سؤال

  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    ,,اتمنى تكونوا في صحة جيدة



    و صلوا على نبينا عليه افضل الصلاة و ازكى السلام



    ،،أما بعد

    عندي سؤال،لاحظت في المنتديات الاجنبية العاب

    بمناسبة الهالويين و كده و فيها جوائز


    بس بالمنتدى العربي في بس شوية غبار :D و مفيش ولا حاجة


    يقدر حد يقولي مفيش لاعبين بالمنتدى

    اقدر اقوله اللعبة اصلا اللاعبين فيها قليلين


    و يمكن الاستعانة ب لائحة الاعلانات باللعبة

    و الاعلان عن مسابقة بالمنتدى


    و نقدر نفوز بجوايز منها

    و ليه لا نضيف شوية نشاط بالمنتدى ولو ل يوم



    شكرا لكم


    و اسف على الاطالة

    8)

  • وعليك السلام ورحمة الله وبركاته

    الدنيا نايمة خالص في المنتدي

    حاولنا نعمل مسابقة قبل كدة واتلغت لقلة عدد المشتركين

  • اهلين احمد

    اتمنى تكون امورك انت و العائلة الكريمة بخير




    زي ما قلت ليه ما يتم الاستعانة ب "جديد الاخبار" باللعبة


    عشان نخلي المسابقة في علم الكل


    و انا متاكد انو حيكون في عدد اكثر من كافي للمسابقة

    8o


  • حبيبي يا ايوب كله تمام الحمدلله

    <3:love:واتمني تكون انت كمان بخير

    تمام يا حب هناقش الموضوع وان شاء الله خير

  • الحمد لله كلوووو زي الفل



    ربنا يعينك حبيبي


    و دايما ما شاء الله عليك في الخدمة


    زي ما عودتنا عنك



    الله يعينك حبيبي