السيرفر المهجور

  • كل الناس اللي بتلعب في سيرفير 8 بتعاني من قله مشاركه اللاعبين وقله النشاط علي السيرفر

    نتمني وجود حل عشان فعلا بقي في حاله من الملل عند معظم اللاعبين خصوصا اصحاب المستويات العاليه

    TiM0o0

  • فعلا مشكلة ان غالبية الاعبين انتقلت للسيرفرات السريعة انا كمان زهقت من سيرفر 8 من بدري بسبب قلة الاعبين

    وانتقلت للسيرفرات السريعة

  • اعلم ان هناك خمول ببعض السيرفرات ليس فقط السيرفر ال 8 ..


    و لدي عده اقتراحات لمحاولة احياء السيرفرات مرة اخري و سأقوم بعرضها علي مدير الفريق و منسق اللعبة املاً في إعادة السيرفرات الميته ..


    بخصوص نقطة الدمج لا نعلم ان كان سيتم دمج السيرفرات / ام ان كان هناك تخطيط لذلك ام لا ..


    و في حالة توفر اي معلومات سنقوم بأعلامكم ان شاء الله عبر اخبار اللعبة ..

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif