how did you find nomerci xD
GladiatusTR Genel Tartışma Başlığı
-
- Forum
- Nemesis
-
-
how did you find nomerci xD
Belik you must find Tiberius or ambrossius for sword.
you have opeihnzas, its not useful for high level.
and you have so much lucius with 10 demage. you can use preponderance or prepotency dont know exactly its name.
when you have 121 level you must make lucius gloom.
your demage is not high
-
bu oyunu bizden iyi bilen yok sanırım xD
there is no one Who knows to play this game better than us ı think xD
-
bu oyunu bizden iyi bilen yok sanırım xD
there is no one Who knows to play this game better than us ı think xD
polonya brezilya romanya bu ulkelerde guzel hesapları olan oyuncular var. item dizmeyi bizimkilerden gormuslerdir kendileri dizmistir onu bilemeyecegim.
ama normal serverlarda en yuksek levelliler il6 da.
-
evet

-
Display More
how did you find nomerci xD
Belik you must find Tiberius or ambrossius for sword.
you have opeihnzas, its not useful for high level.
and you have so much lucius with 10 demage. you can use preponderance or prepotency dont know exactly its name.
when you have 121 level you must make lucius gloom.
your demage is not high
lol i have no idea what that mean in hebrew. my demage is low cause my " guc"
is low

gonna have to find some sebastians aswell.
and im gonna replace some of my lucius, dont worry
thx anyway man
-
your wellcome
-
-
bendede vardı ondan,ama 1 tane
-
suikast son ekli itemlerin turuncu gelme sebebidir kendisi

-
sorma valla neler çektirdi bize zamanında onca hamı kırmızı at şans taşını turuncu attın diye silah kırmızı gelmesin

-
itemlerinizi ben basayım en iyisi,ordada şansım çokmuş
-
bende ondan 10 tane filan vardı sanırım

-
burdan arkadaşa bol.kafeinli geceler

Bu arada önceki postum niye kaldırıldı ya neyse

-
slm arkaslar
-
selamlar hg
-
burdan arkadaşa bol.kafeinli geceler

Bu arada önceki postum niye kaldırıldı ya neyse

foruma cok sey yazdılar ben ticketimin cevabını bekledim. cevap vermemek icin kendimi hep tuttum. haklı olan her zaman kazanır. bileme gitse de cok onemli degil. hileci birisini ortaya cıkarmıs olmanın mutlulugu bana yeter.
bir işi yapmak zordur ama yıkmak her zaman kolaydır.
bir birlik kurmak icinrakiplerimizle bir olduk ugras verdik ayrı dusunceleri bir kenarı bırakıp guzel bir olaya imza attık ama butun emekleri sadece 1 kişi hic etti ve sonuc ortada.
-
karargah ittifakı bence kendine yakışanı yapacaktır

-
karargah ittifakı bence kendine yakışanı yapacaktır

bence de. tıpkı oncesinde oldugu gibi

-
yani yapmazlarsa,onların büyük ayıbı olur.demekki oyunda haksız kazanç sağlamak hoşlarına gidiyor
