كل الناس اللي بتلعب في سيرفير 8 بتعاني من قله مشاركه اللاعبين وقله النشاط علي السيرفر
نتمني وجود حل عشان فعلا بقي في حاله من الملل عند معظم اللاعبين خصوصا اصحاب المستويات العاليه
كل الناس اللي بتلعب في سيرفير 8 بتعاني من قله مشاركه اللاعبين وقله النشاط علي السيرفر
نتمني وجود حل عشان فعلا بقي في حاله من الملل عند معظم اللاعبين خصوصا اصحاب المستويات العاليه
فعلا مشكلة ان غالبية الاعبين انتقلت للسيرفرات السريعة انا كمان زهقت من سيرفر 8 من بدري بسبب قلة الاعبين
وانتقلت للسيرفرات السريعة
اعلم ان هناك خمول ببعض السيرفرات ليس فقط السيرفر ال 8 ..
و لدي عده اقتراحات لمحاولة احياء السيرفرات مرة اخري و سأقوم بعرضها علي مدير الفريق و منسق اللعبة املاً في إعادة السيرفرات الميته ..
بخصوص نقطة الدمج لا نعلم ان كان سيتم دمج السيرفرات / ام ان كان هناك تخطيط لذلك ام لا ..
و في حالة توفر اي معلومات سنقوم بأعلامكم ان شاء الله عبر اخبار اللعبة ..