GladiatusTR Genel Tartışma Başlığı

  • dude this game is broken, there is no doubt about it.

    they just dont care what the players think nor wants.

    they riding on a dead horse success . nothing new, so easy to get to max level (training), you just have to play 24/7 and you'll get there.

    everyone is cheating , there is no such ting called "fair play" in gladiatus any more.

    they really need to change things up.

  • Belik I know it's broken, but the Germans don't notice that the world is playing and every year more and more give up on this game, they don't give a shit about our opinions, they only care about our money, nothing else.


    On the Ro Community for 2 years we are waiting to merge and no response has been received yet, and it will take another 2 years, and they open new servers which is easier than merging the servers.


    No problem because the game in 2 years is history!


    I already have one maximum at all and now I have 130, the big fool is that our server does not drop the strong parchments and so only good reason I have to leave this game.


    Yes, unfortunately, fairplay doesn't exist anymore, I notice how many people play with scripts or hacks and the support team doesn't react, only that they watch them and only so much.that's all.


    He will not change anything because he is not interested in our opinion!

    At least, it does not suit me that I invest money in this game, to activate pacts, to be active, with the maximum training and after an hour of attacks I notice that I have 30 won and 20 lost.

    Because of a randomness, players are weak and without a pact.

    It's a big fool, for me to invest money and lose so much, compared to another who invests nothing and randomness is always on his side.

    This is how they lose all their clients who invest money in this game, and they will only remain with the one who only plays boredom without investing anything.


    On the wall of my account I write this :


    The End of this "Fairpaly" game.

    It's a game with no fun, just full of bugs, and they don't give a coin about what's happening in this game, they just want our money.

    I'm sorry, but this is the truth !!!

  • Yukarıdaki yabancı arkadaş gladiatusun tüm sorunlarını çok güzel dile getirmiş. Yıllardır bu sorunları yazarız ederiz ama aldığımız tek cevap x5 lerde görülen sorunlar bunlar biz çok hızlı gelişiyormuşuz fastfood kültürüne alışmışız yok bilmem ne. Şu an x1 deki bir çok arkadaş zaten 150 seviyeyi devirdi onlarda aynı sorunları yaşıyorlar ama hala çözüm odaklı bir çalışma yapılmıyor.


    oyundaki fair play anlayışı sadece 100 seviyeye kadar çalışıyor sonrasında patlak veriyor. Karizma farkıyla 100 seviye altı levellerde evet savaş kazanılabiliyor ama 100 den sonra item farkı çok bariz öne cıkıyor 10 seviye farkla 150 hasar 5k zırh farkı oluşabiliyor ama hala pro arenalarda eski karizma farkına göre rakip geliyor ki artık anlamadığım bir şekilde eğitimelrimiz eşit olmasına rağmen 120 seviye kişilerle karşılaşıyorum ki ben daha 108 levelim çok saçma gerçekten her şeyi bozuluyor


    Ocak ayında event olmayacak mı ?

    polonya ekibi şöyle bir paylaşım yapmıştı


    2020-01-12 00:00:00 2020-01-13 23:59:59

    • Keşif noktalarının% 50 daha hızlı yenilenmesi
    • % 50 daha fazla seyahat noktası
    • Keşiflerden% 40 daha fazla altın
    • Eğitim maliyetlerinde% 20 indirim
  • DawooD bence gladiatus çok fastfood tüketiyoruz biraz hareketlenelim diye bu tarz eylemlerde bulunuyor olabilir :D

    işte hareketlenince de cok hızlısınız diyorlar :D


    2020-01-12 00:00:00 2020-01-13 23:59:59

    • Keşif noktalarının% 50 daha hızlı yenilenmesi
    • % 50 daha fazla seyahat noktası
    • Keşiflerden% 40 daha fazla altın
    • Eğitim maliyetlerinde% 20 indirim

    polonya ekibi şöyle bişi paylaşmıştı ama daha takvim yok.

  • Obi-wan however, I expected more from the Germans, but if the German is no longer German, then of course, we play a few minutes daily and over time we will forget it, as they forget to fix some problems in the game.

    And already I do not buy any ruby anymore, and if everyone would do like me, I think gf would do something about it, if not then we would not waste time with this mess.

  • Tam rapor görmeden ne olduğu hakkında net fikir sunmam mümkün değil maalesef.

    Tekrar eden bir şey mi anlık bir kere yada seyrek olan bir durum mu?

    10 levelden fazladır yeraltındaki butun npc lerin zırh degerleri benimkiyle aynıydı. silahımı cıkardıgımda hasarım 450 diyelim, rakibiminki de o civarda oluyordu. 2 tane itemı cıkarayım zırh degeri benimkiyle aynı sayıya dusuyordu. bu sorun hollandadaki hesabımda belki 20 leveldir mevcuttu hatta size onunla alakalı ticket acmıstım.

    fransada kısa bir sure oynadım orada bir ittifak arkadasımda aynı sorunu fark ettim.

    son 1 haftadır bu durumn duzeldigini goruyorum. demek ki oyunun ayarlarında bir sorun olmus ve duzelmis.


    Enteresan olan ise normal orta zor kostumleri icin yeraltına girdigimizde aynı durum oluyordu


  • Merhabalar,ufak bir sorum olacak ; bir kişiye günde 5 kere saldırı atabiliyorduk (başka ilden saldırı gelse dahi) fakat bir hesap düzenli olarak günde 6-7 tane saldırı atıyor.Altın alamasa bile bunun nasıl mümkün olduğunu merak ettim.Eğer bir güncelleme kaçırdıysam bilgilenmek istedim.


    yukarıdaki yazışmaya istinaden de naçizane fikrimi yazayım : en iyisi oyunun agresif yakut satma politikasına karşı durup para harcamamak.yıllardır 'yahu şu eşya satma işine bir çözüm bulalım,oyuncunun kalmadığı illerde mecburen nazarlık alıyoruz ve özellikle yeraltına girince bazen 70 sayfa eşya oluyor.Eşya siler gibi silsek ve altını üstümüze gelse olmaz mı?' denildi mesela,hala aynı.arada 10 seviye farkın olduğu rakipler ile eşleşmek ve diğer sorunları yukarıda da yazmışlar.İttifakımda bulunan 2-3 kişi için oynuyorum ama o kadar.

  • Merhabalar,ufak bir sorum olacak ; bir kişiye günde 5 kere saldırı atabiliyorduk (başka ilden saldırı gelse dahi) fakat bir hesap düzenli olarak günde 6-7 tane saldırı atıyor.Altın alamasa bile bunun nasıl mümkün olduğunu merak ettim.Eğer bir güncelleme kaçırdıysam bilgilenmek istedim.


    yukarıdaki yazışmaya istinaden de naçizane fikrimi yazayım : en iyisi oyunun agresif yakut satma politikasına karşı durup para harcamamak.yıllardır 'yahu şu eşya satma işine bir çözüm bulalım,oyuncunun kalmadığı illerde mecburen nazarlık alıyoruz ve özellikle yeraltına girince bazen 70 sayfa eşya oluyor.Eşya siler gibi silsek ve altını üstümüze gelse olmaz mı?' denildi mesela,hala aynı.arada 10 seviye farkın olduğu rakipler ile eşleşmek ve diğer sorunları yukarıda da yazmışlar.İttifakımda bulunan 2-3 kişi için oynuyorum ama o kadar.

    aynı oyuncu 5'den fazla saldırı atabilir ancak sadece 5 saldırıdan altın vs alır (5 saldırıdan sonra altın yada eşya dayanıklık kaybınız vb) olmuyor.onun dışında yaptığınız öneri ve benzerleri yıllardır söyleniyor ancak her şeyde olduğu gibi bir gelişme yok. (3 yıldır il birleşmesi yapacaklar öyle düşünün işte :)) şirketten bir beklentiniz olmadan oynayın yoksa sonuç hayal kırıklığı olacaktır kendi adınıza.oyunda bol şanslar dilerim

    tumblr_nesdjxgomq1rojpypo1_1280-gif.75852

  • Merhabalar,ufak bir sorum olacak ; bir kişiye günde 5 kere saldırı atabiliyorduk (başka ilden saldırı gelse dahi) fakat bir hesap düzenli olarak günde 6-7 tane saldırı atıyor.Altın alamasa bile bunun nasıl mümkün olduğunu merak ettim.Eğer bir güncelleme kaçırdıysam bilgilenmek istedim.


    yukarıdaki yazışmaya istinaden de naçizane fikrimi yazayım : en iyisi oyunun agresif yakut satma politikasına karşı durup para harcamamak.yıllardır 'yahu şu eşya satma işine bir çözüm bulalım,oyuncunun kalmadığı illerde mecburen nazarlık alıyoruz ve özellikle yeraltına girince bazen 70 sayfa eşya oluyor.Eşya siler gibi silsek ve altını üstümüze gelse olmaz mı?' denildi mesela,hala aynı.arada 10 seviye farkın olduğu rakipler ile eşleşmek ve diğer sorunları yukarıda da yazmışlar.İttifakımda bulunan 2-3 kişi için oynuyorum ama o kadar.

    aynı oyuncu 5'den fazla saldırı atabilir ancak sadece 5 saldırıdan altın vs alır (5 saldırıdan sonra altın yada eşya dayanıklık kaybınız vb) olmuyor.onun dışında yaptığınız öneri ve benzerleri yıllardır söyleniyor ancak her şeyde olduğu gibi bir gelişme yok. (3 yıldır il birleşmesi yapacaklar öyle düşünün işte :)) şirketten bir beklentiniz olmadan oynayın yoksa sonuç hayal kırıklığı olacaktır kendi adınıza.oyunda bol şanslar dilerim

    cevap için teşekkürler.Bildiğim kadarıyla ''imparator bugün için daha fazla savaşmanızı yasakladı.'' gibi bir uyarı geliyordu.5xlerde kural farklı mı?


    Kalan kısım hakkındaki düşüncelerimiz bire bir örtüşüyor.