تغيير البريد

  • السلام عليكم اخواني في الاسلام


    بعد التحية والسلام





    انا عندي مشكلة بصيطة


    اناعايز اغير البريد الخاص بلعبة والمندتي و الدعم


    عايز اخلي ال 3 في بريد واحد وانا الاول كنت بعرف اغيرهم لاكن بعد التعديل الخاص بلوبي الطرق بتاعت التغيرات البريدية هي كمان اتغريت

    وارجو منكم الشرح بلصور لسهولة التوضيح

    وعندي مشكلة تانية خاصة بحسابي الفي سلفر 22 وخايف اعرضها لان حلها صعب جدا


    واسف علي الاطالة

  • .. وعليكم السلام ورحمة الله وبركات


    بخصوص اللوبي : بتختار خيار حسابي عند الدخول الي اللوبي , و من ثم تغيير عنوان البريد الالكتراوني ..


    بخصوص المنتدي : بتضغط علي صورة حسابك اعلي بجانك الاشعارات من ثم

    Account Mangement


    تنزل الي اسفل بتلاقي البريد تقدر تغيره منه ..


    استخدم الجوال في الوقت الحالي , لذلك لا استطيع تصوير الخطوات ..

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

  • بخصوص مشكلة السيرفر ال 22 , ان كانت باللعبة قم بعرضها , ان كانت غير ذلك قم بمراسلتنا علي الدعم ..

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

  • انا بشكرك علي توجيهاتك بس اعظرني معظم الخنات البيتم فيها التغيريات مكتوبة بلغة الانجليزي وانا مش بعرف انجلش نهائي علي شان كدة قلتلك باني فضل الشرح بلصور ولما يكون في وقت مناسب لحضرتك يبقي اشرحلي الطريقة بلصور



    واما بخصوص مشكلتي في سلفر 22


    مافيش في السلفر ده نشاط نهائي مافيش غيري بس البعلب في سلفر 22 ولو شفت الترتيب الاسبوعي او ترتيب السلفر هتلاقي بان 95% من الاعبيين معتزلين وانا حسابي مستواه 128 هناك ومش عارف امارس العب بحرية وهي ده صور الترتيب بلسلفر


    http://prntscr.com/r85v9x


    http://prntscr.com/r85wba


    مافيش نشاط ولا واحد حتي يسعدني في عمل الحمولات


    وتدريباتي تمنها عالي جدا


    http://prntscr.com/r85xcu


    فعلي شان استعمل اي زي للجحيم محتاج اي حد يساعدني في عمل الحمولات علي شان ادرب في اوقات الاحداس بتاعت التدريب علي شان اقلل من تكلفة التدريبات

    والموضوع ده صعب جدا عليا لان مش بلاقي حد ولا حتي طريقة تسعدني في تحويش الدهب غير بان اعرض علي التعويزات وبعد كدة اجدتها تاني والموضوع ده كمان صعب لان بياخد مني وقت مع كترة التعويزات المعاية



    فانا عندي اكتراح هيكون في تطوير للعبة وهيساعد العبيين كتيير وانا متاكد بنسبة 1000% بان لو تم التصويت علي الاكتراح ده من خلال الاعبيين النشطين مافيش ولا واحد مش هيوافق عليه بلعكس ده الكل هيتمني لو يتنفز


    والاكتراح كالاتي


    بان يتم تصميم اداه بتمن عالي جدا زي مثلا حاجة اسمها ( سبيكة الذهب ) ويكون تمنها محدد بلمستوي مسلا لو مستوي السبيكة الذهب 10 _ يكون تمنها 11.000 دهب وتتباع عند التاجر تاني ب 10.000 دهب ولو مستواها 100 _ يكون تمنها 1.100.000 الف دهب علي شان طبعا المستواياتهم 100 بيخوشو الجحيم ويتم بيعها للتاجر ب 1.000.000 دهب


    وصدقني لو الموضوع ده تم التنفيز فيه مش هيتسبب مشاكل لحد بلعكس ده هيساعد الاعبيين كتيير ويمنعهم من الاعتزال


    واتمني من اليشوف الاكتراح ده يقول ايه رأيو فيه او حتي يتم تجربة عليه



    اتمني اخي ايمن منك المساعدة في الموضوع ده ولو مش هيتم تنفيزو او في اي صعوبة فيه تبلغني بلامر علي شان اعمل حسابي اذا كنت هعتزل من سلفر 22 او استمر في لان من غير مساعدة الاعبيين او طرق مريحة للعب في سلفر من غير نشاط فيه شئ ممل جدا


    لاني تعبت من كتر رمي للدهب للنقابة بسبب عدم وجود اي مساعدة


    http://prntscr.com/r8676i


    http://prntscr.com/r867pz


    http://prntscr.com/r86826


    http://prntscr.com/r868so


    ده حتي تمن المباني عالي جدا جدا


    http://prntscr.com/r869dj


    يعني الموضوع صعب جدا عليا وممل جدا ومخنق اوي


    ارجو منك اخي المساعدة


    ولك اطيب تحياتي

  • بخصوص موضوع الشرح , ادخل علي خيار


    Account Mangemen


    انزل اسفل هتلاقي


    Change Email Address


    اكتب الايميل الجديد و تحته اكده من ثم اذهب اعلي الصفحة عند خيار


    PassWord


    و اكتب باس الحساب للتأكيد من ثم خيار اخر الصفحة هتلاقية بالبني


    Submit


    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

  • بخصوص الاقتراح , اعلم ان اغلب السيرفرات بها خمول , و راح اضيف اقتراحك ضمن قائمة الاقتراحات للرفع في حالة طُلب مننا رفع اقتراحات المجتمع ..

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif