للمصهر
=== أوليمبوس - احمر ===
-
-
للتصهير أيضا
-
مبارك عليك عبد الله
وان شاء الله تحصل موارد منهم كلها احمر وتفيدك
-
حصلت وصنعت وطلع برتقالي هههههههههههههه
-
والله يبارك فيك
-
خلاصة التصنيع النسبة الوحيدة المضمونة هي 100%
يما صنعنا احمر بنسب تحت العشرة في المية للون
ويما فشل مننا احمر بنسب فوق الخمسين في المية
كان معانا واحد في سيرفر 21 نجح معاه سلاح بنسبة نجاح 40في المية وطلع أحمر رغم ان نسبة الاحمر كانت واحد في المية
اعرف واحد في بدايات التصنيع فشل منه سلاح بنسبة 98 في المية
وطبعا واحد من اصحاب الحظ العجيب اللي كان مشككنا كلنا فيه في سيرفر 21 كان بينجح معاه ادوات بنسبة 1% و2%

-
-
Display More
خلاصة التصنيع النسبة الوحيدة المضمونة هي 100%
يما صنعنا احمر بنسب تحت العشرة في المية للون
ويما فشل مننا احمر بنسب فوق الخمسين في المية
كان معانا واحد في سيرفر 21 نجح معاه سلاح بنسبة نجاح 40في المية وطلع أحمر رغم ان نسبة الاحمر كانت واحد في المية
اعرف واحد في بدايات التصنيع فشل منه سلاح بنسبة 98 في المية
وطبعا واحد من اصحاب الحظ العجيب اللي كان مشككنا كلنا فيه في سيرفر 21 كان بينجح معاه ادوات بنسبة 1% و2%

هههههههههه
صدقت يا احمد
-
-
Display More
خلاصة التصنيع النسبة الوحيدة المضمونة هي 100%
يما صنعنا احمر بنسب تحت العشرة في المية للون
ويما فشل مننا احمر بنسب فوق الخمسين في المية
كان معانا واحد في سيرفر 21 نجح معاه سلاح بنسبة نجاح 40في المية وطلع أحمر رغم ان نسبة الاحمر كانت واحد في المية
اعرف واحد في بدايات التصنيع فشل منه سلاح بنسبة 98 في المية
وطبعا واحد من اصحاب الحظ العجيب اللي كان مشككنا كلنا فيه في سيرفر 21 كان بينجح معاه ادوات بنسبة 1% و2%

