مين اللى كلمك على انه انا ؟
معليش قعدت ادوره لين حصلته
هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه
ومشكور على المعلومه
مين اللى كلمك على انه انا ؟
معليش قعدت ادوره لين حصلته
هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه
ومشكور على المعلومه
مين اللى كلمك على انه انا ؟
معليش قعدت ادوره لين حصلته
هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه
معرفوش والله تلاقيه نصاب
كنت متأكد انه مو انت لاني اختبرته بشي ماراح يعرفه اذا ماكان انت ولا عرفه قلت اعلمك انه فيه عالم تكلم بأسمك ![]()
ايه يا مرعب انت بطلت تلاقى ادوات حمرا ولا ايه
هذا صنعته على نسبة احمر لا تتعدى %2
هههههههههههه
هذا صنعته على نسبة احمر لا تتعدى %2
هههههههههههه
مبروووووك لكنه مش قوى
الله يبارك فيك يا غالي
لسا ما عملتله تكييف
انا بالنسبة لي ممتاز هههههههههههه
مستوى اللاعب عندي 98 ، يعني هذا قوي بالنسبة لمستوى اللاعب ههههههههههه
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
فيها هجوم حرج
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
فيها هجوم حرج
فيها ضرر ؟
بصراحه اول مره اشوف حد يصنع من الشتات
فيها هجوم حرج
فيها ضرر ؟
باعتقادي لا
بس هيبة وهجوم حرج
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
ااه بس ممكن مستواه حكمه
.
.
حصلت لفائف جديدة؟؟؟؟
انا اخيرا جبت غراتيوس ![]()
لا والله ولا حاجه جديده من الظلمات بس
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ![]()
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد
اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد
اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟
اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر ![]()
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد
اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟
اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر
نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير
فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد
اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟
اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر
نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير
فيه كثير لفايف من التدمير اذا محتاج معها قوة ومهارة ومن الضربات الحرجة او الموت اذا محتاج هيبة بس اكيد مو على سيف لان مهمته الاساسية رفع الضرر ![]()
نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد
اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟
اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر
نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير
فيه كثير لفايف من التدمير اذا محتاج معها قوة ومهارة ومن الضربات الحرجة او الموت اذا محتاج هيبة بس اكيد مو على سيف لان مهمته الاساسية رفع الضرر
ده اللى اقصده وهو رفع الضرر