Gladiatus TR Takımına Sorun

  • Merhaba,


    Yakut isteyen işlem yapıyor olablirmisiniz?
    Örneğin;

    Keşif seferi ve zindanda süresi dolmadan saldırı atıyormusunuz?


    keyifli oyunlar.

    yok özellikle dikkat ediyorum centurio sürem uzuyor sanırım emin olmamakla birlikte. Bir bug olabilir mi?

  • Merhaba,


    Oyun içinde şu an herhangi bir abonelik özelliği bildiğim kadarıyla yok.Ticket sistemi üzerinden oyun takımı ile iletişime geçerek kontrol edilmesini isteyebilirsiniz.


    Keyifli oyunlar.

    oyunda keşif ve zindan süresini azaltmak dışında yakutla yapabildiğimiz neler var acaba? dökümhaneye item koyarken yakut harcıyor muyuz? az önce yine 3 yakutum azaldı kendiliğinden. Ticket'a yazdım umarım cevap gelir.

  • Bir sorum olacaktı. Başkasının ruhuna bağlı atıyorum 25 adet altın tavşana 1 ruh aynası basarsak tüm tavşanların ruh bağı mı siliniyor yoksa sadece 1 altın tavşanın mı ruh bağı siliniyor?

    CM4cC1.gif

    https://s40-tr.gladiatus.gamef…ex.php?mod=player&p=16220

    giphy.gif

    Chaos isn't a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse. They cling to the realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.

  • Bir sorum olacaktı. Başkasının ruhuna bağlı atıyorum 25 adet altın tavşana 1 ruh aynası basarsak tüm tavşanların ruh bağı mı siliniyor yoksa sadece 1 altın tavşanın mı ruh bağı siliniyor?

    2 yıldır oynamıyorum,eğer yeni bir gelişme olmadıysa sadece 1 tane ruh bağı siliniyordu. (muhtemelen halada böyle devam ediyordur)

    tumblr_nesdjxgomq1rojpypo1_1280-gif.75852

  • Bir sorum olacaktı. Başkasının ruhuna bağlı atıyorum 25 adet altın tavşana 1 ruh aynası basarsak tüm tavşanların ruh bağı mı siliniyor yoksa sadece 1 altın tavşanın mı ruh bağı siliniyor?

    Bir Ruh aynası tek bir item için kullanılır. İtem adeti kadar Ruh Aynası alıp kullanmanız gerekmekte.

    Teşekkürler.

    CM4cC1.gif

    https://s40-tr.gladiatus.gamef…ex.php?mod=player&p=16220

    giphy.gif

    Chaos isn't a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse. They cling to the realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.

  • Selamlar, foruma sık sık bakamıyorum da eğer bu konu yakın zamanda konuşulduysa ve bu gözümden kaçtıysa affedin, oyuna global market eklenmesi gerçekleşecek mi? Senelerdir bir şekilde konuşuluyor biliyorum ama henüz somut bir adım yoktu. 1x illerde oynayan az sayıda kişiyiz ve bunun gerçekleşmesinin hem bize hem de 5x illerde maddelerini daha iyi fiyattan satmak isteyenlere faydasının olacağını düşünüyorum.


    Buna ek olarak, sandıkta olan eşyaları -artık lütfen- tek tuş ile siler gibi satabilelim. Karakterin seviyesi ilerledikçe ,özellikle de yeraltı sonrası, o eşyaları sandıktan temizlemek büyük bir dert oluyor. Hali hazırda sandığı açtığımızda sandığın o sayfasındaki eşyaların altın değerini yazan bir algoritma ve hepsini silme seçeneği var,tek ricam onun yerine eşyaları tek hamlede satabileceğimiz ve altının üstümüze geçebileceği bir sistem.


    İyi günler dilerim.

  • Merhaba,


    Öneri ve isteklerinizi haftalık raporumda üstlerime ileteceğim.


    Keyifli oyunlar.

    Insanlari kandirmayi birakalim artik, hiçbir bilgi üst mercilere ulasmiyor. Sizin N+1 vereceginiz raporun ne degeri var ? Yapisal olarak gerekli kisilere ulasmanin imkani yok, moderatör ya da operatör olmak bu gerçegi degistirmez.

    Savaş tanrısı değil, Allah'ın kulu

  • Açıkçası mesajıma bu kısmı ekleyip eklememek konusunda kararsız kalmıştım,iyi ki yazdın,eline sağlık. Şu oyun belirli aralıklar ile senelerdir oynuyorum, ne global market fikri ne de satılamayacak kadar çok eşyanın yarattığı sorunlar ilk defa dile gelmiyor. Modların görevlerini yapıp ilettiklerini düşünsem de iletilen sorunların ya da çözüm önerilerinin değerlendirmeye alınıp alınmadığının yeterince takipçisi olunmadığı kanaatindeyim.


    Forumda yazılanların büyük kısmı çevrilip de başka forumlarda sorulsa eminim ki onlar da benzer sorunlardan yakınıyorlardır. Belki de oyun eskisi kadar popüler değil diye uğraşmak istemiyorlar ama bu şekil yavaş yavaş ellerindeki oyuncu kitlesini de kaybediyorlar.