Posts by nomer
-
-
ne alaka :F
-
karadeniz
-
-
hahahusha
-
-
-
seyfo dayı
-
-
-
Kardeşim geçmiş olsun...
O hata düzeltilir tahminimce
ama o tanım kalsın öyle

-
neyse
thorswe bu konuda ciddiysen ulaşırsın bize
iyi akşamlar
-
Konuyu neden saptırdınız arkadaşlar ?
-
Sorun değil hocam
mesajları oda görür muhtemelen
yakınız doğrudur benim nickimi almış bana sormadan :))
onun harici adam afrikada usta
-
Ben nomerci değilim

nemesis le olan muhabbet biraz farklı o konuya değinmiyorum müsadenizle.
ben ulaşabildiğim arkadaşlarımdan destek olmalarını isterim bu konuda.
tabi yıllar öncede isteklerde bulunmuştuk,kim muhattap alıcak bizi bu konuda şüpheliyim

-
Ben oyunun daha akıcı olması için 1 2 bişey düşünmüştüm nacizane
şuanda oyun içinde,"altın","müzayede salonu","müneccim","tüm marketler"
hiçbir değeri kalmadığını düşünüyorum.
"mersener kısmının biraz faydası var diyebilirim"
-Altın kullanımının daha değerli hale gelmesi için eğitim sınırının kaldırılması
-müzayedelere kırmızı ve turuncu itemler için ayrı bir yer açılabilir.(ayrıntılı olarak kafamda var ama yazı uzamasın,okunaklı olsun diye böyle bıraktım)
- 120 den sonrada zindan şart.
-müneccimdede turuncu ve kırmızıya item yükseltme seçeneği.
dahada arttırılabilir
oyun içindeki atışmalar ,belkide kırgınlıklar ve kavgalar'ın uzağında güzel bir paylaşım olabilir.
-
38 39 40 bu illerden pek bir haberim yok içeriğiyle ilgili
ben 32 de oynuyorum,tıkır tıkır ilerlersin
ham ticareti malefiz satma vs bu şekildede ticaret yapabileceğin oyuncu çoktur
ama yinede sen bi diğer illerede bak

-
yeni server de başlamak için biraz destek gerekir geri kalmamak adına
eğer etkinlik vs kaçırdım diyosan
eski aktif,hammaddenin döndüğü illerde başlamanı tavsiye ederim
-
akıyo bu akşam
maşallah
-