=== أوليمبوس - احمر ===

  • مين اللى كلمك على انه انا ؟

    معليش قعدت ادوره لين حصلته


    هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه

    ومشكور على المعلومه

  • مين اللى كلمك على انه انا ؟

    معليش قعدت ادوره لين حصلته


    هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه

    معرفوش والله تلاقيه نصاب

    كنت متأكد انه مو انت لاني اختبرته بشي ماراح يعرفه اذا ماكان انت ولا عرفه قلت اعلمك انه فيه عالم تكلم بأسمك ^_^

  • الله يبارك فيك يا غالي



    لسا ما عملتله تكييف


    انا بالنسبة لي ممتاز هههههههههههه

    مستوى اللاعب عندي 98 ، يعني هذا قوي بالنسبة لمستوى اللاعب ههههههههههه

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    ااه بس ممكن مستواه حكمه

    .

    .

    حصلت لفائف جديدة؟؟؟؟

    انا اخيرا جبت غراتيوس :saint:

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

    اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

    اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟

    اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر ^_^

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

    اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟

    اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر

    نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير

  • فى لفايف تانيه كتير فيها هجوم حرج عشان قولت انى اول مره اشوف حد بيصنع من الشتات الافضل يكون ضرر

    نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

    اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟

    اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر

    نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير

    فيه كثير لفايف من التدمير اذا محتاج معها قوة ومهارة ومن الضربات الحرجة او الموت اذا محتاج هيبة بس اكيد مو على سيف لان مهمته الاساسية رفع الضرر ^_^

  • نفس الشي اول مرة اشوفها العادة السلاح يكون التركيز الاكبر على ضرره ووضع بوادئ ولواحق ترفع ضرره وباقي الامور تزبطها بالعتاد ^_^

    اها انت تقصد على السلاح اللى قولتلك اول مره اشوف حد يصنعه ؟

    اي السلاح واستخدام لفايف بدون ضرر

    نعم اول مره بشوف حد يستهدم اللفيفه دى لو عايز هجوم حرج بصنع من التدمير

    فيه كثير لفايف من التدمير اذا محتاج معها قوة ومهارة ومن الضربات الحرجة او الموت اذا محتاج هيبة بس اكيد مو على سيف لان مهمته الاساسية رفع الضرر ^_^

    ده اللى اقصده وهو رفع الضرر