السلام عليكم،
لدي سؤال بخصوص استعمال أدوات فوق مستوى اللاعب، سواء من خلال الحصول عليها من البعثات والابراج أو من خلال الحدادة، مثلا اذا قمت بحدادة درع مستوى 153 وأنا مستواي 87 هل استطيع استعماله في مصارعي ام لا؟
شكرا لكم
السلام عليكم،
لدي سؤال بخصوص استعمال أدوات فوق مستوى اللاعب، سواء من خلال الحصول عليها من البعثات والابراج أو من خلال الحدادة، مثلا اذا قمت بحدادة درع مستوى 153 وأنا مستواي 87 هل استطيع استعماله في مصارعي ام لا؟
شكرا لكم
وعليكم السلام
على حد علمي
الادوات التي تستطيع استخدامها على شخصية الساحة يجب ان تكون في نطاق مستواك
على ما اظن ، اقصى مستوى للأدوات التي تستطيع استخدامها يساوي مستواك الحالي + 15
يعني انت مستواك 87 تستطيع ان تستخدم عتاد على شخصية الساحة الى حد مستوى102
اذا كان اعلى من هذا فإن الاسلحة لا تأخذ تأثير في القتال في الساحة
لكن يمكنك استخدامها على المرتزقة فهي تأخذ تأثيرا هناك
و عليكم السلام
تستطيع استخدامه على المرتزقة
طبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
Display Moreوعليكم السلام
على حد علمي
الادوات التي تستطيع استخدامها على شخصية الساحة يجب ان تكون في نطاق مستواك
على ما اظن ، اقصى مستوى للأدوات التي تستطيع استخدامها يساوي مستواك الحالي + 15
يعني انت مستواك 87 تستطيع ان تستخدم عتاد على شخصية الساحة الى حد مستوى102
اذا كان اعلى من هذا فإن الاسلحة لا تأخذ تأثير في القتال في الساحة
لكن يمكنك استخدامها على المرتزقة فهي تأخذ تأثيرا هناك
نعم بالفعل، انا كنت جربت درع وهجمت عادي
لكن كما ذكرت لم يحسب الدرع، لم انتبه لهذا
شكرا لك اخي
و عليكم السلام
تستطيع استخدامه على المرتزقة
شكرا لك اخي
طبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
عندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
طبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
عندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
فى حدث للمالفيكا بس لسه مأعلنوش عنه وبالنسبه لنسبه النجاح الوحيده المضمونه هى 100% انا قبل كدا فشل معايا والنسبه 93% يعنى انت تتوكل على الله وتصنع بأى نسبه فى ال65 % وانت وحظك + انت تلعب فى اى سيرفر
طبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
عندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
فى حدث للمالفيكا بس لسه مأعلنوش عنه وبالنسبه لنسبه النجاح الوحيده المضمونه هى 100% انا قبل كدا فشل معايا والنسبه 93% يعنى انت تتوكل على الله وتصنع بأى نسبه فى ال65 % وانت وحظك + انت تلعب فى اى سيرفر
تمام، شكرا لك
انا في سرفر 20
Display Moreطبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
عندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
فى حدث للمالفيكا بس لسه مأعلنوش عنه وبالنسبه لنسبه النجاح الوحيده المضمونه هى 100% انا قبل كدا فشل معايا والنسبه 93% يعنى انت تتوكل على الله وتصنع بأى نسبه فى ال65 % وانت وحظك + انت تلعب فى اى سيرفر
تمام، شكرا لك
انا في سرفر 20
تمام لو حاب تلعب معانا فى 25 دا سيرفر سريع
السلام عليكم،
لدي سؤال بخصوص استعمال أدوات فوق مستوى اللاعب، سواء من خلال الحصول عليها من البعثات والابراج أو من خلال الحدادة، مثلا اذا قمت بحدادة درع مستوى 153 وأنا مستواي 87 هل استطيع استعماله في مصارعي ام لا؟
شكرا لكم
وعليكم السلام اخي
بالنسبة لسؤالك تستطيع ارتداء ادوات واسلحة علي شخصيتك سواء ساحة او تورما
اعلي من مستواك ب 14 مستوي فقط
ومع تفعيل ختم الحاكم العام بتزيد 2 مستوي
لتصبح 16 مستوي اعلي من مستواك
اما المرتزقة اعتقد ولا اجزم اعلي من مستوي المرتزق ب 28 مستوي فقط
Display MoreDisplay Moreطبعا نسبه النجاح هتلاقيها 1 %
عندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
فى حدث للمالفيكا بس لسه مأعلنوش عنه وبالنسبه لنسبه النجاح الوحيده المضمونه هى 100% انا قبل كدا فشل معايا والنسبه 93% يعنى انت تتوكل على الله وتصنع بأى نسبه فى ال65 % وانت وحظك + انت تلعب فى اى سيرفر
تمام، شكرا لك
انا في سرفر 20
تمام لو حاب تلعب معانا فى 25 دا سيرفر سريع
شكرا على الدعوة اخي،
تم التسجيل في السيرفر
Display MoreDisplay MoreDisplay Moreعندي سؤال اخي بخصوص الحدادة لو تتكرم،
كم لازم تكون نسبة الحدادة لاضمن نجاحها؟
وهل يستحق العناء شراء الاداوت المساعدة من مالفيكا؟
فى حدث للمالفيكا بس لسه مأعلنوش عنه وبالنسبه لنسبه النجاح الوحيده المضمونه هى 100% انا قبل كدا فشل معايا والنسبه 93% يعنى انت تتوكل على الله وتصنع بأى نسبه فى ال65 % وانت وحظك + انت تلعب فى اى سيرفر
تمام، شكرا لك
انا في سرفر 20
تمام لو حاب تلعب معانا فى 25 دا سيرفر سريع
شكرا على الدعوة اخي،
تم التسجيل في السيرفر
اذا حابب تنضم للنقابه راسنى انا الثانى