İl 6
Yüksek skor sekmesinin acizliğine uğradım il 6 en sona atmış , özür dilerim il 6 serverından
İl 6
Yüksek skor sekmesinin acizliğine uğradım il 6 en sona atmış , özür dilerim il 6 serverından
bence yeraltına giriş saati sabitlenmeli. her gün bir hak birikecek şekilde 2 defa da stacklenecek olursa çok daha iyi olur. şu anki durumda yeraltı saatini ayarlamak sorun oluyor ve oyunda geri kalan şeylerin döngüsünü bozuyor.
bence yeraltına giriş saati sabitlenmeli. her gün bir hak birikecek şekilde 2 defa da stacklenecek olursa çok daha iyi olur. şu anki durumda yeraltı saatini ayarlamak sorun oluyor ve oyunda geri kalan şeylerin döngüsünü bozuyor.
Tamamen katılıyorum, bir insanın 24 saat her vakittinde uygun olması beklenemez,
Yeraltı için uyku düzenimi değiştirdim ![]()
bence yeraltına giriş saati sabitlenmeli. her gün bir hak birikecek şekilde 2 defa da stacklenecek olursa çok daha iyi olur. şu anki durumda yeraltı saatini ayarlamak sorun oluyor ve oyunda geri kalan şeylerin döngüsünü bozuyor.
Tamamen katılıyorum, bir insanın 24 saat her vakittinde uygun olması beklenemez,
şaçma o yüzden , çok sıkıntı ben çalışıyorum , işte iken yer altını unutuyorum bazen atıyor beni yer altından 30 saat cöp oluyor
Birlesme en son hangi tarihe ertelendi bilen varmı?Eskı konuda ayın 27 sı gorunuyor hala
event listesi ne zaman yayınlanacak
Merhabalar, bazı konularda sordum ama cevap alamadım.Ben yıllardır sürekli ayda 1 hesap açıp gladiatus girer oynar ve bırakırım çünkü oyun biraz pahalı gelmeye başladı ama sürekli rahat elmas çekebilsem daha iyi ilerleyeceğim x li serverlarda ara sıra perdigital ve ya epincomtr den indirimli alıp happy hourla entegre ediyorum ucuza geliyor ama daha iyi bir şey yapılamaz mı kalıcı indirim gibi?
Edit Nemesis : Postlar birleştirildi
yeni serverlarda kafaya oynamaya çalışmak değilse amacın. biraz sabredersen hiç para yatırmana gerek kalmıyor oyun ihtiyacından fazlasını veriyor sana
Merhabalar, bazı konularda sordum ama cevap alamadım.Ben yıllardır sürekli ayda 1 hesap açıp gladiatus girer oynar ve bırakırım çünkü oyun biraz pahalı gelmeye başladı ama sürekli rahat elmas çekebilsem daha iyi ilerleyeceğim x li serverlarda ara sıra perdigital ve ya epincomtr den indirimli alıp happy hourla entegre ediyorum ucuza geliyor ama daha iyi bir şey yapılamaz mı kalıcı indirim gibi?
Edit Nemesis : Postlar birleştirildi
Merhaba,
Oyun ile ilgili sorularınızı ticket sistemi üzerinden iletişime geçerek oyun takımına sorabilirsiniz.
Ra'nın Işık Kostümü (Nil Nehri) 15/08 - 28/08/2022
Nemesis Claudius Bu etkinliklerden birleşme işinin agustos ayındada olmayacagı sonucunu cıkarabilirmiyiz.Yada bu konuda tarih bellimi.
Ra'nın Işık Kostümü (Nil Nehri) 15/08 - 28/08/2022
Nemesis Claudius Bu etkinliklerden birleşme işinin agustos ayındada olmayacagı sonucunu cıkarabilirmiyiz.Yada bu konuda tarih bellimi.
Sonunu düşünen kahraman olamaz.
Edit:Nemesis Bu konuda video paylaşımı yasaktır.
Ra'nın Işık Kostümü (Nil Nehri) 15/08 - 28/08/2022
Nemesis Claudius Bu etkinliklerden birleşme işinin agustos ayındada olmayacagı sonucunu cıkarabilirmiyiz.Yada bu konuda tarih bellimi.
Çıkaramayız.
Çünkü birleşme olursa etkinliğide entegre edeceklerini düşünüyorum.
Tarih belli olduğunda duyurular bölümümüzde yayınlanır.
Haziran temmuz 2022 aylarında sunucu birleşimi olacak dendi. Ancak anlaşılana göre o da olmayacak. Ne zaman olacak bu birleşimler? Yoksa bu sadece şakadan mı ibaret
türk sunucularını kapsamıyor mu yoksa?
Daha önce TR illerinin kendi arasında birleşiminin onaylandığı ve tahmini olarak 2018 yılının sonuna kadar yapılacağı söylenmişti.(İnanmayan var ise eski yöneticinin mesajlarına vs bakabilir) üzerinden kaç yıl geçti daha yeni başladılar.Maalesef bu oyunda aktif oyuncu sayısı çok az olduğu için (malum artık online kişi sayısı görülebiliyor illerin bazılarında 3-5 oyuncu bile yok) şirketin diğer oyunlarına göre gösterdiği ilgi geride kalıyor.
Haziran temmuz 2022 aylarında sunucu birleşimi olacak dendi. Ancak anlaşılana göre o da olmayacak. Ne zaman olacak bu birleşimler? Yoksa bu sadece şakadan mı ibaret
türk sunucularını kapsamıyor mu yoksa?
birleşme gelse bir nebze canlılık olur ama asıl gelmesi gereken yenilikler.
zindan yok
görevlerden yeşil item vermeler çağ dışı.
düşen kırmızıların çoğu reçete ve güçlendirmeye denk gelmesi ( mantık ne ?)
arındırma olayı bir eziyettir.
item satma olayı çok sıkmaya başladı getirmişsin kolay kostüm tonla item düşüyor ona göre de bir şey üret ki insanlar item satmakla uğraşmak yerine daha başka şeylere emek versin.
vs vs. aklıma şimdilik üstün körü gelen bunlar...
zindan-arındırma-item satma konusuna bişeyler yapılmalı net.
+ yeni parşömenler ve şu keşiflere bi düzenleme lazım yeni keşifler yapılamıyor 170 sonrası
+ şu reçete olayını oyundan kaldırabiliriz bence kim kullanıyor ki bunları. aynı şekilde bileme hariç geçici güçlendirmeler de öyle çer çöpden ibaret
sirk turma algoritması her neyse değişmeli çok tutarsız tamamen rasgele sonuçlar geliyor.. hadi arena tamamen şans zatende sirk daha tutarlı olmalı
bunlar var olan sistem zaten. yeni birşeyler de gelse hayır demem ayrıca ![]()
Kostum etkınlıgın getırmelerı zaten bırlesemede yanlıs gıden bıseyler oldugunun gostergesıydı bence.
Cunku daha oncekı paylasımlarda bırlesme nedenıyle etkınlıkler ıptal edılmıs.
Sımdı tarıh dahı verılemıyor.Pek heves falan kalmadı bu bırlesme hususunda.Cokta beklentıye gırmıyorum kişisel olarak.Tarıhın dahı verılemıyor olması yeterınce acıklayıcı bence bazı seyler ıcın ![]()
hiç yoktan bari bizde kendi aramızda birleşelim global birleşmeye kadar ![]()