كلام زي الفل انا شخصيا فشل معي سلاح نسبة نجاحه 94%
ونجح احمر 20%
ومانجح احمر واهو 42%
فالموضوع عادي جدا تبي لون معين كا اقل حد حط كل شي منه برتقالي مثلا تبي لا تحط اي شي تحت الرتقالي واعتمد على الحظ في انه يجي احمر اما احمر بالكامل احسها صعبة قبل لفل 120 مثلا
طبعا المستوى ذا لي ممكن غيري يقدر قبل بس انا وصلت 107 ولا جاني ولا اسقاط احمر ابدا لا عتاد ولا حتلى مقويات (مدري اذا يجي غير عتاد )
-
كلام زي الفل انا شخصيا فشل معي سلاح نسبة نجاحه 94%
ونجح احمر 20%
ومانجح احمر واهو 42%
فالموضوع عادي جدا تبي لون معين كا اقل حد حط كل شي منه برتقالي مثلا تبي لا تحط اي شي تحت الرتقالي واعتمد على الحظ في انه يجي احمر اما احمر بالكامل احسها صعبة قبل لفل 120 مثلا
طبعا المستوى ذا لي ممكن غيري يقدر قبل بس انا وصلت 107 ولا جاني ولا اسقاط احمر ابدا لا عتاد ولا حتلى مقويات (مدري اذا يجي غير عتاد )
تمام اخي عذب كما نقول لا تحط نفسك تحت رحمة النسب
لانها صعبة وغير قابله للتكهن
وبخصوص الاسقاط شوف عزيزي
بقدر اقول شئ عام الاول
اللعبة الان صار من مستوي 1 الي مستوي 100 بتقدر تلعبها مجانا وتتطور ووو الخ
بعد مستوي 100 غير قابله للعب مجانا اقصد انو لو لعبت مجانا يبقي هتكون لاعب ضعيف وغير مهم اصلا باللعبة ككل
ولهيك اغلب اللاعبين يتركون اللعبة بعد مستوي 100 وبيستمر من يلعب بياقوت
نيجي بقي للاسقاط بعد هذا التفسير
من مستوي 1 الي مستوي 100
الاسقاط كله اخضر وازرق
ونادرا ما يأتي بنفسجي واندر جدا ما يأتي برتقالي ولا يوجد اسفاط احمر نهائي
من مستوي 100 الي مستوي 120
بندخل الجحيم الذي يحسن الاسقاطات عنا لتصبح بنفسجي كتير اقول مثلا تقريبا 10 ادوات وبرتقالي يمكن تقريبا مثلا 5 ادوات ده مع الجحيم اخي
اما البعثات العادية فيتحسن ايضا الاسقاط ليصبح موجود فيها اضافتا للاخضر والازرق بنفسجي ونادرا برتقالي واعتقد انه لا يوجد اسقاط احمر ايضا بهذه الفترة
بعد مستوي 120 وفيما فوق
تم استحداث منطقة بريطانيا وبالفعل تم تحسين الاسقاط فيها ليكون احمر حتي بالبعثات العادية
يعني بيكون الاسقاط كثير بنفسجي ومعتدل برتقالي ونادر الاحمر
ولكنه بيتم اسقاطه
اتمني ان اكون افدتك وكل الاخوة برأيي هذا والله اعلم
-
Display More
كلام زي الفل انا شخصيا فشل معي سلاح نسبة نجاحه 94%
ونجح احمر 20%
ومانجح احمر واهو 42%
فالموضوع عادي جدا تبي لون معين كا اقل حد حط كل شي منه برتقالي مثلا تبي لا تحط اي شي تحت الرتقالي واعتمد على الحظ في انه يجي احمر اما احمر بالكامل احسها صعبة قبل لفل 120 مثلا
طبعا المستوى ذا لي ممكن غيري يقدر قبل بس انا وصلت 107 ولا جاني ولا اسقاط احمر ابدا لا عتاد ولا حتلى مقويات (مدري اذا يجي غير عتاد )
تمام اخي عذب كما نقول لا تحط نفسك تحت رحمة النسب
لانها صعبة وغير قابله للتكهن
وبخصوص الاسقاط شوف عزيزي
بقدر اقول شئ عام الاول
اللعبة الان صار من مستوي 1 الي مستوي 100 بتقدر تلعبها مجانا وتتطور ووو الخ
بعد مستوي 100 غير قابله للعب مجانا اقصد انو لو لعبت مجانا يبقي هتكون لاعب ضعيف وغير مهم اصلا باللعبة ككل
ولهيك اغلب اللاعبين يتركون اللعبة بعد مستوي 100 وبيستمر من يلعب بياقوت
نيجي بقي للاسقاط بعد هذا التفسير
من مستوي 1 الي مستوي 100
الاسقاط كله اخضر وازرق
ونادرا ما يأتي بنفسجي واندر جدا ما يأتي برتقالي ولا يوجد اسفاط احمر نهائي
من مستوي 100 الي مستوي 120
بندخل الجحيم الذي يحسن الاسقاطات عنا لتصبح بنفسجي كتير اقول مثلا تقريبا 10 ادوات وبرتقالي يمكن تقريبا مثلا 5 ادوات ده مع الجحيم اخي
اما البعثات العادية فيتحسن ايضا الاسقاط ليصبح موجود فيها اضافتا للاخضر والازرق بنفسجي ونادرا برتقالي واعتقد انه لا يوجد اسقاط احمر ايضا بهذه الفترة
بعد مستوي 120 وفيما فوق
تم استحداث منطقة بريطانيا وبالفعل تم تحسين الاسقاط فيها ليكون احمر حتي بالبعثات العادية
يعني بيكون الاسقاط كثير بنفسجي ومعتدل برتقالي ونادر الاحمر
ولكنه بيتم اسقاطه
اتمني ان اكون افدتك وكل الاخوة برأيي هذا والله اعلم
انا ماحطيت نفسي تحت رحمة النسب انا ابي برتقالي احط كل شي برتقالي وقد اضع كم قطعة حمراء واداة زيادة النسب اذا جا احمر ممتاز اذا ما جا بيجي برتقالي وهذا هدفي من الاساس
اما بالنسبة للاسقاط فا اعرف 4 ماوصلو 90 وحصلو على اسقاطات حمراء وكثير حصلو على اسقاط او اثنين حمراء رغم انه اعلى مستوى عندنا 111 ومكلمك جاه برتقالي يوم كان مستواه 62 بس كان بلا قيمة لون على الفاضي
لكن بالمجمل كلامك صحيح تحت 100 البرتقالي نسبته ضعيفة والاحمر شبه معدومة من 100 وطالع البرتقالي نسبته لا بأس فيها والاحمر ضعيفة جدا اما بعد ذلك ماعندي خبرة

-
-
-
مبارك عليك اخي
اذن ممكن نقدر نقول انو اسقاط الادوات الحمرا يبدأ من مستوي 110
خلينا نصبر ونشوف لو فيه حد حصل ادوات حمرا تاني من الشباب
-
-
مبارك عليك اخي لكن الاحمر راح يمطر عليك من مستوي 120
عند دخول بريطانيا
-
نعم اخي وتسلم لمرورك الكريم
ويلا كلها ايام ونصل ال 120 ربنا يسهل
تصدق اني للان ما صنعت ادواتي برتقالي لسه ههههه
شغال صنع بنفسجي مستوي عاااالي
وكل الموارد البرتقالي والاحمر مخزنها لوقتها
وقرب حدث الحدادة الجاي ربك يسهل ونصنع احمر فيه ان شاء الله
-
تنفع ذا المشاركة ولا لا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
-
لا متنفعش هههههههههههههههه
روح بيها على التاجر



