Merhaba Gladiatus oyuncuları.
Malum pandemi döneminde oyuna bir tık daha sahip çıkar olduk. Aramızda çok eski oyuncular mevcut. Örneğin ben 2008 yılı başlangıçlıyım ve çocuktum
Aklıma böyle bir fikir geldi ve oyun içerisinde mutlaka herkesin ufak bir iyi anısı olabileceğini düşünerek bu konuyu açmak istedim. Hem forumun daha canlı kalması, hemde anılarımızı paylaşabileceğimiz güzel bir ortamın oluşması bizlere iyi gelecektir.
Not: Öncelikle bu başlık var mı yada benzeri var mı araştırmadım. Bildiğim kadarıyla bu ilk olacak. O zaman ilk anıyı ben anlatıyorum...
Sene kaç hatırlamıyorum ancak 3 kafadar il 5 de oynuyorduk. Arenaları beraber yapıyor, kendimize bir düşman belirliyor ve devamlı saldırı atıyorduk. Biz oyunda samimiyeti çok iler seviyeye taşıdık. Sonra iller birleşmesi oldu ve biz il 6 da toplandık. Herşey orada başladı zaten. Birleşme olduktan sonra, ittifak birleşmeleri oldu.. Burada biz 3 kafadar, ittifak birleşmelerini kendi ittifakımız adına organize eden kişiler olduk. Oyunu oynarken bir yandan da farklı platformda devamlı sohbet halindeydik. Bu sohbet esnasnda aramızdan biri '' aynı eve çıksak nasıl olur '' fikrini ortaya atınca, bu fikir 1 ay sürmeden gerçekleşti. İstanbuldan 2 kişi kalktık, pılımızı pırtımızı topladık Aydın'a yerleştik. O zamanlar da aynı ip üzerinden oynamak izne tabi idi. Bizde gerekli izinleri alıp öyle oynadık. Herkes keşiflerini bitiriyor, sıradaki devam ediyordu. Bu böyle ortalama 4 ay sürdü ve aralında en son benim fire verişim ile ( Annemi çok özlemiştim ) sonlandı ve ben İstanbul'a döndüm.
Bu oyunun bendeki en anlamlı anısı budur. Eğer sizlerde paylaşmak isterseniz bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.![]()
