السلام عليكم ورحمة الله
حبيت اقدم مساعدة بشرح نظام اللعبة
الخطوة الاولى
ادخل على الملف الشخصي
هتلاقي الصورة دي
الخطوة التانية
الدهاب على الخطوة التانية الا وهي رقم 2 في الصورة فوق وستصل الى عطلة حسب الصورة دي اسفل
الخطوة التالتة
الان انت امام خيار ابدأ حسب الصورة فوق
اضغط عليه وتطلع لك الصورة دي اسفل
الخطوة الرابعة
امامك خيارين
موافق// الغاء
لو بدك عطلة وهي 30 يوم كحد اقصى ويومين كحد ادنى
اضغط على موافق والعكس صحيح
النتيجة
انت الان في عطلة
حسب الصورة فوق
=====
مبروك عليك وقف ضياع حمولاتك ونهبك
ولكن
لايحق لك الغاء النظام الا بعد يومين
AnXiOuS منقول من الاخ