X1 X2 İller

  • Merhaba arkadaşlar (KENDİMCE ÇOK MANTIKLI ŞİKAYETLER VE ÇOK MANTIKLI ÇÖZÜMLER SUNDUM 10 DAKİKANIZI ALIP OKURSANIZ SEVİNİRİM )


    öncelikle x1 ildede x2 ildede x5 ildede hesaplarım bulunmaktadır



    x1 deki hesabıma girip bir off çekmekteyim nerde zamanındaki uğraşlarım nerde o eski arkadaşlarım çünkü her gün birisi birisi derken ilde aktif kasan 10-11 kişi kaldık derken bende en az 5-6 aydır sadece ara ara meraktan bakmak için oyuna girer oldum onu geçtim bu arada bahsettiğim il 16


    x2 ildeki hesabımdada ilde sadece 5 kişi falan oynuyor



    x5 deki hesabım il 34 de ve 141 seviye civarı bişey diye hatırlıyorum giresim yok oyuna rekabet yok



    öncelikle şunu size sormak isterim kim 10-11 kişinin olduğu bi ilde oynamak isterki ? ayriyetten x5 dururken kim x1 de oynamak isterki he onuda geçtim durmadan yeni il açıp açıp durursanız kim eski ilde oynamak ister herkes kendini kanıtlama çabalama uğruna yeni il e gidiyor


    daha bu konuyu açmadan il 1 den 40 a kadar tüm illere tek tek yöneldim ve çıkan isimler genel olarak tanıdık ilde tutunamayan başarısız olan ezilen tüm oyuncular yeni illere gidip bir umut orda tutunmaya çalışıyorlar


    bu il 16 dan 30 a kadar bulunan tüm illerde sadece 3-5 kişi oynamakla beraber


    adamlar yüksek skordaki listeden pasiflikten dolayı silinmiş 1 seviye bi hesap açıp sadece 2-3 keşif attığınızda ilk 50 girebildiğiniz serverlar bulunmakta


    şuanki gündem il 40 ilde ortalama 70-100 arası oyuncu var ve il daha çok yeni bu her geçen gün düşüyor farkındaysanız yeni açılan illerde il ilerledikçe (çınar) yani serverin köklüsü diyebileceğim oyuncu kalmıyor



    yukarıdakiler sadece şikayetlerim aşşağıda yazacaklarımda önerilerim


    1-Öncelikle eski illerin yeni illerle rekabet edebilmesi için OYUNCU açısından İTTİFAK İÇİ ONLİNE OYUNCU sayısı Kişi başı %2 bonus tecrübe

    2-Serverlar bakıma alındığında ve belli bi süre erişim yapılmadığında server a telafi amaçlı özel etkinlikler getiriliyor ama gidipte x1 hızında bi ili x5 hızındaki ille rekabet ettiriyorlar bu mini etkinliklerin x1 ve x2 illerde daha uzun süre atıyorum x5 de 2 gün ise x1 ilde 10 gün yada x1 x2 illerde daha sık sık uygulanması

    3-Eski ve online sayısının az bulunduğu illerde OYUNCULARI yeni servera yönlendirmektense bulunduğu ilde sıkı sıkı tutmak için daha fazla yüksek renkte eşya ve arena ve sirk dövüşlerinden daha fazla altın tarzında ödüller

    4-bu yukarıdaki çözümlerim şayet size uygun değil ise illerin arası farka bakılmadan tüm x1 illerin x2 illerin birleştirilmesi ha bu mümkün değil diyorsanız

    5- belli bir yakut karşılı oyuncunun il değiştirmesini geçeceği ili kendi seçmesine imkan tanınmasını talep etmek

    6- bence 5. önerim çok uygun çünkü oyuncular daha çok 100. seviyeden sonra yakut harcaması yapıyor malefiz vs kutsamalar açmadan 130 dan sonra bosslar kesilmiyor eğer oyuncunun aktif olan bir ile hesabı taşıması mümkün olur ise oyuncu oyuna daha çok odaklanabilir zaten ölen illerin bi yere gittiği yok.

    7-AKLIMA GELEN 1 ÖNERİ DAHA BENCE X1 İLLERİN DİĞER İLLERE GÖRE PARŞOMEN VE HAMMADDE BULMASI DAHA ZOR BUNUN İÇİN SADECE ESKİ İLLERE

    8-Eski illerin demodeliğini kaldırmak amaçlı eski illere özel etkinliklik Haftanın en çok online olan oyuncuları arasında rasgele hazine çantası veyatta farklı ödüller ki en çok işe yarıyacak ödülün ildeki çevrim içi olan ittifak oyuncularının birbirine kazandıracağı ekstra kişi başı %2 tecrübe puanı olacağını düşünmekteyim

    9-Ruh bağını kaldırmak ruh bağı silicinin yakutsuz satılması




    MÜNECCİMDE TURUNCU RENK BASMA İMKANI VERİLMESİ İYİ OLABİLİR.

    Edited 2 times, last by zeeq1994 ().

  • Bu önerilerinin hiçbiri gerçekleşmeyecek.

