Merhaba,
Konu hakkında oyun görevlilerinden bilgi alacağınız yer burası değil.Ticket açarak bilgi alabilirsiniz.
Destek Sistemine Kayıt ve Ticket Açma Kılavuzu.
Keyifli oyunlar
Merhaba,
Konu hakkında oyun görevlilerinden bilgi alacağınız yer burası değil.Ticket açarak bilgi alabilirsiniz.
Destek Sistemine Kayıt ve Ticket Açma Kılavuzu.
Keyifli oyunlar
Bilindigi gibi bu aksam bir etkinlik geldi.Arena savaslarında saldırana yuzde 150 tp gelecegi yonundeydi..Normalde zamanlarda saldırdıgımızda ve yendigimizde zaten en kotu 1 TP alıyoruz.Yani su durumda ben en kotu bu etkınlıkte saldırılarımda her zaman 2 TP gormem gerekıyor.Matemetik bunu gerektiriyor.Etkınlıkte normal saldırı zamanında aldıgın tp nin 1.5 katını verecegim diyorr.Etkinlik bunu söylüyorda oyunun bu durumdan haberi yok galiba.Yada matetiksel olarak 0,5 ler üst yerine alttamı yuvarlanıyor?Etkinliktede normal zamandada aynı tp yi alıyoruz.Sayin oyun yöneticilerimiz bizlerin goremedigi bir nüans mı var burda yada eksik cevirimi.Ben burda herhangi bir etkinlik göremiyorum.
Arena savaşlarında +%150 tecrübe puanı bonusu sadece il içi savaşlarında geçerli sayılmaktadır, prov arenalarda yaptığın savaşlar bu etkinliğe dahil değil.
İyi oyunlar.
Bilindigi gibi bu aksam bir etkinlik geldi.Arena savaslarında saldırana yuzde 150 tp gelecegi yonundeydi..Normalde zamanlarda saldırdıgımızda ve yendigimizde zaten en kotu 1 TP alıyoruz.Yani su durumda ben en kotu bu etkınlıkte saldırılarımda her zaman 2 TP gormem gerekıyor.Matemetik bunu gerektiriyor.Etkınlıkte normal saldırı zamanında aldıgın tp nin 1.5 katını verecegim diyorr.Etkinlik bunu söylüyorda oyunun bu durumdan haberi yok galiba.Yada matetiksel olarak 0,5 ler üst yerine alttamı yuvarlanıyor?Etkinliktede normal zamandada aynı tp yi alıyoruz.Sayin oyun yöneticilerimiz bizlerin goremedigi bir nüans mı var burda yada eksik cevirimi.Ben burda herhangi bir etkinlik göremiyorum.
Arena savaşlarında +%150 tecrübe puanı bonusu sadece il içi savaşlarında geçerli sayılmaktadır, prov arenalarda yaptığın savaşlar bu etkinliğe dahil değil.
İyi oyunlar.
Yanı bu mantıkla
14.02.2022
etkınlıgındede zor kostum gıymenın bır mantıgı yok.Barı kolay kostumle kesif tp sınden alalım.İllerde saldırılacak oyuncu mu kaldı
Bu etkınlıkler secılırken neye dikkat ediliyor acaba?
Hiç bir şeye
ilginc..
oyun ölmüş heralde peki neden burdayız çünkü bu oyunu çok seviyoruz lütfen bişeyler yapın oyunu bırakmak istemiyorum hiç bi yenilik yok
Nisan ayı etkinlik listesi ne zaman yayınlanacak merakla bekliyoruz.?
Paskalya gecikti sanki
Kış bitmedi, havalar soğuk ısınsın eli kulağındadır.
4 Nisan'da başlayacak
Evet karaktere son rütuşları vereceğim tarih bu kostüm etkinliği
hadi bakalım
il49 da cerberusun post parçası ne kadar altın eder
Yeni bir müzayede sistemi falan olucakmı binlerce online adam olucak aynı anda müzayededen nasıl eşya alıcaz nasıl mama alıcaz tıkanıp kalabiliriz mamasız ![]()
x5 ve x1 pro arenalrda ayrım yapılacakmı yoksa eskı sıstem devammı?
Her serverin aynı anda birleşmemesi adaletsizlik ortaya çıkalacaktır, Birleşen ittifakalr olacaktır globalde , türkiye serverı gibi serverlar dezavantajla karşı karşıya kalabilecektir.
Türkiye Serverlarındaki 1 . ittifaklarının forum sıralaması paylaşıyorum.
server1 -- 22 --3.096.562.069--süvari
server11-- 25--4.331.334.160--TheSimpsonS
server16--18--2.564.813.283--HaYaLeT
server21--19--2.174.475.287--Asil-TURK-Askerleri
server32--26--7.751.764.440--CESUR
server33--12--1.041.569.009--NARCOS
server34--19--1.532.551.325--CESUR
server35--21--3.310.944.712--Capua
server36--15--1.576.858.801--EFSANELER
server37--14--873.264.852--AGARTA
server38--18--2.180.828.034--DOSTLAR
server39--20--1.663.891.087--mawi.
server40--21--3.764.281.518--KingsLanding
server41--22--4.511.597.893--Devlet-iAliyye
server42--1--4.402.205.258--MeetYourMakers
server43--12--243.243.282--TheGuardians
server44--19--2.436.163.511--KEMIKTAYF4
server45--17--1.377.002.145--ETERNAL
server46--19--1.498.007.922--DEVRIM
server47--13--143.574.470--RESPECT
server48--18--1.184.283.491--SteppeOwls
server49--15--931.022.676----OLYMPOS--
server50--12--370.399.367--AydaSevisenler
Umarım Birleşmede bütün olabiliriz ve dünyada zirvede yer alırız :))
Claudius adminim elinizi masaya vurun TR lerden ses seda yok. Niye biz hep geriden geliyoruz. Merdiven altı şu birleşimi ilk sıraya alalım bizim ülkeyi, ayarlarsınız siz
Eğer önce biz birleşseydik, olası çıkacak sorunlarda mağdur olurduk. Diğer ülkeleri birleştirerek bir nevi durumları görmüş olacağız. Ona göre ek önlemler alınacak ve sorunlar giderilecek..
Ben dedim ama vardır orta doğu ve balkanların en iyi comasının mutlaka bir bildiği vardır diye..
İl 6![]()
Klasik Türk milleti, ego çatışmasından ilk kendi içimizde çakışırız. :))
Yenilik ne zaman gelecek acaba bir şey basamıyoruz edemiyoruz il birleşiminin rekabetten başka bir şeye yaramayacağını herkes tahmin edebiliyor şu oyuna yenilik getirinde devam edelim artık.