سوال بالنسبه لسير تورما

  • هههههههههههههههههههههه توكلنا على الله تعالى معانا النقابه ههههههههههه

  • أيوه بالزبط أنا بضغط عليها وبتجي علامه التحميل بس ما أقدر أهاجمه

    مش عارف هو بيستعمل حاجه تمنع الهجوم ولا ايه

    عادي جدا تصير لي واجد وتجيك رسالة صغيرة تعذر الهجوم لان رد الهجوم يحتاج ان الي تهاجمه مو بفترة راحة مثل الهجوم داخل السرفر وانتظر 20 دقيقة وحاول مرة ثانية يهجم ^_^

  • عادي جدا تصير لي واجد وتجيك رسالة صغيرة تعذر الهجوم لان رد الهجوم يحتاج ان الي تهاجمه مو بفترة راحة مثل الهجوم داخل السرفر وانتظر 20 دقيقة وحاول مرة ثانية يهجم ^_^


    لا يوجد فترة استراحة بالاقاليم

    بهجم عادي علي لاعب وبيرجع بعد 5 دقائق بيظهر لي وبهجم تاني عادي

    بس الهجمة التانية توقع الخسارة ولو كانت قوتك ايه

    هههههههه

    مجربه والله وكتير

    هههههههه

  • اي اذا ملاقيه في الاقليم بس هو يقولك رد الهجوم هذا يدخل فيه الاستراحة حتى لو كان اقليم لانها تحسب هجمة عادية مثل الساحة اذا هو معك في الساحة تقدر تهجم بدون انتظار استراحة ^_^