Gladiatus TR Takımına Sorun

  • merhaba server 1 de oynuyorum ve kimse aktif değil ittifak bulamıyorum bana yardımcı olabilir misiniz, hesabımla başka servere geçme imkanım varsa ilginizi bekliyorum


    archilles bi sorun olmaz devam edebilirsin

  • Merhaba,



    Hesabıma telefondan ve PC'den bağlanıyorum yani farklı kaynaklardan giriş yapıyorum bu sorun oluşturmaz değil mi

    Herhangi bir sorun oluşturmaz.



    merhaba server 1 de oynuyorum ve kimse aktif değil ittifak bulamıyorum bana yardımcı olabilir misiniz, hesabımla başka servere geçme imkanım varsa ilginizi bekliyorum


    archilles bi sorun olmaz devam edebilirsin

    Hesabınızla başka bir İl'e geçemezsiniz.Yakın zamanda hızlarına göre İl birleşimi olacak beklemede kalınız.


    Keyifli oyunlar.

  • öncelikle merhabalar ev arkadaşım ile aynı ip üzerinden giriş sağladığımız için hesaplanı birbirine bağladık önceden kasa ihtiyacımız yoktu fakat seviye ilerledikçe kasa ihtiyacımız oldu oyunda kimseye güven olmuyor ve fark ettik ki biz bağlı hesaplar ile kasa yapamıyoruz saldırılarda kaybımız oluyor acaba bağlı hesapları ayırma yapılabiliyor mu hem 15 gün sonra oda memleketine dönüş yapacagi için ip sıkıntımız da kalmayacak yardımcı olabilir misiniz

  • Oyunda 2 gündür çok aşırı kasma var. Ticket açtım.

    Bu kasmalardan dolayı telafi gelir mi ?

    Şöyle kostüm öncesi malefiz olsa 1 günlük çok çok iyi olur oyuncular açısından.

    "Zor" diye nitelendirdiğiniz kelime düşüncede bitiremediklerinizden ibarettir.

    28.12.2017 Nebiii

  • Türkiye kış saatine geçmedi sanırım avrupa baz alındığı için etkinlik saatleri buna göre işliyor, 1 saat geç geliyor etkinlikle ilgili şeyler, örnek olarak puanlar 02:00'da geliyor.Bu düzeltilecek mi?

  • Türkiye kış saatine geçmedi sanırım avrupa baz alındığı için etkinlik saatleri buna göre işliyor, 1 saat geç geliyor etkinlikle ilgili şeyler, örnek olarak puanlar 02:00'da geliyor.Bu düzeltilecek mi?

    Ticket açmadıysanız açayım ben. Buradan da yayınlarım cevabı.

    TR takımına sorun diye bir başlıkta tickete yönlendirilmesi ilginç bir durum değil mi?

    "Zor" diye nitelendirdiğiniz kelime düşüncede bitiremediklerinizden ibarettir.

    28.12.2017 Nebiii

  • Türkiye kış saatine geçmedi sanırım avrupa baz alındığı için etkinlik saatleri buna göre işliyor, 1 saat geç geliyor etkinlikle ilgili şeyler, örnek olarak puanlar 02:00'da geliyor.Bu düzeltilecek mi?

    Ticket açmadıysanız açayım ben. Buradan da yayınlarım cevabı.

    TR takımına sorun diye bir başlıkta tickete yönlendirilmesi ilginç bir durum değil mi?

    Ticket açmadım henüz, istersen sen aç yayınlarsan da sevinirim.

    Bence oldukça ilginç çünkü geneli ilgilendiren bir durum özellikle önümüzde kostüm etkinliği varken.

  • Türkiye kış saatine geçmedi sanırım avrupa baz alındığı için etkinlik saatleri buna göre işliyor, 1 saat geç geliyor etkinlikle ilgili şeyler, örnek olarak puanlar 02:00'da geliyor.Bu düzeltilecek mi?

    Ticket açmadıysanız açayım ben. Buradan da yayınlarım cevabı.

    TR takımına sorun diye bir başlıkta tickete yönlendirilmesi ilginç bir durum değil mi?

    Ticket açmadım henüz, istersen sen aç yayınlarsan da sevinirim.

    Bence oldukça ilginç çünkü geneli ilgilendiren bir durum özellikle önümüzde kostüm etkinliği varken.

    Tamamdır açtım ben bilgilendireceğim.

    "Zor" diye nitelendirdiğiniz kelime düşüncede bitiremediklerinizden ibarettir.

    28.12.2017 Nebiii

  • crazy addon kullanmak sorun teşkil etmiyor değil mi?

    etmiyor.

    Etkinlikler TR saatine göre başlayıp bitmektedir.


    Destek sistemini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    "Zor" diye nitelendirdiğiniz kelime düşüncede bitiremediklerinizden ibarettir.

    28.12.2017 Nebiii

  • Sorry, you tried more passwords than normal users should. To protect accounts with weak passwords you are locked out for a while. If you are not a password guessing bot please come back in three hours (and maybe use the password recovery email instead of guessing). See you later!




    Arkadaşlar böyle hata alıyorum. Sıkıntı ne olabilir acaba? Telefondan sorunsuz girebiliyorum. Ayrıca il50 dışında diğer illere de girebiliyorum. Sadece il50 ye girmeye çalışırken yapıyor.