Merhaba arkadaşlar (KENDİMCE ÇOK MANTIKLI ŞİKAYETLER VE ÇOK MANTIKLI ÇÖZÜMLER SUNDUM 10 DAKİKANIZI ALIP OKURSANIZ SEVİNİRİM )
öncelikle x1 ildede x2 ildede x5 ildede hesaplarım bulunmaktadır
x1 deki hesabıma girip bir off çekmekteyim nerde zamanındaki uğraşlarım nerde o eski arkadaşlarım çünkü her gün birisi birisi derken ilde aktif kasan 10-11 kişi kaldık derken bende en az 5-6 aydır sadece ara ara meraktan bakmak için oyuna girer oldum onu geçtim bu arada bahsettiğim il 16
x2 ildeki hesabımdada ilde sadece 5 kişi falan oynuyor
x5 deki hesabım il 34 de ve 141 seviye civarı bişey diye hatırlıyorum giresim yok oyuna rekabet yok
öncelikle şunu size sormak isterim kim 10-11 kişinin olduğu bi ilde oynamak isterki ? ayriyetten x5 dururken kim x1 de oynamak isterki he onuda geçtim durmadan yeni il açıp açıp durursanız kim eski ilde oynamak ister herkes kendini kanıtlama çabalama uğruna yeni il e gidiyor
daha bu konuyu açmadan il 1 den 40 a kadar tüm illere tek tek yöneldim ve çıkan isimler genel olarak tanıdık ilde tutunamayan başarısız olan ezilen tüm oyuncular yeni illere gidip bir umut orda tutunmaya çalışıyorlar
bu il 16 dan 30 a kadar bulunan tüm illerde sadece 3-5 kişi oynamakla beraber
adamlar yüksek skordaki listeden pasiflikten dolayı silinmiş 1 seviye bi hesap açıp sadece 2-3 keşif attığınızda ilk 50 girebildiğiniz serverlar bulunmakta
şuanki gündem il 40 ilde ortalama 70-100 arası oyuncu var ve il daha çok yeni bu her geçen gün düşüyor farkındaysanız yeni açılan illerde il ilerledikçe (çınar) yani serverin köklüsü diyebileceğim oyuncu kalmıyor
yukarıdakiler sadece şikayetlerim aşşağıda yazacaklarımda önerilerim
1-Öncelikle eski illerin yeni illerle rekabet edebilmesi için OYUNCU açısından İTTİFAK İÇİ ONLİNE OYUNCU sayısı Kişi başı %2 bonus tecrübe
2-Serverlar bakıma alındığında ve belli bi süre erişim yapılmadığında server a telafi amaçlı özel etkinlikler getiriliyor ama gidipte x1 hızında bi ili x5 hızındaki ille rekabet ettiriyorlar bu mini etkinliklerin x1 ve x2 illerde daha uzun süre atıyorum x5 de 2 gün ise x1 ilde 10 gün yada x1 x2 illerde daha sık sık uygulanması
3-Eski ve online sayısının az bulunduğu illerde OYUNCULARI yeni servera yönlendirmektense bulunduğu ilde sıkı sıkı tutmak için daha fazla yüksek renkte eşya ve arena ve sirk dövüşlerinden daha fazla altın tarzında ödüller
4-bu yukarıdaki çözümlerim şayet size uygun değil ise illerin arası farka bakılmadan tüm x1 illerin x2 illerin birleştirilmesi ha bu mümkün değil diyorsanız
5- belli bir yakut karşılı oyuncunun il değiştirmesini geçeceği ili kendi seçmesine imkan tanınmasını talep etmek
6- bence 5. önerim çok uygun çünkü oyuncular daha çok 100. seviyeden sonra yakut harcaması yapıyor malefiz vs kutsamalar açmadan 130 dan sonra bosslar kesilmiyor eğer oyuncunun aktif olan bir ile hesabı taşıması mümkün olur ise oyuncu oyuna daha çok odaklanabilir zaten ölen illerin bi yere gittiği yok.
7-AKLIMA GELEN 1 ÖNERİ DAHA BENCE X1 İLLERİN DİĞER İLLERE GÖRE PARŞOMEN VE HAMMADDE BULMASI DAHA ZOR BUNUN İÇİN SADECE ESKİ İLLERE
8-Eski illerin demodeliğini kaldırmak amaçlı eski illere özel etkinliklik Haftanın en çok online olan oyuncuları arasında rasgele hazine çantası veyatta farklı ödüller ki en çok işe yarıyacak ödülün ildeki çevrim içi olan ittifak oyuncularının birbirine kazandıracağı ekstra kişi başı %2 tecrübe puanı olacağını düşünmekteyim
9-Ruh bağını kaldırmak ruh bağı silicinin yakutsuz satılması
MÜNECCİMDE TURUNCU RENK BASMA İMKANI VERİLMESİ İYİ OLABİLİR.