Claudius Adminim sürekli istek ve şikayetleri yazıyoruz ama bir iyileştirme hala olmuyor ![]()
Britanyanın zindanını geçtim (yazmaktan söylemekten dilimizde tüy bitti) Bari şu Mersenerlere bir iyileştirilme yapılsa olmaz mı?
171lv oyuncuyum mersener arıyorum şaka gibi önüme gelen 130-170 arası hadi arada şaşıp 180lv gördüğüm oluyor o da şifacı! Harcanan yakutu-İş elbisesini yazmak bile istemiyorum.
Gerçekten bir şeyler yapılsın artık.Sanki sistem 150lv üstünü unutmuş gibi![]()