HORGLAD
-
- TR
- Kuzqun
-
-
Çok spartakis bir eylem, destekliyorum

-
Çok spartakis bir eylem, destekliyorum



-
Çok spartakis bir eylem, destekliyorum

Desteğini görelim o zaman. -
Ey Horglad!
-
konuyu açarken (Jan 1st 2014, 10:29pm) yazmışım ama daha da eskiymişiz :O
Şimdi farkettim :O

-
vaaay :O
editleyebildim ilk postumu :O
önceden 1 saat geçse editleyemiyorduk :O
-
-
Eskiden uğrardı :O
Şimdi ogamee bile gelmiyor :O
-
en eski benim pehh
-
Horglad'ın Beylerbeyi olduğumu hatırlatmak isterim

-
Demek öyle heeee
-
Eveeettt
-
Siz horglad'a (kan kusturmasada) rahat vermeyen Nomer'i 3sene önce gömdük sandınız.
Yaşarken ölenleri mezarda tutamassınız,bundan böyle gecenin şahidi yok
LAz dayıya selam,çatışmaya devam

-
Ferman Kuzqun'un Forum bizimdir
-
kuzqun dediğin güvercin,kuşçubaşı eşrefin yetmelerinden biriydi
kuşçubaşı eşrefin hocalarıda,benim yetmelerim

-
-
ov

-
Denetleme yapacağım. Üye listesini çıkarın. Sonra sırayla banlayalım

-
ben kimseye bağlı değilim
tek ilgilendiğim bana verilen ölüm listesi
dua edinde isminiz orda olmasın