    Sebebi ise GF şirketinin oyuncu kazanmak,mevcut oyunları oyunda tutmak gibi bir gayesi yok.Tek amaçları minimum masraf ile maksimum kar elde edebilmek.Yapacakları şeyi söyleyeyim 1-2 ay sonra tekrardan x5 server açmak ve bu kadar :)

  • Bi kaç ay önceki posttan alıntı. Ben beklemekteyim

    Quote

    150+ için oyun ana görevini tamamlamış ve işi pvp'ye dönmüş oyuncular için söylüyorum, sizler için yenilikler var, bir kısmı testte bir kısmı fikir aşamasında bir kısmı yayınlanmaya hazır. Bakalım neler olacak hep beraber göreceğiz, duyuruları takip etmeye devam edelim.

  • böyle diye diye kabul edip arkamıza yaslanamayız yakında yeni açılan illerede oyuncular gitmez çünkü ayakta uzun süre kalmıyorlar yeni ile gidiyor herkes ve gidenlerin sayısı gittikçe düşüyor


    ben eski zamanları hatırlıyorum yeni bi il açılınca ilk 200 kişi deli gibi kasardı 1 gecede ranklar direk değişirdi şimdi ilk 50 kasan yok doğru düzgün

  • Bu oyunu ara vere vere uzun bir süreden beri oynuyorum. Yaklaşık 5 sene önce eski forumda bu tarz bir başlık açmıştım. Düzeltilmesi gereken sorunlardan, yenilenmesi gereken güncellemelerden, il birleşiminden vs vs bahsetmiştim. Baya da rağbet görmüştü. Ama şöyle bir bakıyorum da o zamandan bu zamana yeni il açılmaktan başka hiçbir şey değişmiyor. Son zamanlarda gelen tek yararlı yenilik hammadde deposu olmuş. Onu da nasıl yaptılar hayret ettim. Yanlışlıkla falan geldi heralde kendiliğinden :D



    Neyse uzun lafın kısası, bu oyunu oynamak istiyorsanız çok fazla bir beklentiniz olmasın ;)

  • bu tarz yaklaşımlarla olmaz zaten biz üsteleyip bunları ara ara hatırlatmamız lazım Oyun açık ve boş olan sunuculardan zarar etmiyormu onlar içinde temizlik olur hem

  • aslında çok daha öncesi var ancak nisan 2018de (birleşimin olacağı tarih nisan değil bu sözlerin söylendiği zaman dilimi bu) illerin birleşeceği,ürün müdüründen (söylenilen en yetkili kişiymiş bu konularda) pro arenaların ayrılacağına dair söz alındığı vs söylenmişti.üstünden 2 yıl geçti hala birleşecek öyle düşün işte :) şu oyunu oynuyorsanız üzülerek söylüyorum şirketten bir beklentiniz olmasın,beklenti içine girerseniz hayal kırıklığına uğrayan siz olacaksınızdır..şirketin maalesef bildiği tek şey hiç aksatmadan her 3 ayda bir yeni il açmanın ötesine gitmiyor.Buraya yıllarca farklı öneriler vs yapıldı,forum yetkilileri derleyip şirkete iletti hep,ancak iş iletmeden öteye gidemedi (karşıda iletilen istekleri yerine getiren kimse yok,ben iletilenlerin şirket tarafından okunduğundan beri şüpheliyim aslında :) kısacası fazla bağlanmayın şu oyuna sizin için en faydalısı olacaktır.selametle.

    tumblr_nesdjxgomq1rojpypo1_1280-gif.75852

  • Başlığı açan kişinin ve altına yazı yazanların hepsi söylediklerinde haklılar. Benim merak ettiğim senelerdir bizim taleplerimize hep sessiz kalınıyorken bizim ne tepki ortaya koyabileceğimizdir. Her ilde başı çeken ittifaklar bir araya gelerek yeni ile oyuncu başlatmaz ise bence muazzam bir tepki olur lakin bu kadar fikri ayrılığın olduğu ittifaklar ve husumetli oyuncular varken bu meseleler bir kenarıya bırakılarak bu karar alınıp riayet edilir mi ?

  • Başlığı açan kişinin ve altına yazı yazanların hepsi söylediklerinde haklılar. Benim merak ettiğim senelerdir bizim taleplerimize hep sessiz kalınıyorken bizim ne tepki ortaya koyabileceğimizdir. Her ilde başı çeken ittifaklar bir araya gelerek yeni ile oyuncu başlatmaz ise bence muazzam bir tepki olur lakin bu kadar fikri ayrılığın olduğu ittifaklar ve husumetli oyuncular varken bu meseleler bir kenarıya bırakılarak bu karar alınıp riayet edilir mi ?

    Zannetmiyorum. X5 Oyuncuları olarak sadece ittifak arası kavgalardayız. Dışlanan oyuncular zaten direkt yeni serverlerde ilk 1-2'ye oynuyorlar. x1-x2'yi düşünen oyuncusu sayısı 1 elin parmaklarını geçmez. İnsanlar olayı ticarete döktüğü içinde yeni serverde oyuna başlayan oyuncu sayısını indirmek imkansiz zaten keşke dediğiniz gibi olsa