GladiatusTR Genel Tartışma Başlığı

  • Gameforge'un bazı başka oyunlarında server değişimi için bizdeki yakut gibi oyunun kendi para birimiyle imkan sağlanıyor.Bizim çoğu ilimiz hayalet ile dönüşmüş ve çoğu insan il 32 gibi çevrimiçi oyuncu sayısı yüksek illere geçiş yapmak istiyor.Böyle bir sistem eklemeleri ya da en azından server birleşimleri yapmaları için bir çalışma olmayacak mı oyun yavaş yavaş ölüyor artık kasa yapamadıkları için biten serverlar var.Bu yönde bir çalışma olacak mı Claudius

    güzel bir fikir hocam ama bana kalırsa bu mümkün olsa bile sadece x5 karakterinin sadece x5 hızlı illere geçebilmesi gibi bir şey olmalı tabi bu da çok istenen bir durum olmayabilir..

  • ilin x5 olması veya karakterlerimizin başka iller aktarılması fark etmez hepsi olur arenalarda direnemiyoruz hergün 20-30 saldırı sadece x5 sirk kapatmak zorundayız artık zaten hammaddemiz neredeyse hiç yok yetkili arkadaşlar zahmet edip cevap bile vermiyorlar bizde yıllarca emek verdiğimiz hesapları kapatıp 0'dan x5 başlayamıyoruz yapıcak bir şey yok artık bu oyun bu yüzden her gün oyuncu kaybediyor

    Dünya'nın eskisi gibi olmayacağını biliyorduk.

    birkaç kişi güldü, birkaç kişi ağladı, çoğu sessizdi.

    hint kitabı bhagavad-gita'dan bir dizeyi hatırladım.

    vishnu, prensi görevini yapması gerektiğine ikna etmeye çalışır.

    ve onu etkilemek için,çok zırhlı şeklini alır ve der ki :

    "ben şimdi ölüm oldum,alemlerin yokedicisi."

    sanırım bunu hepimiz düşündük,öyle veya böyle..

  • neden bu olay yakut ile sağlansın ?


    x5 oyuncular x1 e geçmeyecektir zaten. ben x5 ler arası geçiş yapılacağını da düşünmüyorum.


    her x1 oyuncusuna ücretsiz olarak bir kereliğe mahsus istediği x5 servere geçme hakkı tanınsın ve isteyen geçsin.

  • neden bu olay yakut ile sağlansın ?


    x5 oyuncular x1 e geçmeyecektir zaten. ben x5 ler arası geçiş yapılacağını da düşünmüyorum.


    her x1 oyuncusuna ücretsiz olarak bir kereliğe mahsus istediği x5 servere geçme hakkı tanınsın ve isteyen geçsin.

    İstediği server olursa yığılmalar olabilir. Karma olarak dağıtılsa daha iyi olur veya belli bir düzene gore

    CM4cC1.gif

    https://s40-tr.gladiatus.gamef…ex.php?mod=player&p=16220

    giphy.gif

    Chaos isn't a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse. They cling to the realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.

  • yığılma olması belki il birleşimlerini beraberinde getirir :)

  • Merhaba arkadaşlar bu malefiz etkinliğinde malefiz çıkarma şansı %20 ben anlaşmalardan Artefakt Koleksiyoncuları'nın Gizli Bilgisi anlaşmasını açsam malefiz çıkarma şansıma etki eder mi? Lütfen bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. İyi forumlar.

  • Merhaba arkadaşlar bu malefiz etkinliğinde malefiz çıkarma şansı %20 ben anlaşmalardan Artefakt Koleksiyoncuları'nın Gizli Bilgisi anlaşmasını açsam malefiz çıkarma şansıma etki eder mi? Lütfen bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. İyi forumlar.

    ne kadar fazla keşif atarsan o kadar fazla malefiz alırsın. Anlaşmayı açmanla pek bir alakası olmaz kardesim.

  • Nemesis  Claudius  Solonius oyunda hesap devri yasak değil mi oyunda bir hesap devir işlemi olmuş bu şahıs neden hesapları kapatılmıyor artık hesap devri yasak değil mi ??

    Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu

    İyide knk devir işlemi oyun kuralları çerçevesinde devredilebilir ve ilk baş gladiatus tr takımından izin alarak devredilebiliyor tr takımı na sormadan izin almadan yapılanlar banlanıyor

  • Nemesis  Claudius  Solonius oyunda hesap devri yasak değil mi oyunda bir hesap devir işlemi olmuş bu şahıs neden hesapları kapatılmıyor artık hesap devri yasak değil mi ??

    Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu

    İyide knk devir işlemi oyun kuralları çerçevesinde devredilebilir ve ilk baş gladiatus tr takımından izin alarak devredilebiliyor tr takımı na sormadan izin almadan yapılanlar banlanıyor

    Yok aga tamamen yasak artık hesap devri

  • Nemesis  Claudius  Solonius oyunda hesap devri yasak değil mi oyunda bir hesap devir işlemi olmuş bu şahıs neden hesapları kapatılmıyor artık hesap devri yasak değil mi ??

    Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu

    bakın burda açık açık belirtmişsiniz ama adamlar oyunda hesap devri yapıyorlar

  • Ama bak orda yaz8yirki izinsiz devir edilen hesaplar yazıyor

    lobi sistemi ile hesap devri kavramı kaldırılmıştır,izinsiz (haber verse de devir yapılmıyor ama habersiz devir edende) olursa işlem yapılacaktır demiş sonuç olarak hesap devri izinli/izinsiz yapılmıyor işin özü.

    tumblr_nesdjxgomq1rojpypo1_1280-gif.75852