Merhabalar,
Hiç bir kartım ile ödeme yapamıyorum. Ücret kesintisi olmuyor hesabıma da yakut geçmiyor. Bununla ilgili ticket açtım ilgili yerlere ulaştırabilir misiniz. Ücret ödeme onay işlemlerinden sonra bekleyin diyor ve sonra ekrandan herşey gidiyor bende kapat diyip çıkıyorum olmuyor.