للمهتمين بلفائف الجحيم

  • اكيد اغلبكم بعرف عن حدث اليوم وبعرف طريقة الحصول على ادوات الجحيم بس للي ما بعرف هاي هي الطريقة الاسهل:


    مع حدث اليوم وخصم 50% من فترة قبول البعثات

    ضروري تكون مفعل العلوم السرية للاجداد بدل زيادة الرشاقة

    لما تفعلهم مع بعض بتصير تقدر تقبل بعثات في اي وقت وبدون انتظار

    يعني العداد بصير صفر في كل مرة بتقبل فيها مهمة من البانتيون


    جمع اكبر قدر ممكن من الادوات اللي محتاج لفائفها واستنى حدث اللفائف واصهرهم

    دمتم في حفظ الله ورعايته

  • هلا بالغالي قيس

    ويسلم ايديك عالمعلومة الحلوة


    المشكلة الادوات كتير راحت مني وانا ببيع الادوات اللي بنكسبها من زي الجحيم

    هههههههههههه

  • الادوات اللي ما فيها لفائف جحيمية ما لها لزمة

    اهم شيء جمع الادوات اللي بتلزمك واصهر في حدث اللفائف

    هاي اسهل طريقة لتجميهم

  • عارف اخر مرة جبت اداة اسمها من عطارد ايبو علي ما اتذكر

    ايبو موجودة عادي

    اما من عطارد لاقيتها قويه جداااا ضرر وتدريبات مش فاكرهم ههههه

    وفيها هجوم حرج عالي ايضا اتذكر

    وتقريبا ما شوفت لاعب حاطط اداة من عطارد


    قبل يومين بدور عليها بالطقوم مش لاقيها

    شكلي بعتها اكيد مع الادوات


    اوك مادام اسهل طريقة

    يبقي هفعل كام حقيبة واشيلهم عالسريع فيها

    هههههههههههه


    بس يجي الحدث

    شكله الشهر هذا مافيه اي احداث مصغرة


    فقط يوجد خصم تدريب 20 % يوم 9-5-2020


    لحتي الان يعني ....

  • ياراجل من عطارد مفيهاش كل الحاجات اللى بتقول عليها دى هى لفيفه تعبانه جدا ههههههههههههههههههههه

  • ههههههههههههههههه ياعم هى عندى مش حلوه والله هههههههههههههههههههههههههههه

  • عطارد

    -3 ضرر

    8 رشاقة

    16 ذكاء

    19% ذكاء

    31عرقلة

    ماهي مفيدة لا من قريب ولا بعيد مثل كثير لفايف خسارة وجودها في اللعبة ^_^

  • هلا عذب نورت المنتدي

    كيفك يارب تكون بخير عزيزي

    وتسلم دائما موسوعة باللعبة انت اخي


    وبالفعل انا بقول كده برضو لازم نشوف عالطبيعة

    شايف للان ولا اي لفيفة معي ولا بادئة ولا لاحقة حتي

    ربنا يسهل ونجيب اللفائف هذه

  • وبالفعل انا بقول كده برضو لازم نشوف عالطبيعة

    شايف للان ولا اي لفيفة معي ولا بادئة ولا لاحقة حتي

    ربنا يسهل ونجيب اللفائف هذه

    انا بالطريقة هاي جمعت :

    من الحر

    من الظلمات

    من الليل

    من السراب

    من الروح

    من السراب

    من عطارد

    من المجهول

    من القاضي

    من العشرون

    من العدار

    من الحجر

    من الجناح

    من الذعر

    من الهاوية

    من الحلم

    من الدمار

    من العمق

    من نار الهول

    من التعذيب

    من السفينكس


    بادئات:

    ليثي

    سيباستيانوس

    تيبيريوس

    أمبروسيوس

    أورسوس

    فالينتينوس

    ماغنوس

    أرباجيوس

    وغايا


    ومستواي 138

    باقيلي غراتيوس ومن التنكيل

    والمجموعة بتصير جاهزة

  • اهاااا

    مشكوووور قيس للمعلومات القيمة هذه


    وانا دخلت الجحيم الان بزي الجحيم

    ومدة انتظار المهام صفر

    بشوف كل الهجمات بتعطيني مقويات ههههههه

    ربك يسهل ونحصل شويه ادوات

  • ان شاء الله تكون مهمتك موفقة

    لو تعبت من التجميع تعال سيرفر 23 عندي لفائف قوية مخزنة

    سيباستيانوس وامبروسيوس وكمان شوية لفائف جحيم حلوة

  • ان شاء الله تكون مهمتك موفقة

    لو تعبت من التجميع تعال سيرفر 23 عندي لفائف قوية مخزنة

    سيباستيانوس وامبروسيوس وكمان شوية لفائف جحيم حلوة

    والله كلك زوق تسلم يارب اخي قيس

    والمشكلة لسه هبدأ ومن جديد وحتي السيرفرات السريعة بردو من جديد ههههه

    لا خليني هنا وبس س8 وبيعين ربنا

    شويه صبر وكله بيصير ان شاء الله