مبروووووووووك يابومحمود
وعقبالي أن شاء الله
مبروووووووووك يابومحمود
وعقبالي أن شاء الله
مبروووووووووك يابومحمود
وعقبالي أن شاء الله
الله يبارك فيك
ويارب نشوف لك صور هنا بالقريب العاجل اخي
مش عارف الصور بتترفع ازاي بس تسلم ههههههه
بما انى مش عارف ارفع الصوره حطيتلك سكرين وخلاص هههههههههه
انا برفعها عنك صديقي
اصلي لي خبرة فظيعة بالصور هههههه
وما شاء الله مبارك عليك
Display Moreبما انى مش عارف ارفع الصوره حطيتلك سكرين وخلاص هههههههههه
انا برفعها عنك صديقي
اصلي لي خبرة فظيعة بالصور هههههه
وما شاء الله مبارك عليك
طيب مش هتنزل باقى الادوات ههههههههههههههههههههه
مارسيليوس تعبانه انا بصنع للنار انتونيوس احلي ههههههههههههههه
Kenpachi
انتا منين ياغالي
Kenpachi
انتا منين ياغالي
من مصر
هههههههههههههه
منين من مصر
هههههههههههههه
منين من مصر
من كفر الشيخ
احسن ناس
انا من مصر من سوهاج
مستواك كام في اللعبة
162
162
كنباتشي انت عندك حساب في سرفر 27 ![]()
162
كنباتشي انت عندك حساب في سرفر 27
لا والله مش بلعب فى السيرفر دا فى 21 و 24 و 25 فقط
162
كنباتشي انت عندك حساب في سرفر 27
لا والله مش بلعب فى السيرفر دا فى 21 و 24 و 25 فقط
اي هذا الي اعرفه واستغربت منه لانه كلمني شخص على انه انت ![]()
مين اللى كلمك على انه انا ؟
مين اللى كلمك على انه انا ؟
معليش قعدت ادوره لين حصلته
هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه
مين اللى كلمك على انه انا ؟
معليش قعدت ادوره لين حصلته
هذا الاسم consulvalens كان بيبيعني حسابك هههههههههههههههههههههههههههههههه
معرفوش والله تلاقيه نصاب