herkese merhaba ben oyuna karizmanın yüklenildiği ve dimirhanenin yeni geldiği dönemin 3 ay öncesinden başlamıştım il 1 de başladım ozamanlar aynı pc den 2 hesap açılamayacağını ve hesaplar arası alışverişin yasak olduğunu bilmediğim için 2035 e kadar hesaplarım banlandı 13 yılı kalmış vay be konuya dönelim oyuna o ara küsmüştüm sonra il 32 açılmış ve 5x belki ilk girenlerdenim ama çara abanmadım ve şuan 110 levelim oyun burda hesabını 200 levelde noktalayan arkadaşımız gibi bende 200 de noktalayacam çünkü hiç bi yenili gelmedi ne britanyaya zindan (eğer konu bulamıyosanız zindan boslarını alın bi yuvarlak masaya bizde tek tek dövelim hepside boss itemi atsın yüksek level, 120de 120 leveller için 130 da 130 leveller için boss sofrası 1,2,3... diye gitsin) sat butonu gelmedi, il birleşimi gelmedi, yeni parşomenler gelmedi, global pazar gelmedi, yer altı npc lerine düzenleme arena daki raporlardaki sorunlarada. en sonunda bu oyunun çakmasını yapıp bu getirmediğiniz her şeyi tek tek getiricem ama bunun için server, kiralamak domain almak, siteyi tasarlamak, 2D grafiker, yazılımı felan lazım. şu kostüm şenliği gelsin son altınlarımı haryayıp oyunu bırakıcam varmı diğer illerden arkadaşlar.
il demişken çoğu kişi il açılmasın demiş ama herkesin yeni illerde 1. ye oturmuş hesapları var eğer siz birincilik için oynamasaydınız yeni serverda diğerleride yeni açılan serverda birinciliğe oynamazdı.
duyun artık sesimizi.![]()