مرحبا يا اخوة
ممكن نتشارك هنا بالموضوع ما نكسبه من الهجمات ويكون لونه برتقالي
وايضا يمكنكم المشاركة بالحدادة الناجحة لادوات باللون البرتقالي ![]()
يلا نشوف الادوات الحلوة معاكو حتي نبارك لكم يا اخوة
![]()
![]()
![]()
مرحبا يا اخوة
ممكن نتشارك هنا بالموضوع ما نكسبه من الهجمات ويكون لونه برتقالي
وايضا يمكنكم المشاركة بالحدادة الناجحة لادوات باللون البرتقالي ![]()
يلا نشوف الادوات الحلوة معاكو حتي نبارك لكم يا اخوة
![]()
![]()
![]()
فكرة جيدة و خلينا نشوف اكثر واحد حصل علي اداة نادرة ..
فكرة جيدة و خلينا نشوف اكثر واحد حصل علي اداة نادرة ..
اهلا وسهلا حمدلله عالسلامة نورت المنتدي ايمن
![]()
![]()
![]()
نادره يا مرعب مش برتقالى وخلاص هههههههههههه
يعنى خلينا فى الاحمر ويكون ضرر ودرع عالى فاهمنى هههههههههههه
نادره يا مرعب مش برتقالى وخلاص هههههههههههه
يعنى خلينا فى الاحمر ويكون ضرر ودرع عالى فاهمنى هههههههههههه
ههههههه
ماهو هو ده اللي بندور عليه كلنا
قربت ان شاء الله بدأ الاسقاط يتحسن
انا اصهر الاحمر فقط ههههههههههههه
انا اصهر الاحمر فقط ههههههههههههه
ان شاء الله نصل لهذه المرحلة اخي ههههه
احنا لسه راجعين من اعتزال وكل اداوتنا برتقالي لسه
شويه وقت بس وبعدين كل ده هنرميه للتاجر
هههههههههه
ترمية للتاجر
أتقي الله في النعمة هههههههههههههههههههه
بخليهم فى الطقوم لحد ما يتباعو هههههههههههههههه
ترمية للتاجر
أتقي الله في النعمة هههههههههههههههههههه
بخليهم فى الطقوم لحد ما يتباعو هههههههههههههههه
ههههههههههههه
ماهو اخونا مش عارف انو اللي مش بيلزمه بالنسبة لغيره نعمة
![]()
![]()
ايش بدك من لاعب مقفل تدرباته واداوته كلها حمراااااااااا
يعني ما بيلزمه اي نعمة من بتوعنا
ههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه ياعم والله محتاج موارد عايز اصنع حاجات جديده واللفايف موجوده وكل حاجه بس موارد الجحيم نادره
هات لي اللفائف بس وهوريك كيف هجيب الموارد بتاعتها
ههههههههههه
طب ما تجيب انت الموارد اسهل انا معايا موارد للجحيم بس مش كتير عايز ازود نسبه الاحمر
تعالي العب س8 ومرحبابك باي شئ تريده
اصلي بحوش لهم من الان ههههههههه
عندي كتيرررررر ولله الحمد
هههههههههههههههههههههههههه معنديش مراراه العب فى سرعه 1 هههههههههههههههه
نعمل ايه نصيب بقي