Merhaba arkadaşlar, 2018de oyunu bırakmıştım şimdi geri oynamaya karar verdim ama il 29'da benden başka oynayan kimse yok. Eski oyuncular server mı değiştirdi acaba server değiştirme diye bişi var mı?
Oyunu bıraktığım dönemde de bu sorun vardı, 3-5 kişi serverlar birleşsin diye beklemiştik ama bi türlü gerçekleşmemişti şimdi kimse kalmamış oynayan ne yapmam gerek?