Merhaba,
Forum kurallarına aykırı olan her mesaj kaldırılır.Kuralları okumadan mesaj atmayınız.
Keyifli forumlar.
Merhaba,
Forum kurallarına aykırı olan her mesaj kaldırılır.Kuralları okumadan mesaj atmayınız.
Keyifli forumlar.
Gameforge'un bazı başka oyunlarında server değişimi için bizdeki yakut gibi oyunun kendi para birimiyle imkan sağlanıyor.Bizim çoğu ilimiz hayalet ile dönüşmüş ve çoğu insan il 32 gibi çevrimiçi oyuncu sayısı yüksek illere geçiş yapmak istiyor.Böyle bir sistem eklemeleri ya da en azından server birleşimleri yapmaları için bir çalışma olmayacak mı oyun yavaş yavaş ölüyor artık kasa yapamadıkları için biten serverlar var.Bu yönde bir çalışma olacak mı Claudius
güzel bir fikir hocam ama bana kalırsa bu mümkün olsa bile sadece x5 karakterinin sadece x5 hızlı illere geçebilmesi gibi bir şey olmalı tabi bu da çok istenen bir durum olmayabilir..
Eleştiriseniz banlanırsınız. buranın kanunu budur.
forum kuralları istendiği zaman uygulanmaz ama isterlerse her yazıdan süresiz ban çıkarabilirler.
Merhaba,
Bu yazdığınız konu başlığı ile alaka değil ama kaldırmıyorum.Bizim görevimizi yaptığımız gerçeğine inanmanız ümidiyle!!!
NOT: Cevap niteliğindeki mesajlar kaldırılacaktır.
LÜTFEN Konu başlığına uygun devam edelim.
Keyifli forumlar.
ilin x5 olması veya karakterlerimizin başka iller aktarılması fark etmez hepsi olur arenalarda direnemiyoruz hergün 20-30 saldırı sadece x5 sirk kapatmak zorundayız artık zaten hammaddemiz neredeyse hiç yok yetkili arkadaşlar zahmet edip cevap bile vermiyorlar bizde yıllarca emek verdiğimiz hesapları kapatıp 0'dan x5 başlayamıyoruz yapıcak bir şey yok artık bu oyun bu yüzden her gün oyuncu kaybediyor
neden bu olay yakut ile sağlansın ?
x5 oyuncular x1 e geçmeyecektir zaten. ben x5 ler arası geçiş yapılacağını da düşünmüyorum.
her x1 oyuncusuna ücretsiz olarak bir kereliğe mahsus istediği x5 servere geçme hakkı tanınsın ve isteyen geçsin.
neden bu olay yakut ile sağlansın ?
x5 oyuncular x1 e geçmeyecektir zaten. ben x5 ler arası geçiş yapılacağını da düşünmüyorum.
her x1 oyuncusuna ücretsiz olarak bir kereliğe mahsus istediği x5 servere geçme hakkı tanınsın ve isteyen geçsin.
İstediği server olursa yığılmalar olabilir. Karma olarak dağıtılsa daha iyi olur veya belli bir düzene gore
Display Moreneden bu olay yakut ile sağlansın ?
x5 oyuncular x1 e geçmeyecektir zaten. ben x5 ler arası geçiş yapılacağını da düşünmüyorum.
her x1 oyuncusuna ücretsiz olarak bir kereliğe mahsus istediği x5 servere geçme hakkı tanınsın ve isteyen geçsin.
İstediği server olursa yığılmalar olabilir. Karma olarak dağıtılsa daha iyi olur veya belli bir düzene gore
yığılma olması belki il birleşimlerini beraberinde getirir ![]()
YAKUT ALACAK OLAN VARSA YARINI BEKLESİN %30 YAKUT İNDİRİMİ GELECEK YARIN..
Merhaba,
Konu başlığına uygun mesajlarla devam edelim.Oyun içi cezalar için ticket sistemini kullanınız.
Keyifli forumlar.
Umarım bu ayın planlı mini etkinlik listesi yayınlanır...
Merhaba arkadaşlar bu malefiz etkinliğinde malefiz çıkarma şansı %20 ben anlaşmalardan Artefakt Koleksiyoncuları'nın Gizli Bilgisi anlaşmasını açsam malefiz çıkarma şansıma etki eder mi? Lütfen bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. İyi forumlar.
Merhaba arkadaşlar bu malefiz etkinliğinde malefiz çıkarma şansı %20 ben anlaşmalardan Artefakt Koleksiyoncuları'nın Gizli Bilgisi anlaşmasını açsam malefiz çıkarma şansıma etki eder mi? Lütfen bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. İyi forumlar.
ne kadar fazla keşif atarsan o kadar fazla malefiz alırsın. Anlaşmayı açmanla pek bir alakası olmaz kardesim.
Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu
Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu
İyide knk devir işlemi oyun kuralları çerçevesinde devredilebilir ve ilk baş gladiatus tr takımından izin alarak devredilebiliyor tr takımı na sormadan izin almadan yapılanlar banlanıyor
Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu
İyide knk devir işlemi oyun kuralları çerçevesinde devredilebilir ve ilk baş gladiatus tr takımından izin alarak devredilebiliyor tr takımı na sormadan izin almadan yapılanlar banlanıyor
Yok aga tamamen yasak artık hesap devri
Bak onu bilmiyodum
Claudius adamı hesap devrinden banlıyorsunuz ama daha sonra açıyorsunuz ne yani hesap devri yasaktır kuralı kaldırıldı mı bizde bilelim durumu
bakın burda açık açık belirtmişsiniz ama adamlar oyunda hesap devri yapıyorlar
Ama bak orda yaz8yirki izinsiz devir edilen hesaplar yazıyor
Ama bak orda yaz8yirki izinsiz devir edilen hesaplar yazıyor
lobi sistemi ile hesap devri kavramı kaldırılmıştır,izinsiz (haber verse de devir yapılmıyor ama habersiz devir edende) olursa işlem yapılacaktır demiş sonuç olarak hesap devri izinli/izinsiz yapılmıyor işin özü.