Ocak 2020 Etkinlik Takvimi

  • kim bu gaddarfeyyaz yav

    Haklısın nomerci yanlız en büyük sıkıntı hammadde toplam onlie sayımız max 8 kişi Bu 8 kişinin 4 dü 150 level üstü 2 kişi biz varız 112 olan diğer üç beş kişi 100 civarı onlarda vakit amaçlı oynuyanlar tutunamazlar hala üstlerinde yeşil itemler var koca 1 yılda 3 kırmızı dayanıklılık gördüm :) O kadar kasmama rağmen 150 üstü olan sağolsunlar idare ediyorlar geçtiğimiz etkinlikte üstümüzdekileri eritip farklılarını yapmaya çalıştık elimizdeki bir kaç kırmızıda düşük kırmızı oranlarla şans eseri kırmızı olanlar o sıkıntıları anlatmaya zaman yetmez:) İyi abilerim var wapsaptan kasa istiyoruz en azından şimdilik kasa yapabiliyoruz


    Zaten saydığın adamlardan çoğu pushing sayesinde o kadar sağlamlar.. Gaddar Feyyazın x1de kullandigi itemleri x5te üretirken içimiz parçalanıyor ham gidicek diye ama adamın umrunda değil :)

  • İyi akşamlar abilerim arkadaşlarım kardeşlerim il 16 da oynuyorum yanılmıyorsam 2008 kayıtlıyım dönem dönem oynadım iş müsade ettikçe aşağı yukarı 1 yıldır Suudi Arabistan’da çalışıyorum burda sosyal hayat sıfıra yakın öyle de olunca vaktim var 1 yıldır sürekli oynuyorum x1 deki sıkıntılar saymakla bitmez bunlar defalarca tartışıldı hepinizin bilgisi üzerine çözümde gelmedi ama geleceğine inancım tam:) Proda ve sirkte acayip saldırı alıyorum 105 levelde başlayıp 120 olana kadar dövüyor adamlar bizi 120 den sonra ara ara zaten yemek alacak altınımız yokki size verelim hele o matematikçi gaddar feyyaz Furkan dayı MR 20 prokhan ceczar yokmu güneş sistemindeki gezegenler gibi etrafımda dönüyorlar abiler adam dövmeninde bir adabı var döversin döversin yorulur bırakırsın bunlar dövdükçe dinleniyorlar:) Abiler arkadaşlar kardeşler bunlar oyunun içinde olağan şeyler sizlerden ricam arada es geçin inanın yeraltına girmeye korkuyorum saldırı süresi 10 dk bu sürede iki saldırı aldıkmı kendimize gelemiyoruz:) Biraz uzun yazdım özür dilerim herkeze iyi oyunlar unutmadan bu arada hesap adı Vanhelsing bazılarına duyurulur

    Ben vurduysam kusura bakma hocam hesap özellikleri kötü diye düşük seviyelere vuruyoruz arada hakkını helal et :)