Posts by nomer
-
-
-
maşallah

-
almanya forumunda olması gerekmiyor mu
-
şans yok hocam

-
nerden bu bilgiye ulaştınız ?
-
gereksiz bir ortamda,gereksiz yere kasıyoruz kendimizi

-
-
gf etkinlik yapıyor,etkinlikte birilerine haklı/haksız ceza veriyor.bunu kabullenmek istemeyenler oyunu bırakıyor.bir Oyun'un yönetici kadrosu kendi ayağına nasıl sıkar adlı tablo

-
yolun sonu görünüyor
-
-
-
110 komtanım
-
allah razı olsun

-
90-100 arası çok zor geçiyordu.o araya bişeyler istemiştik.ey gidi seneler ,şimdi ağzımda diş kalmadı
-
yıllar önce neler yazılmıştı eski foruma.onlar yapılmadan,bu isteklere sıra biraz zor gelir açıkçası
-
-
Evet,sanki durumumuzdan memnunmuşuz gibi mi algılanıyor,bunca atılan postlara,isteklere rağmen ??
-
bende geçen gün 9 yakut bastım,hiç birşey gelmedi.zaten 9 yakutum vardı.peki sorun nedir burda LSD bey ?
-
bundan güzel odun olur
