--- رقم قياسي بالنهب ---
-
-
تسلم اخي ابو محمد اخجلتنيزميل السنين بالسرفر العربي شكرا ليك
-
لو حد موتني بلزي الصعب ياتري الجايزة هتكون كام ؟؟؟
-
تسلم اخي ابو محمد اخجلتنيزميل السنين بالسرفر العربي شكرا ليك
الله يسلمك وده اقل واجب
دانت من اللاعبين الاساسيين باللعبة صديقي
-
لو حد موتني بلزي الصعب ياتري الجايزة هتكون كام ؟؟؟
ما شاء الله بطل اخي شوفت احصائيات سيرفرك
اخ بس لو انا عندك ما كنت فوت الفرصة دي 18 مليون مرة واحدة
بالنص طبعا ههههههههه



-
مدحت بيلعب لوحده فى سيرفر 22 يعنى دا طبيعي
-
طيب خد الجايزه دي

-
مدحت بيلعب لوحده فى سيرفر 22 يعنى دا طبيعي
طيب خد الجايزه دي

ههههههه
ماهو ده طبيعي اكيد جاي دمج سيرفرات قريبا
كنباتشي الناس بتلعب لوحديها
واحنا مقطعين بعض علي كام مليون
ههههههههههههههههههه
-
المشكله مش هيندمجو معانا فى 21 هههههههههههههههه
-
طيب خد الجايزه دي

هههههههههههههه وحش والله لولا باني بشتغل في فرن وبواب عمارة لاكنت اصبحت اقوي لاعب في اي سلفر العب عليه وده مش كلام وخلاص ده حقيقة بس طبعا العمل اهم من العبة العبة مجرت تسلية بس واحلي حاجة فيها باننا بنتعرف علي ناس من انحاء العالم وانا بتشرف بكل واحد اتعرفت عليه واتعملت معاه هما قليلين لاكن معرفتهم كنز لا يفني
-
مشاء الله رقم جبار ..
