سيرك تورما
-
-
Display More
بنسبة لأسمو azab
أخي انا مطلبتش منك تشرحلي اللعبة والجحيم
انا بلعب اللعبة وعارف مين بوت ومين بيلعب بأيده
وبما فيهم صاحب البوست نفسه بيلعب بوت
تقريبا
99% من الاعبين بوت
ماشاء الله كل اللاعبين طلعو بوت الا انت 0_0
-
Display Moreبنسبة لأسمو azab
أخي انا مطلبتش منك تشرحلي اللعبة والجحيم
انا بلعب اللعبة وعارف مين بوت ومين بيلعب بأيده
وبما فيهم صاحب البوست نفسه بيلعب بوت
تقريبا
99% من الاعبين بوت
ماشاء الله كل اللاعبين طلعو بوت الا انت 0_0