hangi il bu
GladiatusTR Genel Tartışma Başlığı
-
- Forum
- Nemesis
-
-
hangi il bu
24

-
-
Boşuna uğraşıyoruz eşya kombinasyonları düşünüp eşya basmakla eğitim basmakla
Oyun zar üzerine dönüyor belli ki Kağıt üstünde beni yenmesi imkansız olan savaş raporunda damdan %15 daha fzla çift vuruş yaptğım adam rapor detayına baktğımda bana 6 kere vuruken ben adama ancak 1 vuruş yapabilmişim
Yüksek zar atan kazanıyor oyunu bunu ne kadar dile getirsekte ŞANS FAKTÖRÜ diye açıklama yapacaklar.. Eeee O zaman şu şans faktörü oranlarını bi herkese açıklayında bilelim yani 
şans faktöür denilen şey çok düşük ihtimalle olması gerek

Ha son olarak eklemek istediğim şey %91 ile bastğım 6 itemin 2 si yanmasıda güzel bir ŞANS FAKTÖRÜ
Neyse İyi Zar Atmalar

-
Display More
Merhaba,
Merhaba yeni il tahmini olarak ne zaman açılır
ayın 28inde
Bizim neden haberimiz yok.

Adminim gelince duyuru yapar

-
Merhaba yeni il tahmini olarak ne zaman açılır
ayın 28inde
Ağzını hayra açsan
İl birleşimi istiyoruzzz İl açılması değilll -
Merhaba yeni il tahmini olarak ne zaman açılır
ayın 28inde
Ağzını hayra açsan
İl birleşimi istiyoruzzz İl açılması değilllabla 90-100 gun arasında yeni il acılıyor. bu bir kanun artık
agzımızı kapatsak ta hesapları silsek te bu olacak malesef
il birleşimi biraz daha gec olursa bizim icin daha iyi. en azından 3 tane x5 ili birleşirse bizim il iyice canlanır.
hyperion gitti il birleşimini soran sorgulayan da kalmadı zaten
-
Merhaba yeni il tahmini olarak ne zaman açılır
ayın 28inde
Ağzını hayra açsan
İl birleşimi istiyoruzzz İl açılması değilllil birleşimini şirketinde istemesi gerekiyor,şirket onun yerine bıkıp usanmadan her 3 ayda bir (bakınız 6 gün sonra il 40 açılıyor çok lazım gibi) yeni il açıp (sanki bunu sırada bekleyen binlerce oyuncu var gibi) duruyor. .en son 2018 yılı bitmeden yapılacak denildi üzerine 1 yıl geçti hala yapılacak
abla sen biran önce 200 olup kurtulmaya bak (bana kalsa şu anda kurtul derimde ),başka en ufak bir beklentin olmasın şirketten yoksa sonuç hüsran olacaktır.hala inatla oynayan bir avuç insana selam olsun,kolaylıklar dilerim. -
-
yapması gereken düzenlemeyi yapip il açsa kimse bişey demez karşı da çıkmaz
Çocuk oyuncagina çevirdiler iyice, bu kadar talebi göz ardı edip hala biseyler dayatmak tamda bu zihniyete yakışır.
-
Benim, seviyemden 13 seviye yüksek bir hesabın üzerinde üstünlük kurup kazandığım savaş raporlarını oyuna atmam. yüzünden eleştiri alıyorum
Mütevazi olmam gerekirmiş, ama hata bende değilmiş x5 sw'lerini açanlardaymış yahu güzel kardeşim x5 sw yeni mi açıldı? Anlam veremiyorum x5 değil, x10 olsa sen emek verip oynamadıktan sonra ne yapabilirsin ki? 13 seviye üstün bir oyuncuyu yendim diye suçlu ilan ediliyorum. Bunun elle tutulur yanı ne olabilir şaşkınım gerçekten. Ne yani x5'iz diye saldırı atıp kazanmayalım mı? -
Merhabalar gladiatus oyuncu kitlesi hali hazırda belli durumda maximum 1000 kişinin oynadığı oyunda 2 - 3 ayda bir yeni server açılıyor 40. il olacak hayırlısıyla ancak diğer iller boşken bomboş olacak il birleşimi gibi birşey söz konusu mu?
Oynayan 40 kişi var 40 . açılıyormuş il başına 1 insan düşüyor nesini sevmediniz ki gameforge o kadar bonkör bir şirket ki herkese bir il projesiyle bizlerin gönlünü almaya çalışıyor!
