Display Moreجربت النهاردة مع دراكوليش ودي كانت النتيجة
الله ينور عليك
و بسم الله ما شاء الله
لان اغلب عتادك مستوى عالى جدا
نسبة النجاح فيها 1%
الله ينور
حظهم عالى اوى فى التصنيع
Display Moreجربت النهاردة مع دراكوليش ودي كانت النتيجة
الله ينور عليك
و بسم الله ما شاء الله
لان اغلب عتادك مستوى عالى جدا
نسبة النجاح فيها 1%
الله ينور
حظهم عالى اوى فى التصنيع
Display Moreجربت النهاردة مع دراكوليش ودي كانت النتيجة
الله ينور عليك
و بسم الله ما شاء الله
لان اغلب عتادك مستوى عالى جدا
نسبة النجاح فيها 1%
تسلم يا غالي
عقبالك إن شاء الله
Display MoreDisplay Moreجربت النهاردة مع دراكوليش ودي كانت النتيجة
الله ينور عليك
و بسم الله ما شاء الله
لان اغلب عتادك مستوى عالى جدا
نسبة النجاح فيها 1%
الله ينور
حظهم عالى اوى فى التصنيع
مين بيتكلم عن الحظ بس ![]()
![]()
Display MoreDisplay MoreDisplay Moreجربت النهاردة مع دراكوليش ودي كانت النتيجة
الله ينور عليك
و بسم الله ما شاء الله
لان اغلب عتادك مستوى عالى جدا
نسبة النجاح فيها 1%
الله ينور
حظهم عالى اوى فى التصنيع
مين بيتكلم عن الحظ بس
انت ومرعب حظكم الله ينور بتصنعو ادوات اعلي ب 50 مستوي
من بعض ما عندكم اخي العزيز
وانا نشرت طريقة الصنع هذه عنا بسيرفر 28
بتقدر تشوف اعضاء نقابتي كلهم صارو هيك صانعين ادوات قوية مستويات عاااالية
وان شاء الله ابقي افضي وابعت لكم الطريقة هنا بموضوع عالمنتدي لعيونكم كلكم
![]()
![]()
![]()
Display Moreمن بعض ما عندكم اخي العزيز
وانا نشرت طريقة الصنع هذه عنا بسيرفر 28
بتقدر تشوف اعضاء نقابتي كلهم صارو هيك صانعين ادوات قوية مستويات عاااالية
وان شاء الله ابقي افضي وابعت لكم الطريقة هنا بموضوع عالمنتدي لعيونكم كلكم
فى انتظار الطريقة
و دائما مواضيعك ممتازة