اقتراح : حرب النقابات الإقليمية

  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    كيف الحال يا شباب ؟ يارب دايماً بخير

    مثل ما واضح في العنوان نظراً لقلة تواجد الناس باللعبة وقلة العدد مبقاش فيه حماس في الاول كل سيرفر فيه عدد لاعبين محدود

    وبالتالي نقابة واحدة أو اثنين بس الموجودين والحروب بينهم قليلة او معدومة

    فكنت بقترح للتنشيط أن يكون فيه زي ساحة وتورما الإقاليم

    يكون فيه إقليم لحروب النقابات

    و يكون برده عشان العدل معتمد على عدد أعضاء النقابة ومتوسط مستواهم و مجموع شرفهم

    وطبعاً اللي حابب يضيف أكثر للفكرة حياه

    Life is like a Chess game

    u don't want to waste a move.

  • وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

    افتراح ممتاز جدا وسوف يزيد من التفاعل داخل اللعبه ويعيد النشاط لمعظم السيرفرات


  • وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


    اقتراح جيد جداً ..

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

  • شكرا لمروركم

    والحمد لله الاقتراح عجب كل اللي شافوه إن شاء الله يتنفذ

    Life is like a Chess game

    u don't want to waste a move.