Edit Nemesis :Mesajlar birleştirildi.
-
maalesef her yeni acılan ile hesap acıp baslayanlar oldugu sürece gf yeni il acmaya devam edecektir.tr de 2-3 il haric diger iller ölü durumda.online oyuncu sayısı 2-3 ü gecmeyen iller var.
-
Merhabalar gladiatus oyuncu kitlesi hali hazırda belli durumda maximum 1000 kişinin oynadığı oyunda 2 - 3 ayda bir yeni server açılıyor 40. il olacak hayırlısıyla ancak diğer iller boşken bomboş olacak il birleşimi gibi birşey söz konusu mu?
hocam 1000 kişi oynadığını sanmıyorum 1k kişi olsa kabulüz valla
x1 lerde her sw de 5-10 adam zar zor bulursun zaten -
Merhabalar gladiatus oyuncu kitlesi hali hazırda belli durumda maximum 1000 kişinin oynadığı oyunda 2 - 3 ayda bir yeni server açılıyor 40. il olacak hayırlısıyla ancak diğer iller boşken bomboş olacak il birleşimi gibi birşey söz konusu mu?
hocam 1000 kişi oynadığını sanmıyorum 1k kişi olsa kabulüz valla
x1 lerde her sw de 5-10 adam zar zor bulursun zatenEvet kesinlikle haklısınız ancak anlık olarak bahsetmedim hani gün içinde giren çıkan kişi sayısına göre hesaplanıyor genelde lol oynarken arkadaşlarıma soruyorum gladiatus oynuyormusun diye one diyor adamlar 10 yıldır türkiye pazarında olupta ismini nasıl duyuramamış enteresan cidden bence oyuna sunucudan önce reklam lazım.
-
Demirhane ve dokumhanede yuzde 50 sure dusmesi bence etkinlik olarak gereksiz.
eskiden olsa bir anlamı olurdu ama GF beklenmedik bir sekilde 6 slotu kullanıma acarak eritme ve uretim sorunumuza care buldu.
etkinlik olarak bazı hediye haklarımız zaten bosa gidiyor (örnek: arenalarda %150xp, Dayanıklılık kaybı yok, Zından, Tüccarlarda indirim) bir de eritme ve üretim icin bir hakkımız daha gitmesin
-
Demirhane ve dokumhanede yuzde 50 sure dusmesi bence etkinlik olarak gereksiz.
eskiden olsa bir anlamı olurdu ama GF beklenmedik bir sekilde 6 slotu kullanıma acarak eritme ve uretim sorunumuza care buldu.
etkinlik olarak bazı hediye haklarımız zaten bosa gidiyor (örnek: arenalarda %150xp, Dayanıklılık kaybı yok, Zından, Tüccarlarda indirim) bir de eritme ve üretim icin bir hakkımız daha gitmesin
Şimdi GF savunuculuğu yapmıyorum ama o %50 etkinlik x5 ler için birşey ifade etmeyebilir ama x1 serverler için baya işe yarar bir etkinlik
-
Yukarıda 3 tane ise yaramayan etkinlik saydım, bu dedigim ile 4 olacak. bunların yerine 1 ayda 1 defa malefiz gelse ordan gelecek cekiclerle isteyen eritme suresini kısaltabilir.
2,5 yıldır bu oyunu oynuyorum ve Gf nin devrim gibi yaptıgı hammadde deposu ve 6 slotu kullanıma acması guzel degisikliklerdi.
eskiden turuncu itemleri secerek eritiyordum ama suanda eriyecek item yok. dusenleri biriktirip eritmeye atıyorum.
x1 deki arkadasları da dinlemek lazım ama cok aman aman o etkinlik bize lazım diyeceklerini sanmıyorum.
-
2019-12-24 00:00:00 2019-12-26 23:59:59
- +30% Daha fazla eşya elde etme
- +25% Daha fazla demirhane başarısı
- 10% Demirhane malzemesi elde etme şansı
- -10% Demirhane bekleme süresi
Şu etkinlik öne alınsa daha mantıklı olur kimse de artık pek malefiz kalmadı bari burdan malefiz elde ederiz de diğer etkinliklerin bir manası olsun derim
-
Bu etkinlikler p2w algısını engellemek adına yapılıyor, oyunu kolaylaştırmak için değil.
Değerlendirirken bunu göz ardı etmeyin.