السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
,,اتمنى تكونوا في صحة جيدة
و صلوا على نبينا عليه افضل الصلاة و ازكى السلام
،،أما بعد
عندي سؤال،لاحظت في المنتديات الاجنبية العاب
بمناسبة الهالويين و كده و فيها جوائز
بس بالمنتدى العربي في بس شوية غبار
و مفيش ولا حاجة
يقدر حد يقولي مفيش لاعبين بالمنتدى
اقدر اقوله اللعبة اصلا اللاعبين فيها قليلين
و يمكن الاستعانة ب لائحة الاعلانات باللعبة
و الاعلان عن مسابقة بالمنتدى
و نقدر نفوز بجوايز منها
و ليه لا نضيف شوية نشاط بالمنتدى ولو ل يوم
شكرا لكم
و اسف على الاطالة
![]()