هههههه اوكي تمام
وانا كمان مغير الاسم ههههه
هههههه اوكي تمام
وانا كمان مغير الاسم ههههه
هههههههههههههههههههههه توكلنا على الله تعالى معانا النقابه ههههههههههه
تمام
عملت طلب انضمام
![]()
![]()
![]()
تمام
عملت طلب انضمام
انت عملته فين ههههههههههههههههههه
الشباب بيتجمعوا في السيرفر ماشاء الله
حياكم الله
الشباب بيتجمعوا في السيرفر ماشاء الله
حياكم الله
بجيبلكم ناس وانتو نايمين على ودانكم
اومال مفيش حاجه ليه
Antaeus
اول ما اشتري ياقوت بغير الاسم
![]()
![]()
![]()
![]()
Antaeus
اول ما اشتري ياقوت بغير الاسم
براحتك ههههههههههههههه
أيوه بالزبط أنا بضغط عليها وبتجي علامه التحميل بس ما أقدر أهاجمه
مش عارف هو بيستعمل حاجه تمنع الهجوم ولا ايه
عادي جدا تصير لي واجد وتجيك رسالة صغيرة تعذر الهجوم لان رد الهجوم يحتاج ان الي تهاجمه مو بفترة راحة مثل الهجوم داخل السرفر وانتظر 20 دقيقة وحاول مرة ثانية يهجم ![]()
عادي جدا تصير لي واجد وتجيك رسالة صغيرة تعذر الهجوم لان رد الهجوم يحتاج ان الي تهاجمه مو بفترة راحة مثل الهجوم داخل السرفر وانتظر 20 دقيقة وحاول مرة ثانية يهجم
لا يوجد فترة استراحة بالاقاليم
بهجم عادي علي لاعب وبيرجع بعد 5 دقائق بيظهر لي وبهجم تاني عادي
بس الهجمة التانية توقع الخسارة ولو كانت قوتك ايه
هههههههه
مجربه والله وكتير
هههههههه
Display Moreعادي جدا تصير لي واجد وتجيك رسالة صغيرة تعذر الهجوم لان رد الهجوم يحتاج ان الي تهاجمه مو بفترة راحة مثل الهجوم داخل السرفر وانتظر 20 دقيقة وحاول مرة ثانية يهجم
لا يوجد فترة استراحة بالاقاليم
بهجم عادي علي لاعب وبيرجع بعد 5 دقائق بيظهر لي وبهجم تاني عادي
بس الهجمة التانية توقع الخسارة ولو كانت قوتك ايه
هههههههه
مجربه والله وكتير
هههههههه
اي اذا ملاقيه في الاقليم بس هو يقولك رد الهجوم هذا يدخل فيه الاستراحة حتى لو كان اقليم لانها تحسب هجمة عادية مثل الساحة اذا هو معك في الساحة تقدر تهجم بدون انتظار استراحة ![]()