Oyunu bırakan arkadaslar varsa devirlik hesap arıyorum. Kurallar içerisinde..
Özelden yada buradan yazabilirsiniz..
Oyunu bırakan arkadaslar varsa devirlik hesap arıyorum. Kurallar içerisinde..
Özelden yada buradan yazabilirsiniz..
Hesap devri, lobi sistemine geçişle birlikte kaldırıldı diye biliyorum.
Server 32 Slavecooll bana ulaş.
Server 32 Slavecooll bana ulaş.
eski illerde lazım hocam x1 arıyorum boş hesap olsada olur farketmez +90 lazım..
Lobi sistemi ile hesap devri kaldırıldı