GladiatusTR Genel Tartışma Başlığı
-
- Forum
- Nemesis
-
-
Haberciler sağlam çalışıyor maşallah

Şu görüntüden 40 dakika kadar sonra, profiline bir iki link paylaşıyor adamlar. Maksat arada bakıyoruz izlenimi verelim.

-
Uzun zamandır öyle bir skor görmemiştim TR de.. Tebrikler gerçekten. Zor kostümün hakkını vermiş. Zamanında il 30 daki 1. ve 2. oyuncuları zor giyip bu etkinliklerde kasıyordu. Onlarda pasif duruma geçtiler galiba..
Herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
-
Uzun zamandır öyle bir skor görmemiştim TR de.. Tebrikler gerçekten. Zor kostümün hakkını vermiş. Zamanında il 30 daki 1. ve 2. oyuncuları zor giyip bu etkinliklerde kasıyordu. Onlarda pasif duruma geçtiler galiba..
Herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
yanlış bilgilendirme yapmışlar doğrusu bu ...

-
Display More
Uzun zamandır öyle bir skor görmemiştim TR de.. Tebrikler gerçekten. Zor kostümün hakkını vermiş. Zamanında il 30 daki 1. ve 2. oyuncuları zor giyip bu etkinliklerde kasıyordu. Onlarda pasif duruma geçtiler galiba..
Herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
yanlış bilgilendirme yapmışlar doğrusu bu ...

hayret nasıl incelemiyorlar seni geceden sabaha kadar saldırı atan birisin sabahtan akşama kadarda saldırı atıyorsun

-
incelemediklerini nerden cıkardın ?
-
-
Merhaba,
Mesaj atarken lütfen kurallarımızı dikkate alınız.Bot kullanımı ile ilgili ve direk kullanıcılara , şahıslara veya oyun hesaplarına saldırı amaçlı mesajlar kaldırılacaktır.Başlık incelemeye alınmıştır.
Keyifli oyunlar&forumlar. -
başlıklardan önce oyun temizlense bu başlıklar zaten oluşmaz, bot script engellenemiyorsa kapatalım bu oyunu işimize bakalım
Merhaba,
Mesaj atarken lütfen kurallarımızı dikkate alınız.Bot kullanımı ile ilgili ve direk kullanıcılara , şahıslara veya oyun hesaplarına saldırı amaçlı mesajlar kaldırılacaktır.Başlık incelemeye alınmıştır.
Keyifli oyunlar&forumlar. -
Merhaba,
Oyun ile ilgili geri bildirimlerinizi ticket sistemi üzerinden oyun takımına iletiniz.
Keyifli oyunlar. -
Merhabalar,heyecanla ağustos ayı geniş kapsamlı etkinlik takvimi ve kostüm şenliği olucak mı bekliyoruz fikri olan yok mu bu konuda :)) planımızı ona göre yapardık.
-
-
Evet bu arkadaşı tanıyorum yeraltından çıkana kadar 6 saldırı yaptı bana günlük bi 15 saldırısını alıyorum yanlız aramızda bi 13 levellik fark kaldı önümüzdeki 5 sene içinde kapatmayı düşünüyorum x1 den anca yetişecez
-
aga üstünde para taşımanın zararları..
-
aga üstünde para taşımanın zararları..
Biz gibi garibanda para ne gezer
Şimdi ben ilk mesajı yazarken gene saldırı yapmış ama sistem ters köşeye yatırmış ekran resmî aldım büyütüp çerçeveyle duvara asıcam okadar yani:) -
sorma aga bi selam verelim dedik huzur bırakmadın
-
1 ay geçti ticketime hala cevap yok XD
-
Haksız yere DİSCORDDAN ATILDIM

-
Merhabalar güncel olarak illerin çevrimiçi oyuncu sayılarına baktığımda çoğu ilin 10 barajını geçemediğini hatta bazı illerde çevrimiçi oyuncular olmadığını gördüm.Kendi oynadığım ilde kasa yapacak insan bulmakta bile sıkıntı çekiyorum bazen.Bu illerin birleşimi konusu artık istekten çok zaruri bir ihtiyaç haline gelmedi mi ? Bütün x1 illeri kendi içerisinde x2 illeri kendi içerisinde x5 illeri kendi içerisinde falan bir sunucuya aktarma işlemi gerçekten zorlu bir süreç mi ? Hem marketlerin aktif kullanımı hem de rekabet açısından artı bir değer olarak görüyorum.Gameforge bu konuyla ilgili neden hiçbir açıklamada bulunmuyor çoğu ülkenin forumlarında da istekler aynı şekilde gözüküyor.
İl birleşimi uzun vadede olmayacaksa bile:
-İllerde hammadde marketinin açılması.
-İllerde kasa sisteminin otomatik bir bot aracılığı ile halledilebilmesi.(Kişisel altın deposu sistemi vb.)
-Hammadde marketine rakip bir sistem olarak müzayedeye turuncu ve nadiren de olsa kırmızı eşyaların düşmesinin ayarlanıp eritme yolu ile hammadde ediniminin kolaylaştırılması gibi sistemler uygulanabilir diye düşünüyorum.
-
Display More
Merhabalar güncel olarak illerin çevrimiçi oyuncu sayılarına baktığımda çoğu ilin 10 barajını geçemediğini hatta bazı illerde çevrimiçi oyuncular olmadığını gördüm.Kendi oynadığım ilde kasa yapacak insan bulmakta bile sıkıntı çekiyorum bazen.Bu illerin birleşimi konusu artık istekten çok zaruri bir ihtiyaç haline gelmedi mi ? Bütün x1 illeri kendi içerisinde x2 illeri kendi içerisinde x5 illeri kendi içerisinde falan bir sunucuya aktarma işlemi gerçekten zorlu bir süreç mi ? Hem marketlerin aktif kullanımı hem de rekabet açısından artı bir değer olarak görüyorum.Gameforge bu konuyla ilgili neden hiçbir açıklamada bulunmuyor çoğu ülkenin forumlarında da istekler aynı şekilde gözüküyor.
İl birleşimi uzun vadede olmayacaksa bile:
-İllerde hammadde marketinin açılması.
-İllerde kasa sisteminin otomatik bir bot aracılığı ile halledilebilmesi.(Kişisel altın deposu sistemi vb.)
-Hammadde marketine rakip bir sistem olarak müzayedeye turuncu ve nadiren de olsa kırmızı eşyaların düşmesinin ayarlanıp eritme yolu ile hammadde ediniminin kolaylaştırılması gibi sistemler uygulanabilir diye düşünüyorum.
bunu yaklaşık 2 hafta önce yazdım,smod ileteceğini söyledi ama uzay boşluğunda kayboldu sanırım
x5te oynayanlar her açılan ilde yeni hesaplar açıp,o hesaplara yakut çekmeyi bırakmadıkça bir değişiklik olacağını sanmıyorum. Para oradan geliyor,kalanların oynayıp oynamaması geliştiricilerin umurunda değil.
