السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام و أنتم بخير و بألف صحة وعافية
رمضان كريم عليكم إن شاء الله
وربي يرفع البلاء عن كل الدول العربية والمسلمين أجمعين
أنا كنت معتزل من فترة طويلة أظن من 2008 و رجعت من حوالي 3 أسابيع أو شهر
اللعبة اختلفت تماماً وأنا بحب اتعلم شفت المنتدى مواضيع قليلة جداً فدخلت الويكي وقعدت ادور
بس الكلام مش واضح ومش مترجم صح واللغة ضعيفة جداً
معقولة احنا العرب اللي منتدانا كان كله شروحات ملهاش مثيل
يكون دا الويكي بتاعنا ؟
أنا بتطوع أنا وكل اللي يحبون نعمل حاجة تليق بمستوانا و بمستوى لغاتنا اللي ربنا كرمنا بيها ونعتز بيها
مش تكون مكتوبة بالمستوى دا و محدش يعرف يقرأها
آسف إذا طولت عليكم بس الموضوع له فترة مضايقني وحبيت انفس عن اللي جواي
في آمان الله