hepsinin altın olarak çevirilmiş olması lazım ki ekinlikten yararlanayım. Oyunun en sevmediğim kısmı burası. Yukarıda da söylenmiş, 1 yakut/iş elbisesi verip 5-6 tane NPC'nin 3. sayfasını temizlemek varken yakut ile 1 sayfa kiralamanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum.

    Kesinlikle ben de böyle düşünüyorum. Kolay kostüm vs. varken yeri geliyor 100 küsür sayfa sandık birikiyor. Tek tek çantaya alması ayrı dert, onları satacak yer bulmak ayrı dert. Yağma olayı yeni serverların başı dışında hiçbir yerde kalmadı zaten.

    Yağmanın da çok bir olayı kalmadı zaten. Özellikle 100 lvl sonrasında. Haftalık en baba yağma yapan adam 2m-3m yağma yapabiliyor. Aylık hesaba vurduğunda 10m yapar. 100 lvl'da 10m'i keşiflerle yarım günde kasarsın zaten. O yüzden göz ardı edilebilecek bir detay bence.

    Aynı nickte birini daha buldum. İstemsiz tebessüm ettim :)

    Sandıklardaki eşyalara "tamamını sat" gibi bir opsiyon eklemek için çalışmanız var mı? Varsa ne durumda? Gerekirse yakutla yapalım ama gerçekten canımdan bezdim eğitim etkinlikleri sırasında kasa boşaltmaya çalışmaktan.

    Oyunun normlarına aykırı bir durum

    oyle birsey olursa kimse yagma yemez

    Bence aksine yağma durumunu arttıran bir olay olur. Sonuçta para kasanda değil üzerinde olacak. Yağmaya daha müsait.

    Amaç yakut satmak zaten, çok bariz ama ben bu oyuna hiç para yatırmadım, kostüm/yakut etkinliği olursa biriktirip harcıyorum. 50 lvl'da kırmızı item atsın demiyorum ama belli bir noktadan sonra yeşil/mavi hatta mor bile çok işlevsiz kalıyor. Oyunun kendi dropları şuan tamamen demirhaneye gidiyor, açık ve net. O yüzden turuncu ve kırmızı droplarının arttırılması lazım. Ben 102 lvl'ım, lvl'ımın yettiği en yüksek zindan ve keşif bosslarını kesiyorum rahatlıkla ama 1 tane bile turuncu alamadım hala. Bu bir bug değil belki ama can sıkıcı, düzeltilmesi gereken bir oyun.

    İl birleşimi olmayacaksa denk iller arasında il değişimi yapılabiliyor olması lazım. Şuan il 26'da oynuyorum, aktif oyuncu sayısı 4-5. O kadar emek verdikten sonra 0'dan başka ilden de başlamak istemiyorum. Buna bir çare bulunması lazım.


    Bir diğer problem de zindan/keşif vs. yerlerden düşen itemlerin HİÇBİRİNİN bir işe yaramıyor olması. Demirhane olmasa ne kullanacağız gerçekten bilmiyorum. 112 lvl zindan bossundan 200 hasarlı silah atıyor, bu düşen itemlerle oyundaki npc'leri kesmenin bir imkanı var mı? Yoksa neden bu kullanışsız itemler turuncu/kırmızı düşmüyor?

    usta gene sana eşya düşüyor. Bugün turuncu düşmediği 17 gün Yüzde 20 malefiz ettkinliğinde 20 de 1 malefiz düşüyor. Kırmızı zaten hayal. SEferlerin yüzde 20 sinde reçete yüzde 20 de diğer ıvır zıvırlar düşüyor.

    Etkinliklere bir şey demiyorum, belki daha sık yapılabilir ama onun dışında problemim yok. Benim sıkıntım oyunun droplarıyla. Şuan demirhane sağolsun 102 lvl'da 122 lvl zindan bossunu kesebiliyorum ama kendi ve mersenelerimin üzerindeki her şey demirhanede basıldı. Oyun bu kadar kötü dropları neden atıyor? Madem atıyor, bari turuncu/kırmızı düşsün de eritirken işe yarasın. 112 lvl bossundan mavi, 200 hasarlı silah atıyor. Komik.

    İl birleşimi olmayacaksa denk iller arasında il değişimi yapılabiliyor olması lazım. Şuan il 26'da oynuyorum, aktif oyuncu sayısı 4-5. O kadar emek verdikten sonra 0'dan başka ilden de başlamak istemiyorum. Buna bir çare bulunması lazım.


    Bir diğer problem de zindan/keşif vs. yerlerden düşen itemlerin HİÇBİRİNİN bir işe yaramıyor olması. Demirhane olmasa ne kullanacağız gerçekten bilmiyorum. 112 lvl zindan bossundan 200 hasarlı silah atıyor, bu düşen itemlerle oyundaki npc'leri kesmenin bir imkanı var mı? Yoksa neden bu kullanışsız itemler turuncu/kırmızı düşmüyor?