Aynı soruyu bende soruyorum ![]()
HORGLAD
-
- TR
- Kuzqun
-
-
Tamam bize bir şey söylemeyin biz kimiz ki? Alt tarafı yıllardır forumu kullanan birkaç üye.
-
Burası daha mı değerli oldu ne ?
-
Yaşasın Horglad

-
Mesaj alındı
-
yüksell -
Neyse biraz bilgi alırsak sohbete dönmeyi düşünebiliriz.
-
Yüksel

-
Ben verim sana bilgi ayıp ediyosun gardaşım
-
-
zamanında çok isabetli konular açılmış

-
-
pm bekliyorum.
-
Kuzqun u özledim o olsaydı bilgi verirdi hemen

uzun zamandır göremedim onu eski forumdan sonra 1 kere karşılaştık galiba
-
Miraculous arada uğruyordu ,şimdi göç mü etti nedir yok ortada

-
Miraculous arada uğruyordu ,şimdi göç mü etti nedir yok ortada

kuzgun haricinde bu forumun artık sahibi sayılan çok değerli userlerde vardı
bir an evvel geri gelmeliler
özledik -
Ben arada franke bakıp hasret gideriyorum gene
-
Ben arada franke bakıp hasret gideriyorum gene
hikaye yazıyordu eski forumda bıraktı mı acaba
-
Burada da yayınlayacaktı ve en son başlık açılmasını bekliyordu.
-
Burada da yayınlayacaktı ve en son başlık açılmasını bekliyordu.
Herşey Horglad için
ne büyüler vardı o hikayelerde